Problem z zapalaniem oraz kolorem i zapachem spalin. 1.9 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cphelmut
    Classic
    • 2014
    • 10

    Problem z zapalaniem oraz kolorem i zapachem spalin. 1.9 tdi

    Jutro strojenie, oby tym razem było pomyślnie

    :diabelski_usmiech
  • r-o-g-a-l
    Classic
    • 2012
    • 5

    #2
    Problem z zapalaniem oraz kolorem i zapachem spalin. 1.9 tdi

    Witam serdecznie.
    Jestem tu nowy. Piszę gdyż mam problem z moja skoda... Mianowicie, bardzo ciężko pali czy to na ciepłym czy na chłodnym silniku. A gdy już zapali wydziela się duża ilość siwego dymu, ponadto zapach spalin jest bardzo nieprzyjemny, jakby palony wosk. Zaczęło to się dziać po wymianie rozrządu(u prywatnego mechanika), zauważywszy, że coś jest nie tak pojechałem do serwisu Skody, gdzie stwierdzili, że rozrząd jest źle ustawiony. Poprawne (wg. nich) ustawienie rozrządu nie pomogło, problem jest dalej taki sam. Przeczytałem gdzieś na forum ze przez złe ustawienie rozrządu mogło dojść cytuję "Poprze zle ustawienie mogles tez jednak uszkodzic tloki, pierscienie, zawory oraz glowice".
    Bardzo proszę o jakieś rady w sprawie rozwiązania tego problemu.

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Zle ustawiony rozrzad to jedna sprawa, a druga sprawa to odczyt bledow w sterowniku, moze duzo wyjasnic np czujnik polozenia walka moze lezec itd
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • r-o-g-a-l
        Classic
        • 2012
        • 5

        #4
        Był wymieniony ten czujnik i dalej jest to samo... i bodajże czujnik wału korbowego też był wymieniony..
        Byłem w dwóch serwisach i na jednym komputerze nie pokazywało błędów, a drugim był własnie ten czujnik, ale po wymianie nic się nie zmieniło. Zapomniałem jeszcze dopisać, że jest nierówna praca silnika, szarpie nim na wolnych obrotach, co się nasila jak dłużej postoi na wolnych obrotach?

        Komentarz

        • sew1981
          RS
          S_OCP MemberModeratoRS
          • 2009
          • 10918
          • Fiat

          #5
          r-o-g-a-l, niech ten pajac, który wymieniał teraz to poprawi.

          Komentarz

          • r-o-g-a-l
            Classic
            • 2012
            • 5

            #6
            Łatwo powiedzieć... Jak teraz nikt nie wie co się dzieje i nikt nie umie pomóc a serwisy wzięły już ponad 1000 zł i nic nie poprawili...

            Komentarz

            • lzago
              Classic
              • 2009
              • 3

              #7
              Miałem taki problem, że z niewyjaśnionych przyczyn moja O2 2.0 TDI nie odpalała. A jak paliła, to niekeidy dymiła jak diabli. Serwis, no cóż: komputer nic nie pokazujem tzn. wszystko dobrze. Na gwarancji 4 razy odjeżdżałem na lawecie. U nie był czujnik temperatury silnika. Niby dobry, ale nie za bardzo. Ale doszedłem do tego p 2 latach obserwacji. Ci mistrzowie z serwisów nie mają pojęcia na temat elektroniki :x

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Podjedz do kogos kto ma pojecie jak sprawdzic to auto VCDSem.... albo rorzad zle ustawiony albo kat synchro mocno poza zakresem.
                Poki nie wykonasz porzadnie diagnostyki wymienisz poł auta bez potrzeby.
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • r-o-g-a-l
                  Classic
                  • 2012
                  • 5

                  #9
                  No ale jak rozrząd niby serwis ustawił i powiedział, że teraz jest dobrze, to nadal brać pod uwagę, że może być źle ustawiony?

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    moja teoria na ten temat sprowadza się do skutków błędnego ustawienia rozrządu po wymianie h.w.g., ale obym się mylił
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • r-o-g-a-l
                      Classic
                      • 2012
                      • 5

                      #11
                      No dobrze, ale gdzie teraz szukać usterki? Co najprawdopodobniej może być uszkodzone? Głowica?

                      Komentarz

                      • slavi
                        Rider
                        • 2004
                        • 422

                        #12
                        Teraz to nie gdybaj i nie zgaduj bo tylko działaniami się niepotrzebnie na koszty napędzisz.
                        Albo niech ten partak naprawia co zepsuł albo ...
                        Podjedź do polecanego mechanika z okolicy (pewnie zaraz ktoś podrzuci namiar).
                        Powiedz jak na spowiedzi co podobno było robione i już.
                        Jak jest fachowiec to jego głowa od tego żeby naprawić i zrobi to nie wymieniając połowy silnika.
                        Wszelkie podpowiedzi tylko wprowadzają w błąd.

                        Komentarz

                        Pracuję...