piękny dzionek się zapowiada
[Inne] silnik CAYA usterka ale jaka?
Zwiń
X
-
[Inne] silnik CAYA usterka ale jaka?
jak w temacie
silnik 1,6 CAYA 55kW zamontowany co prawda w Fabii ale to chyba bez znaczenia
problem jest taki, że od czasu do czasu zapala się i mruga kontrolka świec żarowych(jakiś błąd silnika IMHO)
po podłaczeniu do kompa nie ma żadnych błędów, silnik działa prawidłowo, nie traci mocy, brak jakiejkolwiek logiki/systemateczności w zapalaniu się kontrolki.przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
-
-
pietrek
Pomijając OT-a :szeroki_usmiech
to przy każdej świecy upala się knota :diabelski_usmiech
sprawdź połączenia prądowego kabla, bowiem gdy za "luźny" to i dupie mlaska
Chyba, że pannica mrugając tym oczkiem, :wink:
przekazuje Ci także swe informacje dodatkowe :?:
Czy prawdą jest jakoby tak było, tego nie wiem, więc spytaj guru innego
Komentarz
-
-
Jak na moje tro problem z oprogramowaniem sterownika silnika. Zmieniane bylo? Juz nie pamietam do ktorego miesiaca produkcji ale byla zmiana oprogramowania sterownika silnika w fabkach 1.6 tdi. Proponuje podjechac do serwisu ewentualnie moze ktorys z kolegow forumowych ma dostep do informacji serwisowych. Powinno byc napisane czy auto sie lapie na to.
Pozdrawiam MArcin
Kazda usterka, jakis brak kontaktu, zasilania czy czegokolwiek powoduje zapisanie usterki w sterowniku.Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
Kicer, aut było kilkanaście razy w ASo z tym problemem i nikt nie wspominał o żadnych akcjach serwisowych
pamięć kompa czysta
dopiero podczas jazd testowych z podłączonym kompem wywaliło błąd czujnika doładowania turbiny
czujnik wymieniony, dolegliwości ustały :wink:
temat do zamknięciaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Fabia II 1.6 cayA
Witajcie podepnę się się pod ten temat jako kontynuacja problemu z tym silnikiem.
Od jakiegoś czasu nękają mnie poniższe błędy wyskakują regularnie najczęściej na 3 biegu przy ~2800-2900 obr. Zapala się Świeca i Check.
Po wyłączeniu silnika na chwile problem znika.
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 023 NG HW: 03L 906 023 LK
Komponent i/lub wersja: 1,6l R4 CR td H33 8817
Kodowanie: 00114016000400080000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023NG 003004 (SK25)
VCID: 78F5F504C3DB60DEA3D-802D
3 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:
7286 - Czujnik po³o¿enia nastawnika ciœnienia do³adowania
P2563 00 [101] - niewiarygodny sygna³
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Przebieg: 153328 km
Data: 2042.14.27
Czas: 15:08:53
7384 - Regulacja ciœnienia do³adowania
P0299 00 [237] - Przekroczona granica regulacji
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Przebieg: 153327 km
Data: 2042.14.27
Czas: 15:07:41
7396 - Regulacja ciœnienia do³adowania
P154F 00 [101] - nieprawid³owe dzia³anie
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Przebieg: 153327 km
Data: 2042.14.27
Czas: 14:59:58
Kody gotowoœci: 0110 0000
Macie jakiś pomysł? Wymiana mieszka czy coś innego? Sztanga chodzi bez zacięcia.
Komentarz
-
Komentarz