Ja miałem okazję czymś starszym polatać - S8 4.2 (tylko 360 km) z 2001 roku - przebieg 120 tys kupiony od księcia z Austrii za 16 tysia. Jeden z ostatnich samochodów bez ograniczenia prędkości :twisted: . Czego w tym samochodzie nie ma.
Witam kolegów, przeszukałem i nie znalazłem podobnego tematu.
Dziś rano tak na próbę zaślepiłem wężyk od EGR i co po kilometrze auto zmuliło ( zaczęła migać kontrolka spirali i auta wpadło jakby w tryb awaryjny) po ponownym podpięciu wężyka wszystko wróciło do normy. Czy ktoś z czymś takim się spotkał, czy wystarczy tylko coś tam powyłączać w VCDs ? nadmienię, że mój silnik to BMM
z góry dziękuję za pomoc.
Wg mnie norma.
Jesli chcesz sie pozbyc EGRa... trzeba go wywalic sprzetowo i zmienic mapki zeby go juz ECU nie widzialo.
Nie wystarczy "cos tam powylaczac" VCDSem.
Pozdrawiam
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
czyli rozumiem, że jeśli nawet zaślepię EGR blaszką to i tak ten błąd będzie wyskakiwał i nie obejdzie się bez modyfikacji sterownika (czy tą mapę sam jestem w stanie zmienić) a co jeśli odepnę sterownik N18 da to coś?
Komentarz