Z góry zaznaczam, że użyłem opcji szukaj,niestety nie znalazłem odpowiedzi na swój problem.
Problem natomiast jest taki, że bez przerwy pojawia mi się ikonka CHECK z następującymi błędami (załączony plik).
Auto kupiłem w październiku zeszłego roku i od początku kontrolka się pojawiała, w lutym zainstalowałem LPG. W tym właśnie momencie rozpoczął się horror. Na luzie falowanie obrotów i poszarpywanie, podczas jazdy znaczne szarpnięcia (aż silnik dęba staje lub lżejsze (nie doszukałem się zależności)). Auto niekiedy gaśnie po wrzuceniu luzu.
Gazownicy u których zakładałem instalację rozkładają ręce, kilka dni temu byłem u elektromechanika powiedział, że wtryski mi leją i wszystkie błędy są tego następstwem. Zresetował kompa i kazał mi kupić płyn do czyszczenie wtrysków pojeździć trochę na nim i będzie dobrze (buhaha). Po skasowaniu błędów kontrolka miała się nie pokazywać, następnego dnia apiać to samo.
Wspomnę tylko, że wcześniej podejrzewałem kable i świece. Wymieniłem je na kable bremi i świece ngk platinum serii. Przepływka jest sprawna, zamieniłem się na przepływki z kumplem który ma taki sam silnik i nic to nie dało.
Według elektryka sondy są sprawne. Wspomnę tylko, że egr był czyszczony i jest sprawny.
po pierwsze to fajny gaziarz że zamontował instalacje jak auto checkiem sypało więc nie było sprawne na benzynie.... gdyby na benzynie było wszystko ok to te błędy prócz przepływki wskazywałyby że listwa wtryskowa nie wydala prawdopodobnie. miałem podobne jak listwa się zużyła. przed instalacją lpg nie wiesz jakie błędy silnik pokazywał ?
Jestem na 90 % pewny, że pierwsze 3. Błędy były ale samochód się tak nie zachowywał, oprócz gaśnięcia, też potrafił zgasnąć ale raz na jakiś czas, a nie jak teraz 5 razy w ciągu dnia.
no jak pierwsze trzy były na benzynie już to auto nie ma prawa na gazie dobrze jechać bo instalacja lpg bierze odczyty z czasu wtrysków benzynowych i odczyty sondy. więc to oczywiste że na gazie jest jeszcze gorzej teraz niż jak na benzynie. może elektromechanik ma rację... a warsztat lpg w którym zakładałeś instalację połasił się na kasę a powinno się najpierw błędy wyeliminować jakie były. tak z ciekawości jaki przebieg ?
krusnik02, i jeździłeś "Auto kupiłem w październiku zeszłego roku i od początku kontrolka się pojawiała" z tym do lutego z gasnącym raz na jakiś czas silnikiem...po czym zainstalowałeś lpg?...Sorry ale sam strzeliłeś sobie w kolano, czemu żeś od razu nie zajął się tymi błędami?..no comment. acero1964, możliwe że do wymiany wtryski są w 2.0i? teoretycznie pytam, bo nie znajet się na benzynach, w dieslu to wiem że potrafi pompowtrysk paść sobie.
Byłem przekonany, że nie będzie to miało wpływu na gaz, niestety się myliłem.
Jutro mam zamiar kupić listwę i sprawdzić czy będzie poprawa. A przebieg to 154000 km
Czy oryginalny to raczej mało prawdopodobne bo przyjechała z niemiec, książka tak mówi a i stan wnętrza jest prawie idealny. A z doświadczenia wiem, że i w nowych autach padały rzeczy które nie miały prawa się zepsuć. Dzięki wam wiem co może być przyczyna takiego stanu rzeczy (do tej pory nie wiedziałem i to było :evil. Jak już powiedziałem jutro zakupię listwę i sprawdzę. Niestety nie stać mnie na nowe wtryski ale znalazłem gościa który daje 30 dni gwarancji na swój towar. Spróbować nie zaszkodzi.
krusnik02, ale wszystkie na raz leją? mało prawdopodobne chyba... może styknie jak wymienisz jeden. Przecież wszystko można sprawdzić vagiem, który leje za dużo
Niestety nie wiem jak to zrobić. Jeżeli jest to możliwe prosiłbym o mały tutorial :wink:
Odkrecasz listwe wtryskowa od silnika, przewody paliwowe zostawiasz podlaczone.
Laczysz sie VAGiem z silnikiem, robisz test elementow i tam bedzie test wtrykiwaczy - wtedy patrzysz jak sikaja.
Proponowalbym sprawdzic instalacje pomiedzy przeplywomierze a ECU, oraz pomiedzy sonda 1 a ECU.
Reszta bledow moze byc powiazana z przyczyna wyskakiwania pierwszyh bledow.
Komentarz