Witam kolego
Przy takich przebiegach i przy założeniu zwrotu po 5 latach to ja bez zastanowienia brał bym benzynę. Do tego dochodzi większa przyjemność z jazdy w benzynie (mocniejszy, skrzynia 6b), no i na pewno dużo lepsze przyspieszenie.
popatrz sobie na porównanie tych silników zrobione przez czeskich dziennikarzy.
Jeśli chodzi o DPF to raczej nie powinno być problemu ale 1.6TDI jednak ma więcej elementów które współcześnie generują wysokie koszty napraw (dwumasa, turbinka o zmiennej geometrii), a że 1.4 jest teraz na pasku to wyeliminowano największy problem dotychczasowego silnika TSI (czyli problemy z rozrządem)
Przy takich przebiegach i przy założeniu zwrotu po 5 latach to ja bez zastanowienia brał bym benzynę. Do tego dochodzi większa przyjemność z jazdy w benzynie (mocniejszy, skrzynia 6b), no i na pewno dużo lepsze przyspieszenie.
popatrz sobie na porównanie tych silników zrobione przez czeskich dziennikarzy.
Jeśli chodzi o DPF to raczej nie powinno być problemu ale 1.6TDI jednak ma więcej elementów które współcześnie generują wysokie koszty napraw (dwumasa, turbinka o zmiennej geometrii), a że 1.4 jest teraz na pasku to wyeliminowano największy problem dotychczasowego silnika TSI (czyli problemy z rozrządem)
Komentarz