[O1] Centralny Zamek,Check Engine i Zawór Recyrkulacyjny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • brodacz
    Drive
    • 2014
    • 52

    [O1] Centralny Zamek,Check Engine i Zawór Recyrkulacyjny

    Zamieszczone przez baca10
    zrobie fotki i sie pochwale tym złym widokiem
    czyżby odboje :diabelski_usmiech
    O3 1,8 TSI
  • Jeta
    Classic
    • 2012
    • 6

    #2
    [O1] Centralny Zamek,Check Engine i Zawór Recyrkulacyjny

    Witam wszystkich !
    Po przedstawieniu się w odpowiednim dziale nadszedł czas aby napisać conieco o problemach jakie mam z moją Skodą. Tak więc do rzeczy,posiadam Skode Octavie Mk1 1.8T AUQ 2004r i pierwszy problem to centralny zamek.Wszystkie drzwi zamykają się z pilota i otwierają,tylko nie drzwi kierowcy. Lampka przy tym bolcu od zamka po stronie kierowcy równiez się nie świeci.Mechanicznie centralny zamek działa (otwiera i zamyka jak przekręce kluczykiem od zamka kierowcy). Czy to może być objaw zimnych lutów ? Po otwarciu drzwi zapala się światło wewnątrz,buzer chodzi jak zostawie zapalone światła i otworze drzwi,także myślę,że mikrowłącznik jest OK-a może siłownik padł? Może ktoś ma inne sugestie ?


    Kolejny problem to kontrolka Check Engine- nie wiem czemu ale zapaliła mi się dzisiaj,dwa dni temu byłem na Vagowaniu i wszystko było jak w najlepszym porządku,żadnych błędów,nie gubi zapłonów etc. Dodam,że silnik pracuje prawidłowo,obroty nie falują,auto ma moc i zachowuje się normalnie-czyli czujnik temp. i cewki raczej odpadają ? Postaram się wybrać raz jeszcze na vaga,ale może ktoś coś zasugeruje ?

    Następne pytanko,czy mógł by mi ktoś podać numer seryjny,albo chociaż zdjęcie,zamka tylnych drzwi(prawa strona)? zauważyłem po zdjęciu boczka,że wtyczka elektryczna wisi luźna ale wydaje mi się,że nie ma siłownika(takiego w zielonej obudowie jak po drugiej stronie drzwi) i niestety ale nie mogę zamknąc w zaden sposób drzwi.Bardzo pomocne by były numery takiego zamka,lub zdjęcie abym mógl się zasugerować na ebay (niestety takiego samego jak po drugiej stronie nie mogę znaleźć,a tak btw. to czy one po lewej i prawej stronie są takie same ?)

    No i ostatnie pytanie dotyczy Dump Valve-czyli pot. Blow Off. Który polecacie?czy jest to prosta instalacja na zasadzie wyjęcia starego i wsadzenia nowego,bez potrzeby instalacji dodatkowych przewodów,rur etc? czy taki zawór później wymaga regulacji(słyszalem,że może taki zawór wywalać błędy w silniku,lub nawet powodować falowanie obrotów)?

    Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuje i obiecuje flaszke przy najbliższej okazji/zlocie

    Dziekuje i Pozdrawiam !

    Komentarz

    Pracuję...