Rura od ic od turbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • daniolord
    Classic
    • 2010
    • 24

    Rura od ic od turbiny

    AdamB Biorę to na miękko, jak na razie mam co oglądać bezstresowo.
    lepiej źle jechać niż dobrze iść ;]
  • karfin
    Drive
    • 2009
    • 79

    #2
    Rura od ic od turbiny

    Witam.
    Nie krzyczcie że temat był ale nie dowiedziałem się z nich tego co potrzebuje.
    Prążkowana rura od IC przy nadkolu jest zasyfiona olejem. Dzieje się tak od 2 lat po małym dzwonku. Mój mechanik mówi że gdyby każdy miał taki wyciek (pocenie się) to by było dobrze więc się nie przejmowałem ale ostatnio coś czytałem że ktoś miał źle poskładany ten odcinek i to przez to. Czy to może być przyczyną czy nie ma innej opcji jak to że gdzieś tam sobie olej kapie i to już kwestia mechanicznego zużycia materiału ?? Jak by mnie ktoś poinstruował jak tą rurę zdemontować żebym nic nie urwał bo chciałbym ją przeczyścić zanim się coś przytka.
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      karfin, nie przejmuj się tym za bardzo.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • lukas_jg
        Rider
        • 2012
        • 600
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        karfin, słowo klucz: "ODMA". Dla pocieszenia to nie tylko ta rura jest zawalona olejem ale cały dolot od turbiny do kolektora ssącego.
        Warto czasami to wyczyścić i sprawdzić co tam w EGR i kolektorze słychać ;-)
        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

        Komentarz

        • militarius
          Drive
          • 2015
          • 86

          #5
          sory za odkop, ale nie chcę zakładać nowego tematu, a problem podobny.
          po dodaniu większej ilości gazu jest lekko wypychana rura włożona w intercooler i ucieka tamtędy trochę oleju przez co cała rura i kierownica powietrza, która jest pod spodem uwalone są olejem wymieszanym z brudem.
          czy da się coś na to zaradzić? są tam jakieś uszczelki, których wymiana pomoże czy po prostu TTTM?
          O1 ASZ.

          Komentarz

          • 4tech
            RS
            • 2008
            • 4247
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Ty masz ASZ, więc jest "trochę" inaczej :wink:
            Ale ogólnie to TTTM

            U mnie też zazwyczaj tak to wygląda, nie trzymało, ale poprawiłem zamki i jakoś daje radę.
            Zresztą, sam zobacz:



            Niektórzy skręcają na dodatkowe wkręty :diabelski_usmiech

            Zdjęcia przed i po modach
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz

            • militarius
              Drive
              • 2015
              • 86

              #7
              no właśnie znajomy mi podpowiedział, żeby założyć nowe ori uszczelki + dać dwa wkręty. to, że się poci od oleju to niech się poci (pewnie zawsze będzie), byleby nie wypychało rury :P

              Komentarz

              Pracuję...