Wyczerpany Akumulator Octavia 2 1,6 mpi LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kruszynawhu
    Classic
    • 2014
    • 10

    Wyczerpany Akumulator Octavia 2 1,6 mpi LPG

    Zamieszczone przez Agamek12
    neoXs, tak mi się jeszcze przypomniało: kolega pandzik sprzedaje swoją O2T 1.4i w najmodniejszym obecnie kolorze: http://tablica.pl/oferta/skoda-octav...5-ID2bx1R.html
    Rozważ tą ofertę. To prawie nowy wypróbowany wóz pozbawiony wad wieku dziecięcego za dobre 10kzł mniej, niż chcesz wydać na Rapida...
    Dzięki za info, faktycznie ciekawa oferta Szkoda tylko, że to kombi, jakby to był "sedan" to by mnie jeszcze bardziej interesował. Tak czy siak przemyślę

    EDIT:
    LOL kolega pandzik jeszcze jest z Katowic tak jak i ja xDDD to tym bardziej przemyślę :P
  • djraff
    Classic
    • 2012
    • 10

    #2
    Wyczerpany Akumulator Octavia 2 1,6 mpi LPG

    Witam serdecznie,
    może ktoś z Was miał taki problem jak ja. Mam fabrycznie nową Octavię Tour 2012 1,6 mpi LPG która stała w garażu od dwóch dni, jak ją wstawiałem dwa dni temu do garażu zrobiłem nią ponad 200 km. Dziś wsiadam do auta chcę zapalić silnik a tu KONTROLKI zaczynają szaleć a rozrusznik się nie kręci. Dodam że wszystkie urządzenia jak cb radio orad radio samochodowe i lampki wewnątrz zostały prawidłowo wyłączone i auto normalnie zamknąłem. zadzwoniłem do salonu powiedziano mi że mam wyczerpany akumulator do zera. Nie dzwoniłem po asistance ponieważ mam od garażu do salony skody około 100 metrów. Mechanik wziął ze sobą respirator na rozruch i auto odpaliło za pierwszym razem. w serwisie skody ma zostać teraz naładowany i sprawdzone czy czy trzyma prąd. Czy ktoś z was miał taką usterkę?????????????
    DJRAFF.PL

    www.djraff.pl
    www.djwesele.blogspot.com
    www.karinafalinska.com

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Niech zbadają pobór prądu na wyłączonym silniku. Może tak być, że coś rozładowuje akumulator.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #4
        djraff, zmień opis silnika na BSE :idea:
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • baca10
          RS
          • 2009
          • 6225

          #5
          Zamieszczone przez kabanos
          Niech zbadają pobór prądu na wyłączonym silniku. Może tak być, że coś rozładowuje akumulator.
          albo wadliwy dali aku :!:

          Komentarz

          • Jark7
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2008
            • 777

            #6
            djraff,
            miałem identyczną sytuację z moim. Auto miało ok. 2 miesięcy jak pierwszy raz aku padło. Na telefon przyjechał serwisant skody: akumulator wyczerpany, zostawił zastępczy, po 2 dniach odebrałem naładowany (przy okazji sprzeczka z szefem serwisu, że "coś" musiałem zostawić włączone, co wyżarło prąd :szeroki_usmiech )
            Po kolejnych dwóch tygodniach sytuacja identyczna; tym razem naskoczyłem na serwis, opier..em szefa, no i po gruntownym przebadaniu okazało się, że fabryczny aku jest uszkodzony (chyba 1 celka szczelona).
            Aku wymienili na nowy; auto 5 lat dyma bez problemu.
            Jak sytuacja Ci się powtórzy proponuję od razu walczyć o wymianę
            Pozdro
            Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
            Jark7
            było 119/296 jest 143/328 by Aligator

            Komentarz

            • Ostlander
              Ambiente
              • 2009
              • 163

              #7
              Zamieszczone przez djraff
              Dodam że wszystkie urządzenia jak cb radio orad radio samochodowe i lampki wewnątrz zostały prawidłowo wyłączone i auto normalnie zamknąłem.
              Radio masz fabryczne Skody czy jakieś dokładane? Jeśli jest to radio dokładane w salonie, nieoryginalne to prawdopodobne przyczyna jest pobór prądu przez wzmacniacz radia mimo, że radio jest wyłączone.
              Oryginalne radio współpracuje z siecią Can w aucie i wraz z wyłączeniem stacyjki samo się wyłącza.
              Nieoryginalne wymaga innego podłączenia zasilania z + po stacyjce, a salony tego nie robią idąc na łatwiznę.
              Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

              Komentarz

              Pracuję...