Auto nie ma mocy prosba o ocene logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JARASPPP
    Classic
    • 2014
    • 1

    Auto nie ma mocy prosba o ocene logów

    4tech, może weź L4 na czas tego zjazdu firmowego i wpadnij do nas? :diabelski_usmiech
  • pancur
    Classic
    • 2012
    • 8

    #2
    Auto nie ma mocy prosba o ocene logów

    Witam,

    Mam octavie1 1,9TDI 2004 110km silnik ASV. Od pewnego czasu mam wrażenie że auto nie ciągnie jak wcześniej. Wczesniej był wyraźnie wyczuwalny moment doładowania zwłaszcza na niskich biegach. Obecnie czasem auto potrafi przejsc od 2tys-3tys obrotow bez wyraznego doładowania, jak przegonie go troche jest jakby lepiej. Czasem z lewej strony słchac po depnieciu gazu i odpuszczeniu gulgotanie jakby jakis zawor wciagał powietrze. 3miesiace temu wymienilem gruszke na turbinie bo byla nieszczelna. Sztanga na turbinie rusza sie, podmienialem tez zawory z N75 i bez zmian, przewody do gruszki raczej szczelne auto podciaga sztange i trzyma sztywno po odpaleniu.

    Zrobiłem logi dynamiczne na kanałach 11 08 03 i łączone prośba o ocenę może wyjadacze tematu zauważą coś.

    Zmienialem pewien czas temu klocki i tarcze z przodu nie wiem czy to ma wplyw ale napiszę bo po wymianie jak depne maksymalnie i trzymam to pedal minimalnie ale jednak wyczuwam to schodzi ku dolowi nie jest twardy po kilkudziesieciu sek tak trzymania jestem w stanie wcisnac go do podlogi ? auto hamuje b.dobrze zalozylem klocki ATE i hamulce brzytwa ale nie dziwi mnie to opadanie, nie ma nigdzie zadnych wyciekow plynu
    nie wiem czy te dwa tematy maja wplyw na siebie ale opisze

    Pozdrawiam i dzieki z góry za wszelka pomoc
    Pawel
    Załączone pliki

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      w tych logach nie ma nic złego poza tym ze doładowanie jest mało stabilne . zrób jeszcze logi dynamiczne z bloku 4 . jak chcesz to podiedz do mnie to zobaczymy moze znajede co jest nie tak .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        W tych logach jak juz slusznie zauwazono nie ma nic zlego. Lekko przypieczona zmienna geometria.
        Do 004 dynamicznej dorzuc tez 010 i 001
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • niedziela67
          Elegance
          • 2007
          • 767
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          odnosnie hamulcy,sprawdzałeś czy nie jest luźny kruciec vacu pompy
          Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
          Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
          Wersja na lato - SUZUKI Intruder

          Komentarz

          • pancur
            Classic
            • 2012
            • 8

            #6
            Na wstępie wielkie dzięki za podpowiedzi. Wczoraj mialem okazje przejechac sie troche dalej na podmienionym N75 z N18 i jednak oceniam że jest lepiej(zauważylem że po zamianie spalanie wrosło z 5,3 do 6,2L). Zaczynam podejrzewać że coś mam z N75 nie tak. Spróbuje go przeczyscic i zobacze co bedzie się działo.
            Dodatkowe logi wrzuce wieczorem bo musze namowic żone bo po ostatnich testach ma stresa =)
            Z hamulcami to przegladne co dzieje sie, dzieki za popowiedz.

            Pozdrawiam

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              czyszczenie n75 to jak reanimowania trupa odrzałuj 150 pln i kup nowy zaworek wtedy bedzie naj lepszy efekt i zapomnisz o nim na długi czas .jak bedziesz jeszcze robił logi to zrób dynamicznie kanał 7 zobaczymy jak jest wydajnosc IC bo on tez moze byc winien spadkowi formy .
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • pancur
                Classic
                • 2012
                • 8

                #8
                Z N75 masz racje nie warto sie bawić. Podsyłam dalsze logi z kanałów. I kolejny raz dziękuje za odpowiedzi.
                Załączone pliki

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Z logów nie wynika nic zlego... widac jak IC troche puchnie ale w tych temperaturach to raczje norma.
                  Pokaz statyczne - 001,003,004,013 oraz 000 i 004 Basic Settings
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • pancur
                    Classic
                    • 2012
                    • 8

                    #10
                    Kolego niedziela67 trafiłeś wczoraj mialem okazje pogrzebac troche w aucie i faktycznie mam luźny króciec VACpompy kręci sie i ma również luz na boki. Spróbuje to uszczelnic i zobacze jak bedzie smigało dzieki

                    Komentarz

                    Pracuję...