Ok, te 8 tysięcy trzeba dołożyć do wyjściowych 120 tysi do A4 Prime Edition, ale masz tam 1.8 TFSI 170KM (czyli w serii może być i 200KM), podgrzewane lusterka, klimę 3-strefową (w O3 tego nigdy nie będziesz miał), czujnik deszczu i zmierzchu, ksenon+LED jako dzienne, system parkowania, KOLOROWY MAXI-DOT, kiera w skórze... Dla mnie nie jest to golas, a przy tym jednak jakości nie da się porównać do Octavii.
Zwracam honor, zupełnie nie wiedziałem, że w A4 jest "Prime Line" Pamiętam, że był w starym A3 jak wchodził już nowy model, taka 'edycja pożegnalna' :P
W takiej sytuacji A4 to bardzo sympatyczna opcja dla kogoś kto nie szuka super dużego auta :wink:
Witam, zakupiłem niedawno Octavię I 1.9 TDI (moja pierwsza Skoda) i zauważyłem pewien problem.
Podczas hamowania silnikiem gdy obroty schodzą do przedziału ok 1100 - 1300 obr/min słychać z przodu chrobotanie. Jeżeli utrzymuje się podczas zjazdu z dość stromego wzniesienia prędkość obrotową silnika w tym przedziale to słychać chrobotanie przez cały czas. Wciśnięcie sprzęgła likwiduje dźwięk, dodanie gazu (zmiana obciążenia) też. Co ciekawe jeżeli obroty zejdą poniżej 1100 też chrobotanie ustaje. Dzieje się tak na każdym biegu. Chrobotanie nasila się znacząco po załączeniu klimy - wydaje mi się, że wówczas nawet zwiększa się przedział obrotów przy których to występuje do 1100 - 1400.
Ma ktoś pomysł co to może być ?
[ Dodano: Czw 21 Mar, 13 01:16 ]
Problem się rozwiązał po wymianie rozrządu i paska osprzętu wraz z rolką napinacza. Winowajcą wydaje się być napinacz paska rozrządu - wykazywał duże zużycie, choć napinacz paska osprzętu też trochę hałasował. Tak czy siak na razie mamy "ciszę".
Komentarz