Zamieszczone przez lukas25w
[O2] mechanik rzeszów i wymiana dwumasy 1.6TDI
Zwiń
X
-
Re: mechanik rzeszów i wymiana dwumasy 1.6TDI
Zamieszczone przez piotrek_osZamieszczone przez jalalewaleWitam,
Autko ma tylko 50 tyś i 3 lata a już się coś pieprzy
P.S. 3 lata to już trochę jest :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Witam,
od jakiegoś czasu samochód chodzi trochę głośniej a gdy wcisnę sprzęgło to słychać jakieś chrobotanie/dzwonienie. Najgłośniej jest jak wcisnę na wysokości ok 1/5 od podłogi. Przy całkowicie wciśniętym nic nie słychać. Czasami mam też wrażenie jakby trochę budą trzęsło przynajmniej czuję to na plecach ale nie są to wielkie drgania. Byłem u 3 mechaników, w tym w jednym w ASO VW. Powiedzieli żeby jeździć aż się będzie bardziej tłukło bo nie widzą jakiegoś wielkiego problemu. Dzisiaj byłem u trzeciego znajomego to powiedział że niekoniecznie musi to być to dwumasa . Twierdzi że to tarcie jest od strony skrzyni i najprawdopodobniej jest to oznaka że wałek nie może sobie trafić w wieloklin bo na przykład tarcza ma bicie lub dwumasa nie tłumi dobrze. On też by tego na razie nie ruszał ale boję się że mi w trasie sie zjebie a czekają mnie długie wyjazdy. Koszty częsci wyceniają mi od 3000- 3800 pln za dwumasę + sprzęgło. Do tego robocizna od 500-900pln.
Doradźcie co lepiej kupić: komplet SACHSA czy LUK-A. Jedni twierdzą że SACHS lepszy inni że luk.
Jeżeli chodzi o żyłowanie samochodu - nie jestem osobą starej daty i nie lubię jak mi auto szarpie więc nie męczyłem go na wysokich biegach przy niskich obrotach. Większość kilometrów z 50 tyś zrobione po mieście
Zamieszczone przez lukaszp1981jalalewale, jakie masz objawy?
Może to nie dwumasa?
Komentarz
-
-
Re: mechanik rzeszów i wymiana dwumasy 1.6TDI
Zamieszczone przez jalalewaleWitam,
może ktoś polecić nie drogiego mechanika w Rzeszowie który zdiagnozował by problem (wszyscy przez te. twierdzą że dwumasa) i ewentualnie wymienił koło dwumasowe za rozsądne pieniądze.
Autko ma tylko 50 tyś i 3 lata a już się coś pieprzy
tel. 178574762 . Ponoć jest dokładny i tani. Nie robiłem jeszcze nic u niego ale ponoć go chwalą link poniżej:
"Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
-
Luk@s, "ogarniają na co dzień" ?? To aż tak często musisz coś naprawiać / poprawiać?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
jalalewale, sachs podobno mocniejszy od luk-asuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Od VAGów w tym rejonie mam Brata w Kolbuszowej (20min od Rzeszowa), W krakowie był szefem serwisu Seata i zna się na Mechanice jak mało kto. Ma swój mały warsztat i zawsze robił dla mnie przypadki beznadziejne. Ma pełny osprzęt do roboty z autami z grupy VAG.
Dane kontaktowe mogę przesłać na PW.Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
08' O2 Elegance Combi BKC
11' O2 fl Elegance Combi CDAA
99' O1 SLX Combi AHF
Komentarz
-
-
dumasa
Mam dokladnie to samo VW Golf 6 2.0 tdi 110PS przebieg 70 tys. kupilem kompletny zestaw sprzegla i objawy nie ustapily teraz po rozmowe z ASO dowiedzialem sie ze producent dopuszcza takie delikatne grzechotanie pokazali mi jakies pismo od producenta ze gdy wystepuje lekkie pukanie ( grzechotanie ) na biegu jalowym i polsprzegle to wedlug producenta jest wszystko ok. Zestaw sprzegla z wymiana przeszlo dwa tysiaki w plecy i zero efektu lekko sie podlamalem
Zamieszczone przez jalalewaleWitam,
od jakiegoś czasu samochód chodzi trochę głośniej a gdy wcisnę sprzęgło to słychać jakieś chrobotanie/dzwonienie. Najgłośniej jest jak wcisnę na wysokości ok 1/5 od podłogi. Przy całkowicie wciśniętym nic nie słychać. Czasami mam też wrażenie jakby trochę budą trzęsło przynajmniej czuję to na plecach ale nie są to wielkie drgania. Byłem u 3 mechaników, w tym w jednym w ASO VW. Powiedzieli żeby jeździć aż się będzie bardziej tłukło bo nie widzą jakiegoś wielkiego problemu. Dzisiaj byłem u trzeciego znajomego to powiedział że niekoniecznie musi to być to dwumasa . Twierdzi że to tarcie jest od strony skrzyni i najprawdopodobniej jest to oznaka że wałek nie może sobie trafić w wieloklin bo na przykład tarcza ma bicie lub dwumasa nie tłumi dobrze. On też by tego na razie nie ruszał ale boję się że mi w trasie sie zjebie a czekają mnie długie wyjazdy. Koszty częsci wyceniają mi od 3000- 3800 pln za dwumasę + sprzęgło. Do tego robocizna od 500-900pln.
Doradźcie co lepiej kupić: komplet SACHSA czy LUK-A. Jedni twierdzą że SACHS lepszy inni że luk.
Jeżeli chodzi o żyłowanie samochodu - nie jestem osobą starej daty i nie lubię jak mi auto szarpie więc nie męczyłem go na wysokich biegach przy niskich obrotach. Większość kilometrów z 50 tyś zrobione po mieście
Zamieszczone przez lukaszp1981jalalewale, jakie masz objawy?
Może to nie dwumasa?
Komentarz
-
Komentarz