[O2] mechanik rzeszów i wymiana dwumasy 1.6TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maretzki
    Classic
    • 2010
    • 13

    [O2] mechanik rzeszów i wymiana dwumasy 1.6TDI

    Zamieszczone przez lukas25w
    hubi2000, a da się zamontować owe ledy w drzwiach w których nie ma tej lampycki :?: :diabelski_usmiech
    zawsze zamiast lampycki mozesz zrobić sobie coś takiego LINK :wink:
  • jalalewale
    Classic
    • 2009
    • 36

    #2
    [O2] mechanik rzeszów i wymiana dwumasy 1.6TDI

    Witam,


    może ktoś polecić nie drogiego mechanika w Rzeszowie który zdiagnozował by problem (wszyscy przez te. twierdzą że dwumasa) i ewentualnie wymienił koło dwumasowe za rozsądne pieniądze.

    Autko ma tylko 50 tyś i 3 lata a już się coś pieprzy

    Komentarz

    • Luk@s
      Ambiente
      • 2010
      • 212

      #3
      w Rzeszowie polecają Auto MAcher jako w miarę ogarniających VAG , ja mogę Ci polecić ale to jakieś 80km w Zgłobicach Auto Tar, moją Octę ogarniają na codzień i jak na razie nie mam żadnych zasrtrzeżeń.
      service by Auto Tar

      Komentarz

      • jalalewale
        Classic
        • 2009
        • 36

        #4
        dzięki

        Komentarz

        • piotrek_os
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8162
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Re: mechanik rzeszów i wymiana dwumasy 1.6TDI

          Zamieszczone przez jalalewale
          Witam,

          Autko ma tylko 50 tyś i 3 lata a już się coś pieprzy
          cos za wczesnie....
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            Re: mechanik rzeszów i wymiana dwumasy 1.6TDI

            Zamieszczone przez piotrek_os
            Zamieszczone przez jalalewale
            Witam,

            Autko ma tylko 50 tyś i 3 lata a już się coś pieprzy
            cos za wczesnie....
            być może kolega jeździ na zbyt niskich obrotach?

            P.S. 3 lata to już trochę jest :wink:
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • beaviso
              Elegance
              • 2010
              • 767
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              1.6 TDI już od 3 lat na rynku? Ale ten czas leci...
              Trwałość dwumasy bierze się głównie z nawyków kierowcy.

              M.
              666 4U

              Komentarz

              • lukaszp1981
                Ambiente
                • 2009
                • 140
                • Octavia III (5E3)
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                jalalewale, jakie masz objawy?
                Może to nie dwumasa?

                Komentarz

                • zuberek
                  Classic
                  • 2010
                  • 33

                  #9
                  Panowie,
                  Na zimnym silniku po nocy podczas ruszania samochód mi szarpie. Po około 2 kilometrach wszystko jest w porządku. Dodam, że jak wolniej puszczam sprzęgło to nie szarpie Czy to objawy kończącego się sprzęgła, bądź dwumasy?
                  TDi Rules

                  Komentarz

                  • jalalewale
                    Classic
                    • 2009
                    • 36

                    #10
                    Witam,

                    od jakiegoś czasu samochód chodzi trochę głośniej a gdy wcisnę sprzęgło to słychać jakieś chrobotanie/dzwonienie. Najgłośniej jest jak wcisnę na wysokości ok 1/5 od podłogi. Przy całkowicie wciśniętym nic nie słychać. Czasami mam też wrażenie jakby trochę budą trzęsło przynajmniej czuję to na plecach ale nie są to wielkie drgania. Byłem u 3 mechaników, w tym w jednym w ASO VW. Powiedzieli żeby jeździć aż się będzie bardziej tłukło bo nie widzą jakiegoś wielkiego problemu. Dzisiaj byłem u trzeciego znajomego to powiedział że niekoniecznie musi to być to dwumasa . Twierdzi że to tarcie jest od strony skrzyni i najprawdopodobniej jest to oznaka że wałek nie może sobie trafić w wieloklin bo na przykład tarcza ma bicie lub dwumasa nie tłumi dobrze. On też by tego na razie nie ruszał ale boję się że mi w trasie sie zjebie a czekają mnie długie wyjazdy. Koszty częsci wyceniają mi od 3000- 3800 pln za dwumasę + sprzęgło. Do tego robocizna od 500-900pln.

                    Doradźcie co lepiej kupić: komplet SACHSA czy LUK-A. Jedni twierdzą że SACHS lepszy inni że luk.


                    Jeżeli chodzi o żyłowanie samochodu - nie jestem osobą starej daty i nie lubię jak mi auto szarpie więc nie męczyłem go na wysokich biegach przy niskich obrotach. Większość kilometrów z 50 tyś zrobione po mieście



                    Zamieszczone przez lukaszp1981
                    jalalewale, jakie masz objawy?
                    Może to nie dwumasa?

                    Komentarz

                    • marcooprodigy
                      Ambiente
                      • 2012
                      • 248
                      • Octavia I (1U2)
                      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      Re: mechanik rzeszów i wymiana dwumasy 1.6TDI

                      Zamieszczone przez jalalewale
                      Witam,


                      może ktoś polecić nie drogiego mechanika w Rzeszowie który zdiagnozował by problem (wszyscy przez te. twierdzą że dwumasa) i ewentualnie wymienił koło dwumasowe za rozsądne pieniądze.

                      Autko ma tylko 50 tyś i 3 lata a już się coś pieprzy
                      Witam. Kolego tak się składa że jestem z Rzeszowa. Jakiś czas temu rozeznawałem się w sprawie roboty sprzęgła i dwumasy i mój stary znajomy mechanik polecił mi człowieka który zajmuje się naprawą tych rzeczy. Chodzi o Wiesława Żelazko - ul.Sikorskiego 102 Rzeszów,
                      tel. 178574762 . Ponoć jest dokładny i tani. Nie robiłem jeszcze nic u niego ale ponoć go chwalą link poniżej:
                      "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
                      PRAWO MURPHY'EGO

                      Komentarz

                      • guzolot
                        Rider
                        • 2010
                        • 473

                        #12
                        Luk@s, "ogarniają na co dzień" ?? To aż tak często musisz coś naprawiać / poprawiać?
                        Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                        ---


                        A to moja skodzinka:
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #13
                          jalalewale, sachs podobno mocniejszy od luk-a
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • tokolosz
                            Rider
                            • 2010
                            • 519
                            • Volvo

                            #14
                            Od VAGów w tym rejonie mam Brata w Kolbuszowej (20min od Rzeszowa), W krakowie był szefem serwisu Seata i zna się na Mechanice jak mało kto. Ma swój mały warsztat i zawsze robił dla mnie przypadki beznadziejne. Ma pełny osprzęt do roboty z autami z grupy VAG.
                            Dane kontaktowe mogę przesłać na PW.
                            Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
                            Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
                            Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
                            08' O2 Elegance Combi BKC
                            11' O2 fl Elegance Combi CDAA
                            99' O1 SLX Combi AHF

                            Komentarz

                            • mikki28
                              Classic
                              • 2012
                              • 3

                              #15
                              dumasa

                              Mam dokladnie to samo VW Golf 6 2.0 tdi 110PS przebieg 70 tys. kupilem kompletny zestaw sprzegla i objawy nie ustapily teraz po rozmowe z ASO dowiedzialem sie ze producent dopuszcza takie delikatne grzechotanie pokazali mi jakies pismo od producenta ze gdy wystepuje lekkie pukanie ( grzechotanie ) na biegu jalowym i polsprzegle to wedlug producenta jest wszystko ok. Zestaw sprzegla z wymiana przeszlo dwa tysiaki w plecy i zero efektu lekko sie podlamalem

                              Zamieszczone przez jalalewale
                              Witam,

                              od jakiegoś czasu samochód chodzi trochę głośniej a gdy wcisnę sprzęgło to słychać jakieś chrobotanie/dzwonienie. Najgłośniej jest jak wcisnę na wysokości ok 1/5 od podłogi. Przy całkowicie wciśniętym nic nie słychać. Czasami mam też wrażenie jakby trochę budą trzęsło przynajmniej czuję to na plecach ale nie są to wielkie drgania. Byłem u 3 mechaników, w tym w jednym w ASO VW. Powiedzieli żeby jeździć aż się będzie bardziej tłukło bo nie widzą jakiegoś wielkiego problemu. Dzisiaj byłem u trzeciego znajomego to powiedział że niekoniecznie musi to być to dwumasa . Twierdzi że to tarcie jest od strony skrzyni i najprawdopodobniej jest to oznaka że wałek nie może sobie trafić w wieloklin bo na przykład tarcza ma bicie lub dwumasa nie tłumi dobrze. On też by tego na razie nie ruszał ale boję się że mi w trasie sie zjebie a czekają mnie długie wyjazdy. Koszty częsci wyceniają mi od 3000- 3800 pln za dwumasę + sprzęgło. Do tego robocizna od 500-900pln.

                              Doradźcie co lepiej kupić: komplet SACHSA czy LUK-A. Jedni twierdzą że SACHS lepszy inni że luk.


                              Jeżeli chodzi o żyłowanie samochodu - nie jestem osobą starej daty i nie lubię jak mi auto szarpie więc nie męczyłem go na wysokich biegach przy niskich obrotach. Większość kilometrów z 50 tyś zrobione po mieście



                              Zamieszczone przez lukaszp1981
                              jalalewale, jakie masz objawy?
                              Może to nie dwumasa?

                              Komentarz

                              Pracuję...