Problem z O2 1,6 FSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rado28
    Classic
    • 2014
    • 10

    Problem z O2 1,6 FSI

    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    Zamieszczone przez słoń
    kupiłeś dzieciom zabawki HELLO KITY????
    blisko blisko...ale zdecydowanie gorzej ... :hammer
    Ale.. nie będziesz opowiadał jak sie zgubiłeś w Zielonej Górze... Bo to akurat nie jest straszne :szeroki_usmiech
  • gregor_j
    Classic
    • 2012
    • 3

    #2
    Problem z O2 1,6 FSI

    Witam,

    Proszę o pomoc w ustaleniu usterki. Miałem problem z EGR kupiłem i wymieniłem , rzeczywiście miał wyłamane dwa pierwsze zęby na zębatce . Po wymianie skasowałem błędy .
    Po tej operacji pozostaje cały czas jeden błąd .
    1 Fault Found:
    005123 - EGR System: Regulation Deviation
    P1403 - 008 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 124468 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 18:24:14

    Na chwile obecną auto często gaśnie . Wygląda to tak jakby prąd został totalnie odłączony .
    Na sekundę wszystko się wyłącza na desce rozdzielczej, włącznie z radiem które ponownie wykonuje kalibracje zmieniarki.
    Wymieniłem akumulator bo stary miał już 5 lat , ale wymiana nie naprawiła tej dolegliwości .
    Teraz to już nie wiem co mam zrobić .

    Pozdrawiam
    G

    Komentarz

    • Rysiek 150
      Drive
      • 2007
      • 67

      #3
      Po pierwsze wystarczyło obrócić zębatkę o 180 stopni. i włożyc do zaworu. nie musiałbyś kupować nowego. Musisz przeprowadzić dopasowanie zaworu po wymianie i powinno ustąpić.

      Komentarz

      • gregor_j
        Classic
        • 2012
        • 3

        #4
        Dzieki ,
        Czy to sie robit tak samo jak w TDI ?

        Komentarz

        • Rysiek 150
          Drive
          • 2007
          • 67

          #5
          musisz przeprowadzić dopasowanie jak w większości silników i w tdi również.
          my pracyjemy na vasie, trzeba wejść w prowadzone funkcje->silnik i tam jest dopasowanie zaworu po wymianie.

          Komentarz

          • Robert_P
            Ambiente
            • 2010
            • 209

            #6
            Zamieszczone przez Rysiek 150
            Po pierwsze wystarczyło obrócić zębatkę o 180 stopni. i włożyc do zaworu. nie musiałbyś kupować nowego. Musisz przeprowadzić dopasowanie zaworu po wymianie i powinno ustąpić.
            Jak to powiedziano kto pyta nie błądzi, fajnie że są życzliwi ludzie na tym świecie
            Smerf Miętus

            Komentarz

            • Rysiek 150
              Drive
              • 2007
              • 67

              #7
              No i pomogło dopasowanie zaworu, bo tak zostawiłeś temat bez echa.

              Komentarz

              • gregor_j
                Classic
                • 2012
                • 3

                #8
                Niestety nie pomogło wiec rozkręciłem zawór a tu niespodzianka znów nie ma dwóch zębów.
                Opcja z obracaniem nie działa bo wylatuja zęby z krzywki sterujacej zaworem a nie z koła.
                Nie da sie obrucić .

                Najlepiej byłoby wyłączyc go w kompie tylko gdzie to zrobić ?

                Komentarz

                Pracuję...