problem z pedalem hamulca po nagłym hamowaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koper009
    Rider
    • 2013
    • 282

    problem z pedalem hamulca po nagłym hamowaniu

    Witam,

    Wczoraj wieczorem zapalił się check engine. Samochód jeździ normalnie bez problemów. Nie wiem, czy to wina paliwa (wczoraj tankowałem, ale zrobiłem około 50km bez check'a) czy też padła lambda albo przepływomierz.

    Czy ktoś z rejonu Katowic pomoże mi zdiagnozować kompa za przysłowiowe piwko?

    Inna sprawa - czy ktoś miał podobny przypadek (1.6 BFQ + Landi Renzo "fabryczne")? Co jest najbardziej prawdopodobną przyczyną?
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman
  • wolas
    Rider
    • 2011
    • 290

    #2
    problem z pedalem hamulca po nagłym hamowaniu

    mniej więcej jak w opisie, zdarzyło mi się bardzo gwałtownie zahamować [taka chyba jest jedna z ról hamulców] usłyszałem jak coś pstryknęło i od tamtej pory tylko dotknę lekko pedał hamulca od razu rośnie do góry i staje się twardy, wygląda to na nieszczelność, tylko gdzie jej szukać?? sprawdzałem ten przewód z serwa co wychodzi, nie widzę w nim nieszczelności, jak miałem pęknięty to po zgaszeniu było słychać jak powietrze ucieka, a teraz nic

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Jak się staje twardy po hamowaniu, to nie jest to problem nieszczelności, bo w takim przypadku to byłby miękki. Szukać należy w serwie hamulca.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • wolas
        Rider
        • 2011
        • 290

        #4
        możesz kolego podprowadzić gdzie szukać dokładnie? i jak sprawdzic?

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5


          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • wolas
            Rider
            • 2011
            • 290

            #6
            po wymianie serwa odpowietrzałem układ , z prawego bębna zaczął wydobywać się płyn, rozebrałem i okazało się, że szczęka spadła z tego kapturka i cylinderek się wysunął, wcisnąłem go na swoje miejsce i na razie nie leci płyn, nie wiem czy dostane sam taki kapturek, czy cylinderek po takim zabiegu będzie dalej sprawny, nie chciał bym go wymieniać, kiedy chciałem odkręcić przewód hamulcowy to obracał się wraz z nakrętką, więc boję się, że pęknie

            Komentarz

            Pracuję...