tolczej, trzeba by na VCDS-ie popatrzyć na bloki pomiarowe ( czy czujniki pokazują dobrą temperaturę w kratkach, czy sprężarka daje ciśnienie itp ).
[O1] Problem z szyba kierowcy
Zwiń
X
-
[O1] Problem z szyba kierowcy
witam
mam dziwny problem z szyba kierowcy.Mianowicie jak otworze ja do samego dolu to juz niestety nie zamkne.Dochodzi ona do polowy,strzela i wraca w dol.Musze ja mocno recznie pociagnac to sie zamyka.Jak juz zamkne i otwieram tylko do polowy to wszystko jest w porzadku.Wiecie moze co to moze byc?i jak sie zabrac ewentualnie za naprawe
-
-
NIE BAW sie ta szyba bo to troche igranie z losem
Strzeli do konca i szyba zleci na dol a tu burze zapowiadaja!
Kup albo oryginal w ASO albo zamiennik czeski (cos <100zl, oryginal 250?). Ja kupilem oryginala ale wyglada jak ten zamiennik, kij wie. Opis wymiany musisz odszukac bo jest w wielu miejscach. 2-3h zejda, potrzeba TORXy tylko i jakis nasadowy zwykly.
Linki zardzewiale na pewno, moze posmarowac dodatkowo albo rozmasowac ten fabtyczny smar dokladniej po linkach.
Do zrobienia samemu jak masz zaciecie. No i raz jeszcze nie baw sie bo bedzie za pozno Szukaj na google, moga byc tematy od zamkow w drzwiach bo tez duzo sie pokrywa z wymiana. Trzeba poluzowac wstepnie sruby trzymajace szybe (łapy) a pozniej juz prowadnice odkrecic. Nie dokrecaj jak idiota pozniej szyby ponownie bo zerwalem tak srube od nowych lap (ale stare pasuja). Ma byc mocno ale z rozwaga... wloz kawal kartonu do srodka auta (rynienka na dole) bo porysowac mozna prowadnicami blache od srodka.+LPG Elpigaz IV gen :-)
Komentarz
-
-
http://allegro.pl/listing.php/search...m+szyb+octavia LUB ASO ale z 250 liczyli (pisal ktos ze zamiennik mu szybko padl, nie wiem jakie sa dobre a jakie zle).
Nie wiem jaka dokladnie masz fure, rozbierz boczek (opis wyszukaj na sieci) i zobacz, jedyna porada dodatkowa to rozcinaj folie czy co tam masz (pod boczkiem) na wysokosci szyn po ktorych jedzi szyba a pozniej naciecie u samej gory (odwrocone U) by latwo to pozniej skleic tasma (najlepiej duct tape czyli ta srebrna) to przed cieciem dobrze umyj folie w tych miejscach szczegolnie dobrze plynem do naczyn i dobrze splucz woda - bedzie cala zakurzona co utrudni klejenie jak cholera! Mycie juz pocietej folii to bedzie zabawa. Nagrzalbym zapalniczka gwozdzia i przebil 4 punkty od ktorych bedzie szlo ciecie "U" bo inaczej mozesz przerwac folie pozniej (pojdzie po nacieciu dalej).
Czyli boczek, myjesz folie, nacinasz jak napisalem, luzujesz szybe, odkrecasz prowadnice, szyba musi byc u gory (klejisz tasma tez szybe by nie spadla lub ktos trzyma albo coś bo troche to wazy). Wyciagasz szybe z napedem (sprawdzasz czy w kostce nie ma rdzy bo bedziesz mial problem z zamkiem predzej czy pozniej). Wtyczke sie odryglowuje by dalo sie ja wypiac (na sile nie wyjdzie), w razie co jakims silikonwym mazildme uszczelke raz jeszcze pokryj, moze byc to co na lince od nowego podnosnika. Wyciagasz, okrecasz silnik i przekrecasz itd. Opisy na sieci!+LPG Elpigaz IV gen :-)
Komentarz
-
Komentarz