ściągnij głowicę i jeśli będzie ok ,to wtedy masz podstawę do tego aby nie zapłacić za ponowna naprawę ...........
[O2] Padła turbinka
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez EMP-TURBOściągnij głowicę i jeśli będzie ok ,to wtedy masz podstawę do tego aby nie zapłacić za ponowna naprawę ...........
inny mechanik, którego się radziłem stwierdził, że nie ma sensu ściągać głowicy bo gdyby coś było w silniku to rozwaliłoby sam silnik, a nagar zgromadzony w silniku nie mógł uszkodzić w ten sposób turbiny
stwierdził też aby sprawdzić czy ciśnienia na tłokach są równe co jest możliwe bez ściągania głowicy i jeżeli będzie OK to nie ma czego szukać w silniku
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lampionA czy nie lepiej rozebrac wydech i sprawdzic co to bylo?
Komentarz
-
-
Teraz wiem czemu Aso tyle kasuje za wymiane turbiny i wymienia od razu cooler.Za pierwszym razem coś zostało w układzie i tyle.
Słyszałem o przypadku w którym klient zrezygnował z Aso bo cena była zaporowa.Wrócił ponownie jak mu inny warsztat wymienił turbo zrobił 500km i było to samo.Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Analizując uszkodzenia wirnika raczej nie ma siły by kierownice też nie ucierpiały, parę sekund musiało to się wszystko tam mielić.
Jaka była poprzednia awaria? też uszkodzona strona gorąca czy zimna?
jeśli z poprzednie awarii coś zostało w dolocie, to mogło przelecieć przez silni nawet nie robiąc mu wielkiej krzywdy, a uszkodziło kręcący się z dużą prędkością wirnik turbiny.
Wystarczy, że jedna łopatka ulegnie skrzywieniu, a niewyważenie dokona dalszej błyskawicznej destrukcji.
Wykręć świece żarowe czy coś się nie ułamało, endoskop i sprawdzić kanały w głowicy.
Jakieś ciało obce dostało się na wirnik, może być całkowity przypadek lub coś zostało w dolocie po poprzedniej awarii.
W katalizatorze powinny zostać jakieś szczątki tego co przeleciało przez turbinę.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzychAnalizując uszkodzenia wirnika raczej nie ma siły by kierownice też nie ucierpiały, parę sekund musiało to się wszystko tam mielić.
Zamieszczone przez KrzychJaka była poprzednia awaria? też uszkodzona strona gorąca czy zimna?
Zamieszczone przez KrzychWykręć świece żarowe czy coś się nie ułamało
Zamieszczone przez KrzychW katalizatorze powinny zostać jakieś szczątki tego co przeleciało przez turbinę.
Komentarz
-
-
Kierownice do regulacji strumienia spalin padających na wirnik - część wewnątrz turbiny.
Co do katalizatora, to trzeba go zdemontować od reszty układu wydechowego i przedmuchać w przeciwnym kierunku do wlotu spalin, pewnie coś z niego wyleci (oprócz sadzy)
Trzeba również sprawdzić IC czy tam nie ma pozostałości wirnika z poprzedniej turbiny.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Rozbieraj silnik i niech szukają przyczyny co to poleciało.
Jeśli nic nie znajdą niech płacą za turbo i pozostałe koszta.
Tak czy siak musisz to zrobić żeby uniknąć ponownej naprawy.
I to jest właśnie wymiana jednego elementu bez czyszczenia innych elementów współpracujących ze sobą.
To nie nagar, nagar nie niszczy tak łopatek.
Zdemontuj katalizator i sprężarką dmuchnij.
Zobacz co wyleci.
Wg mnie oszczędność regeneracji turbo odbiła się czkawką.Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
Komentarz