dwumasa skoda octavia ii 1,9 tdi wymiana, stuki z tyłu auta
witam,
przymierzam sie do wymiany koło dwumasowego skody octavii ii 1,9 tdi 260 tyś przebiegu, wiem wiem temat stary jak swiat.. auto oddaje do serwisu w Poznaniu, bo roznice cenowe sa niewielkie.. 670 serwis - 500 inny warsztat.. a po co ryzykowac jakas fuszere..
przerazila mnie jednak cena czesci w warsztacie - ponad 2300 zł.
na allegro znalazlem cos takiego
komplet (kpl zawiera: kolo dwumasowe, tarcze, docisk, śruby, smar i łożysko) firmy SACHS o numerach kat. 2289 000 054 + 3151 000 388 - koszt 1500 z wysylka..
2 pytania - jak rozpoznac oryginal od podroby? szkoda wtopic tyle siana i zachodu, aby
za rok znowu wymieniac..
- czy to juz wszystko co trzeba wymienic??
mechanik wspominal tez o wymianie jakiegos drazka, ktory sie wymienia z dwumasa - koszt ok. 75 zl. wie ktos moze o jaki drazek chodzi?
z innej beczki..
od jakiegos czasu stuka mi cos w tyle samochodu w okolicach drzwi tylnych od kierowcy.
taki metaliczny dźwięk.. czytalem wiele postow, stosowalem sie do wskazowek i nic..
rozkręcięem drzwi bo myślałem że to linka od klamki.. przejrzałem resztę..
nie potrafię zlokalizować źródła dochodzących odgłosów..
okleiłem też zaczep zamka drzwi i nic.. kombinowałem też z kołem zapasowym
oraz oparciami siedzeń - spuściłem je na dół.. proszę o pomoc bo o niczym
innym nie myśle jak jadę
sl0wik, dwumas możesz na forum od kogoś kupić, ok 1300-1500zł
jeśli wymieniasz całość to obojętne czy luk czy sachs
jak połowę to trzeba rozebrać i zobaczyć co tam jest
PILNE!!!!
co jeszcze wymienić z dwumasą? w serwisie mówią żeby od razu
wymienić łapę sprzęgła oraz wysprzęglik..
natomiast gościu od dwumasy doradza wymianę tuleji łożyska oporowego.
zupełnie się na tym nie znam..
dziękuję za wszelką pomoc!!
do mechanika już się umówiłem.. tylko klunkry trza kupić..
dzięki za pomoc
sl0wik
PS faktycznie miałem błąd w silniku.. teraz jest prawidłowy..
wymieniasz koło dwumasowe, tarczę , docisk i łożysko oporowe. warto zbadać też stan uszczelniacza wału korbowego. odnośnie wymiany łapy sprzęgła czy tulei ślizgowej łożyska - oceni to mechanik po demontażu. wysprzęglik masz an wierzchu więc profilaktycznie raczej nie wymieniaj, chyba, że się poci (cieknie).
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Komentarz