octavia 1.9tdi po wymianie głowicy nie odpala

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kamil-al
    Classic
    • 2012
    • 4

    octavia 1.9tdi po wymianie głowicy nie odpala

    aniol, czyli bez wkładu klapka blokuje się i otwiera.

    Z tego wynika, że mechanizm ukryty jest w zawiasach z zębatką. :-)

    Jeśli nic nie jest urwane, to czy bez wyjmowania całej obudowy da się ustawić ten ruchomy dynks tak by blokował klapkę?
  • manieknmr
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    octavia 1.9tdi po wymianie głowicy nie odpala

    witam mam problem z odpaleniem octavi 1.9 tdi z 2002 roku wymieniłem głowice ponieważ w jednej ze szklanek był dziura. Głowice wymieniłem na kompletną (wałek itd)rozrzad ustawiłem na znaki apompe zablokowałem blokadą wszystkie kostki są podłączone po podłączeniu vaga nie wyskakuja żadne błedy co mógł bym jeszcze sprawdzić z góry dzięki

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Żle ustawiony rozrząd.
      Nie wystarczyło podnieść wałek i zamontować nowe popychacze ( zużyty popychacz wyrobił gniazdo) ?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • prymusnmr
        Classic
        • 2010
        • 20

        #4
        Wtrąe sie ,bo robilem autko z kolega manieknmr.

        Jeśli chodzi o rozrząd to górny wałek zablokowany był płytka w miejscu vacu,zas patrzac na krzywki na pierwszym garze to są podniesione(czyli zawory zamkniete).

        Pompa zablokowana pinem 6mm.

        Zaś wał ustawiony jest na pierwszym tłoku w górze,znak od strony skrzyni idealnie na srodku.

        Co do wymiany samego wałka i popychaczy to chcielismy sie upewnić czy tłok nie jest uszkodzony,a głowica kompletna i tak była nowa.Bo auto przejechalo spory dystans na walnietej szklance..,walek nadaje sie tylko na dzialke do odstraszania kretow,a jedna ze szklanek zablokowala sie w glowicy.
        SZKODA AUTA

        Komentarz

        • slavi
          Rider
          • 2004
          • 422

          #5
          odpowietrzyliście wtryski dobrze?

          Komentarz

          • prymusnmr
            Classic
            • 2010
            • 20

            #6
            Zamieszczone przez slavi
            odpowietrzyliście wtryski dobrze?
            Kolego a móglbys jasniej,bo pierwsze o tym slysze.
            SZKODA AUTA

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10922
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              prymusnmr, odkręcasz pół obrotu nakrętkę wtrysku i kręcisz rozrusznikiem, aż poleci ropa spod niego i tak po kolei każdy
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • prymusnmr
                Classic
                • 2010
                • 20

                #8
                Zamieszczone przez krzynol
                prymusnmr, odkręcasz pół obrotu nakrętkę wtrysku i kręcisz rozrusznikiem, aż poleci ropa spod niego i tak po kolei każdy
                Jesli chodzi o odpowietrzenie to z jakiegos powodu wogole pompa nie podaje wahy na wtryski,nawet przy odkrecowych wezach metalowych zero reakcji...
                Dla jasnosci w baku jest 1/4 paliwa.

                [ Dodano: Pią 24 Sie, 12 16:26 ]
                Dodam jeszcze,ze zaciagajac pomiedzy filtrem a pompa wezyk plucami paliwo idzie.Czy to moze oznaczac,ze pompa nadaje sie do pompiarza?
                SZKODA AUTA

                Komentarz

                • darkosz
                  Classic
                  • 2009
                  • 7

                  #9
                  Przerabiałem temat nie tak dawno.Zdejmujesz z filtra paliwa przewód powrotny i zasysasz paliwo tym przewodem aż do napełnienia się ,następnie zakładasz przewód na króciec zaworu powrotnego i auto odpala praktycznie od strzała.
                  elegance

                  Komentarz

                  • prymusnmr
                    Classic
                    • 2010
                    • 20

                    #10
                    Zamieszczone przez darkosz
                    Przerabiałem temat nie tak dawno.Zdejmujesz z filtra paliwa przewód powrotny i zasysasz paliwo tym przewodem aż do napełnienia się ,następnie zakładasz przewód na króciec zaworu powrotnego i auto odpala praktycznie od strzała.
                    Twoja metoda wogole nie moge zassac paliwa (jakby bylo cos zaslepione).
                    Testowalem tez druga pompe i tez nie da rady zassac powietrza z wezyka powrotnego.
                    SZKODA AUTA

                    Komentarz

                    • mariom122
                      Ambiente
                      • 2011
                      • 117

                      #11
                      Spróbuj sposobem na plaka albo samostart. Bierzesz plaka takiego do deski, ściągasz rurę z przepustnicy, kręcisz rozrusznikiem i psikasz plaka do przepustnicy przez kilka sekund. Silnik będzie chodził na samostarcie, a później zakładasz rurę i jak zgaśnie to jeszcze raz. Najlepszy sposób na odpowietrzenie.

                      Komentarz

                      • tryton
                        Elegance
                        • 2008
                        • 935

                        #12
                        zdejmij zawór zwrotny z filtra i zalej do pełna przez tą dziurkę paliwa , zamontuj zawór i spróbuj odpalić jak dalej nie chwyci to sprawdz elektrozawór na pompie czy działa .

                        Komentarz

                        • darkosz
                          Classic
                          • 2009
                          • 7

                          #13
                          Na 1000% powodem nie odpalania jest zapowietrzony układ paliwowy.Zasysać paliwo masz przewodem powrotnym od strony pompy a nie od strony zbiornika paliwa.Przewód nie przezroczysty.Musisz po prostu przeciągnąć paliwo od zbiornika paliwa do filtra paliwa a z filtra przez pompę wtryskową aż zacznie sie przelewać przez przewód powrotny wychodzący z pompy.
                          elegance

                          Komentarz

                          • robekcool
                            RS
                            • 2009
                            • 2041
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            skoro tak zalejcie pompę z góry ( przewód + lejek) + kręcić przy poluzowanych przewodach ciśnieniowych przy wtryskach. jak zapali przewód z filtra na pompę.
                            www.k-mot.pl
                            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                            Autoholowanie.
                            Robert Kulma

                            Komentarz

                            • tryton
                              Elegance
                              • 2008
                              • 935

                              #15
                              Zamieszczone przez robekcool
                              skoro tak zalejcie pompę z góry ( przewód + lejek) + kręcić przy poluzowanych przewodach ciśnieniowych przy wtryskach. jak zapali przewód z filtra na pompę
                              jeżeli jest zalany filtr to pompa odpowietrzy się sama bez problemu nic nie trzeba kombinować
                              Zamieszczone przez darkosz
                              Na 1000% powodem nie odpalania jest zapowietrzony układ paliwowy
                              Jezeli zawór na pompie nie będzie działał to choć by nie wiem co robił silnik nie odpali


                              [ Dodano: Pią 24 Sie, 12 19:50 ]
                              manieknmr a jaki ty masz silnik na pompie czy na pompo wtryskach bo wszyscy ci tu radzą a nie wiadomo jaki masz ten 1,9

                              Komentarz

                              • robekcool
                                RS
                                • 2009
                                • 2041
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                #16
                                Kolego tryton, smiem sądzić, że sposób odpowietrzenia z lejkiem bedzie najskuteczniejszy ( pompa zaleje sie opadowo). Sprawdzone. Przy odpowietrzaniu różnego rodzaju układów zasilania stosuje się bardziej wyszukane metody, a podana jest najprostsza.
                                www.k-mot.pl
                                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                Autoholowanie.
                                Robert Kulma

                                Komentarz

                                • manieknmr
                                  Classic
                                  • 2011
                                  • 6

                                  #17
                                  1.9 na pompie a jak sprawdzić ten elektrozawór

                                  [ Dodano: Pią 24 Sie, 12 21:18 ]
                                  [quote="tryton"]
                                  Zamieszczone przez robekcool
                                  skoro tak zalejcie pompę z góry ( przewód + lejek) + kręcić przy poluzowanych przewodach ciśnieniowych przy wtryskach. jak zapali przewód z filtra na pompę
                                  jeżeli jest zalany filtr to pompa odpowietrzy się sama bez problemu nic nie trzeba kombinować
                                  Zamieszczone przez darkosz
                                  Na 1000% powodem nie odpalania jest zapowietrzony układ paliwowy
                                  Jezeli zawór na pompie nie będzie działał to choć by nie wiem co robił silnik nie odpali


                                  [ Dodano: Pią 24 Sie, 12 19:50 ]
                                  manieknmr a jaki ty masz silnik na pompie czy na pompo wtryskach bo wszyscy ci tu radzą a nie wiadomo jaki masz ten 1,9

                                  Komentarz

                                  • robekcool
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 2041
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                    #18
                                    po podaniu napiecia ma się otwierać. odgłos tykania przy podaniu i odłączeniu napięcia.

                                    [ Dodano: Pią 24 Sie, 12 21:27 ]
                                    manieknmr, choć na gg , będzie prościej
                                    www.k-mot.pl
                                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                    Autoholowanie.
                                    Robert Kulma

                                    Komentarz

                                    • manieknmr
                                      Classic
                                      • 2011
                                      • 6

                                      #19
                                      [quote="robekcool"]po podaniu napiecia ma się otwierać. odgłos tykania przy podaniu i odłączeniu napięcia.

                                      [ Dodano: Pią 24 Sie, 12 21:27 ]
                                      manieknmr, choć na gg , będzie prościej[/sprawdze rano bo bateria padła musze podłączyć na noc ]

                                      [ Dodano: Sob 25 Sie, 12 22:18 ]
                                      witam zalałem pompe przez lejek i odpaliła dzięki za pomoc

                                      Komentarz

                                      • richi9
                                        Rider
                                        • 2011
                                        • 427

                                        #20
                                        dla potomnych warto założyć coś takiego jak pompka podciśnieniowa...zakładasz przed pompa wtryskową i jak cos to podpompujesz ta gruszką i po robocie

                                        Komentarz

                                        Pracuję...