ewka23, a ja miałem dwukrotną wartość abonamentu (bo jak brałem to była jakas promocja).
[O1] Bicie kierownicy przy przyspieszaniu w zakresie 90-140k
Zwiń
X
-
[O1] Bicie kierownicy przy przyspieszaniu w zakresie 90-140k
Witam
Pacjent Octavia I 1.9 TDI AHF 110(140KM), 1998r. 220 000km
Mam od pewnego czasu problem z biciem kierownicy, występuje on jedynie w zakresie prędkości 90-140km/h i tylko przy przyspieszaniu. Przy hamowaniu, hamowaniu silnikiem, jeździe na luzie nie bije nic. Końcówki drążków kierowniczych, łożyska w kołach, klocki, tarcze zostały w ostatnim czasie zmienione. Nowe jest także sprzęgło SACHS i włożone jest koło zamachowe jednomasowe. Drążki kierownicze nie mają luzów. Tuleje wahaczy mają niecały rok (TRW).
Nie wymienione są (prawdopodobnie od nowości) - łączniki stabilizatora (nie tłucze się nic), sworznie wahaczy (na szarpakach przy przeglądzie nie miały luzów), przeguby wewnętrzne.
Felgi są proste, koła są wyważone, były przekładane przód na tył, opony zamieniane na felgach po kilka razy itp....
Mam wrażenie lekkiego luzu na przekładni, wyczuwalny jest on zwłaszcza przy hamowaniu na nierównościach, ale tak było odkąd mam Octavie (2,5 roku) a wcześniej nie było problemu bicia.
W zakresie 0-90km/h nie bije nic, 90-140km/h bije tylko przy przyspieszaniu ale też nie za każdym razem mniej więcej w 90% przypadków, powyżej 140 do 200km/h nie bije nic.
Nic też nie stuka, nie dudni itp....
Czy ktoś ma jakieś konkretne pomysły ?
Przegrzebałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Pozdrawiam
Paweł
-
-
zmień felgi jak masz jakieś inne a jak nie to może półoś być krzywa i bije w danym zakresie łożysko piasty raczej nie bo na zakrętach by szumiałohttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
może źle wyważyli
w Astrze H miałem podobny klimat - podjechałem do innego wulkanizatora, wrzucił w maszynę i miałem spokójkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
miałem podobny przypadek za czsu jak miałem corse, przyczyną był luz na przegubie wewnetrznym. Dodam ,ze kiedy wystepowało to bicie na kole kierownicy, drążek zmiany biegów tez wpadał w wibracje.
wtedy tez robiłem cuda, zanim do tego doszedłem, wyważanie u paru wulkanizatorów, zmiana kól itp.
Komentarz
-
Komentarz