[O1] Problem z imobilajzerem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gradekwaw
    Classic
    • 2014
    • 3

    [O1] Problem z imobilajzerem

    Salon motoryzacyjny w Genewie był miejscem światowej premiery modeli Kia pro_cee'd GT oraz cee'd GT, czyli najbardziej usportowionych, produkcyjnych samochodów w historii marki Kia.
    Oba pojazdy napędzane są nową wersją 1,6-litrowego silnika benzynowego GDI (bezpośredni wtrysk paliwa) o wzmocnionej konstrukcji z turbosprężarką dwukanałową (twin-scroll turbo). W porównaniu z identycznej pojemności silnikiem wolnossącym uzyskano wzrost oddawanej mocy o 51% do 204 KM oraz momentu obrotowego o 61% do 265 Nm.



    Oba przednionapędowe modele GT wyposażone są seryjnie w sześciostopniową przekładnię manualną i przyspieszają od 0-100 km/h w czasie 7,7 sekundy, a ich prędkość maksymalna sięga 230 km/h. Godna uwagi jest elastyczność napędu: przyspieszenie na biegu czwartym 60-100 km/h zajmuje 5,4 sekundy, na biegu piątym 80-120 km/h 7,3 sekundy, a na biegu szóstym 80-120 km/h jest to około 8,8 sekundy.

    Oba nowe modele GT zaprojektowano w Europie pod nadzorem Petera Schreyera, prezesa i głównego stylisty Kia Motors Corporation. Samochody otrzymały nową atrapę chłodnicy oraz nowe gniazda reflektorów, pogłębione zderzaki, czteropunktowe świtała do jazdy dziennej LED, nowe lampy przeciwmgielne, podwójną końcówkę wydechu, powiększone 18-calowe felgi z lekkiego stopu a także przyciągające wzrok, lakierowane na czerwono zaciski hamulców.

    Całości dopełnia oferta unikalnej kolorystyki lakierów nadwozia.

    Wystrój kabiny obejmuje sportowe fotele Recaro, metalizowane nakładki pedałów, specjalnie dobrane materiały wykończeniowe oraz wzorowany na samochodach wyścigowych, 7-calowy wyświetlacz TFT w zestawie wskaźników.

    Charakterystykę dynamiczną, jakiej spodziewać się można po samochodach o zacięciu sportowym i tak wysokiej mocy napędu, zapewniają odpowiednie modyfikacje konstrukcji zawieszenia. Jak podkreśla producent, nie ma to jednak wpływu na komfort jazdy: oba modele GT mogą się sprawdzać także w codziennej eksploatacji.

    Formą podkreślenia planowanego w połowie roku rozpoczęcia sprzedaży sportowej Kii jest wersja pro_cee'd GT 1st Edition. Planuje się wyprodukować zaledwie 500 egzemplarzy takich aut, które będą dostępne wyłącznie na specjalne zamówienia od 1 kwietnia.

    Salon motoryzacyjny w Genewie był miejscem światowej premiery modeli Kia pro_cee'd GT oraz cee'd GT, czyli najbardziej usportowionych, produkcyjnych samochodów w historii marki Kia.
  • semen121
    Classic
    • 2012
    • 5

    #2
    [O1] Problem z imobilajzerem

    Witam. Zostałem szczęsliwym posiadaczem Octavi 1.6 SR + lpg 2001r , po wypadku. Auto miało uszkodzony przód i bok ( delikatnie powgniatane blachy).

    Problem pojawia się przy odpaleniu.

    MIga kontrolka imobilajzera.
    Auto kręciło lecz nie odpalało. Po przękręceniu zapłonu nie słychać było pompy paliwa. Gdy na włączonym zapłonie wcisnąłem klakson, załączała się pompa paliwa , auto na 2 sekundy odpalało i gasło. ( typowe dla awari imo.) Posiadam 2 kluczyki, na dwóch to samo.

    Nerwy wzieły góre, próbowałem na siłe odpalić auto, przy odpalaniu przełączałem na gaz.( że niby na gazie będzie chodził) I tak przy 8 razie z kolei doszło do wybuchu.
    Miedzy przepustnicą a blokiem, plastikowa rura doprowadzająca powietrze wyskoczyła ( nie miała opasek) , gumowe zabezpieczenie również zadziałało.

    Bezpośrednio po tym nie próbowałem odpalać auta.

    Szybko Przybył kolega diagnostyk . Niestety VAG polączył sie tylko z licznikiem i ABS-em, brak polączenia z głownym komputerem.
    Zdjąłem kleme z aku, Odłączyłem komputer "silnika", założyłem kleme i podjełem próbe odpalenia auta,( sugestja diagnosty), efekt: Brak reakcji silnika. Po podlączeniu komputera" silnika" - to samo. Nadal również brak połączenia VAGA z komputerem.( nie mogę zczytać błędów, oraz wyłączyć imobilazjera). Kolega skasował jedynie CRASHDATE.Teraz Silnik wogole nie kręci, kontrolki nie przygasają przy próbie odpalenia, pompa paliwa nie pracuje.

    Akumulator w 100% OK.

    Co mogło być przyczyną tej awarii??? ( brak reakcji silnika)
    1._wybuch gazu?? - raczej nie
    2. spalony rozrusznik??
    3. kostka w stacyjce?
    4. odpalanie bez podłączonego komputera

    Proszę również o porady związane z wyłączeniem/naprawą imobilazjera.
    _________________
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam

    Albert

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      zacznij od nr 3
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • semen121
        Classic
        • 2012
        • 5

        #4
        Kostka w stacyjce wymieniona - efekt ten sam, tzn brak reakcji silnika. Nadal równiez nie słychać pompki paliwa.
        Pozdrawiam

        Albert

        Komentarz

        Pracuję...