szarpanie przy przyspieszaniu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rOBERTO795
    RS
    • 2009
    • 3465
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #26
    Zamieszczone przez german81
    widac w logach to szarpniecie i w momecie gdy wystepuje to szarpniecie wszystkie parametry sa do bani . ale ja bym obstawiał na problem z n75 .jak masz mozliwosc to podmien na próbe .
    Zrobimy raz jeszcze logi po problem był a potem go nie było Oby już nie wrócił.
    Dodatkowo zlogowaliśmy 13 i 3 i wszystko ok.
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz

    • ziutsane
      RS
      • 2007
      • 2376

      #27
      Zamieszczone przez german81
      widac w logach to szarpniecie i w momecie gdy wystepuje to szarpniecie wszystkie parametry sa do bani . ale ja bym obstawiał na problem z n75 .jak masz mozliwosc to podmien na próbe .
      Masz na mysli ten:


      2.46

      2440

      8.70

      16.32

      67.57

      2.71

      0.0

      0.755

      99.6

      1.00

      2.96

      7.15

      7.15

      9.30

      28.1

      ??
      Radio: C90r+XDP210EQ
      Kable:Opt,Skyline,50 mm
      Wzm:XES M1+FP 1.800
      Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #28
        raczej o 2600 obr.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • sajmon
          Classic
          • 2011
          • 14

          #29
          Jakie są objawy uszkodzonego N75.
          andrzej

          Komentarz

          • ziutsane
            RS
            • 2007
            • 2376

            #30
            Panowie znalazlem na racing forum chyba identyczny problem. Polecam lekturę tym, którzy mają problem z szarpnięciami w przedziale 1500-2000 RPM
            Radio: C90r+XDP210EQ
            Kable:Opt,Skyline,50 mm
            Wzm:XES M1+FP 1.800
            Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

            Komentarz

            • sajmon
              Classic
              • 2011
              • 14

              #31
              czy od gazu mogły sie rozjechac mapy
              andrzej

              Komentarz

              • Marian 2
                L&K
                • 2007
                • 1087
                • Octavia I combi (1U5)
                • AQY 2.0 MPI 115 KM

                #32
                Nie doczytałem się czy były wymieniane przewody wysokiego napięcia?
                Miałem podobny problem w silniku 2.0 AQY, szarpało (czasami) pomiędzy obrotami 1500÷2000. Po wymianie przewodów, idealnie.
                Warto spojżeć na przewody w nocy, przy zimnym silniku, najlepiej w deszczowy, wilgotny dzień, czy nie widać wokół nich niebieskich ulotów/iskierek.

                Komentarz

                • sajmon
                  Classic
                  • 2011
                  • 14

                  #33
                  u mnie nie ma przewodów są cewki
                  andrzej

                  Komentarz

                  • turbospec
                    Classic
                    • 2012
                    • 22

                    #34
                    Podobne problemy do tych, które opisujesz występują przy uszkodzonych wtryskiwaczach gazu. Głównie dotyczyło to samochodów z instalacją gazową prins i silnika 1.8T.

                    Zazwyczaj po regeneracji wtryskiwaczy i ponownej kalibracji komputera gazowego problem mijał.

                    Oprócz tego co już napisałeś klienci skarżyli się dodatkowo, że samochód słabo odpalał na benzynie lub odpalał i gasł.

                    Odnośnie składu mieszanki i różnych błędów wyrzucanych przez komputer - sytuacja jest następująca. Jeśli jeden z wtryskiwaczy ulegnie uszkodzeniu i daje za małą dawkę, komputer za dzięki odczytom z sondy lamda rozpozna ubogą mieszankę i zwiększy czas wtrysku na wszystkich 4 cylindrach. Do momentu kiedy nie zaczną wypadać zapłony komputer nie będzie wiedział na którym cylindrze jest zbyt uboga mieszanka. (Wypadanie zapłonów mierzone jest za pomocą sygnału z koła fonicznego, jeśli nie występuje przyśpieszenie koła fonicznego po sygnale sterującym iskrą na danym cylindrze komputer stwierdza wypadnięcie zapłonu)

                    Ok ale przejdźmy do momentu kiedy komputer decyduje o zwiększeniu dawki na wtryskiwaczach z powodu ubogiej mieszanki wywołanej niesprawnością jednego wtryskiwacza LPG. Na 3 cylindrach będzie za bogata mieszanka, natomiast na jednym w dalszym ciągu z powodu usteki mechanicznej będzie zbyt uboga mieszanka.

                    Zbyt uboga mieszanka powoduje w grupie VW z cewkami na świecy, usterki cewek (przebicie izolatora) oraz w dalszym rezultacie jeśli problem nie został właściwie zdiagnozowany kończy się to uszkodzeniem głowicy na skutek wypalenia gniazd zaworowych.



                    Na temat diagnostyki wtryskiwaczy LPG a przy okazji reduktora można poczytać na stronie: http://www.turbospec.pl/InjectionSystemsPortal/


                    Jaką instalacja jest założona na samochodzie?
                    www.turbospec.pl

                    Komentarz

                    • Le-Ce
                      L&K
                      • 2010
                      • 1313
                      • Octavia I (1U2)
                      • AUM 1.8 20VT 150 KM

                      #35
                      turbospec,

                      Nie wypowiem się czy masz słuszność, bowiem w mojej suce nie ma instalki LPG
                      a problem szarpania jest i jej przypadłością.
                      Moja ADELA

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58788

                      i jej najlepszy wynik 15,75 l/ 100km

                      Komentarz

                      • sajmon
                        Classic
                        • 2011
                        • 14

                        #36
                        Tak jak pisałem wczesniej silnik na wolnych chodzi jak zegarek ,przyspieszenie okej spalanie 9 do 12 litrów gazu.problem zaczoł sie po załozeniu gazu po jakims miesiacu.szarpie od 1200 do 2000 tysiecy,mam wtryski regi .mam zamiar wybrac sie na sprawdzenie instalacji ale nie wiem gdzie w mojej okolicy moze do Antoniówki czy ktos tam był.
                        andrzej

                        Komentarz

                        • turbospec
                          Classic
                          • 2012
                          • 22

                          #37
                          Jaka instalacja?
                          www.turbospec.pl

                          Komentarz

                          • sajmon
                            Classic
                            • 2011
                            • 14

                            #38
                            sterownik stag 4 ,parownik zavoli zeta,wtryski reg dream xx ,szarpie na gazie i na benzynie, na benzynie jest to o połowe słabsze.Nie wiem czego sie jeszcze czepic juz mi sie skonczyły pomysły i kasa.Dzisiaj odpiołem gaz zobacze co sie bedzie działo moze pomoze a jak nie to chyba trzeba tak jezdzic.

                            [ Dodano: Sro 17 Paź, 12 20:36 ]
                            Pojezdziłem dwa dni na benzynie i szarpie dalej tylko mniej i w zakresie a400 do 1800 obrotów.Co to jest !!!!!!!!!.

                            [ Dodano: Sro 17 Paź, 12 20:37 ]
                            Pojezdziłem dwa dni na benzynie i szarpie dalej tylko mniej i w zakresie 1400 do 1800 obrotów.Co to jest !!!!!!!!!.

                            [ Dodano: Czw 18 Paź, 12 19:34 ]
                            Cztery dni na paliwie i dalej to samo jak szarpało tak szarpie.
                            andrzej

                            Komentarz

                            Pracuję...