PAOLO ESCO, lejesz do skody takie niesamowitosci, kupisz kiedys szybkie auto i regal Ci sie skonczy, bo chyba z najwyzszej polki juz siegasz. :wink:
[O1] Kontrolka CHECK ENGINE
Zwiń
X
-
[O1] Kontrolka CHECK ENGINE
Siemanko, mam taką sprawę. Jestem z GDA i jestem na wakacjach w krakowie (w niedziele wieczór mamy zamiar wracać) jednak dziś podczas podróży po tym pięknym mieście zapaliła mi się kontrolka awarii systemy wtrysku i niestety nie zgasła już teraz mam pytanko czy ktos może polecić jakiś warsztat/serwis lub siebie zeby podpiąć pod kompa / sprawdzić co się dzieje - paliwko tankowałem wczoraj - BP 95 więc to chyba nie będzie to :cry:
nie zauważyłem żadnych zmian w pracy silnika - jeździłem raczej powoli bo co chwile swiatła skrzyzowania itd. chociaz wczoraj jak wracalem z auschwitz przy przyspieszaniu miedzy 2000-3000 obrotow mial takie minimalne jakby wachania ale nie przywiazalem do tego duzej wagi bo to trwalo moze sekunde i powtorzylo sie ze 2 razy pomyslalem ze moze zle zmienilem bieg czy cos;pMarcin
RS
-
-
Jeżeli nie kopci z wydechu, oraz w zasadzie nie widać wielkiej różnicy w osiągach przy normalnej jeżdzie, może to być przepływomierz powietrza. Decyduje on o składzie mieszanki przy przyśpieszaniu, gwałtowniejszym otwarciu przepustnicy. Przy ustabilizowanej jeżdzie otwarcie przepustnicy jest minimalne, i przepływ powietrza ustabilizowany, skład mieszanki dobiera się niejako automatycznie do zapotrzebowania mocy na pokonanie oporów ruchu, przez działanie sondy Lambda. Przyśpieszanie, to większe otwarcie przepustnicy, większe zapotrzebowanie na paliwo, i gdy zły pomiar powietrza, zła mieszanka, i wyskakuje błąd.
Miałem podobny przypadek. Często poruszałem się tą samą trasą, i lampka czasami zapalala sie gdy pokonywałem dość długie wzniesienie (trzeba było dodać gazu). Kontrola zawsze wykazywała "błąd sporadyczny", po wykasowaniu zawsze kilka tygodni spokój. Wymiana przepływomierza rozwiązała problem.
Komentarz
-
-
z przeplywomierzem to jest taki bajer ze ze 4 miesiace temu byl wymieniany na nowy jeszcze przez poprzedniego wlasciciela ale wg nas ten nowy byl fabrycznie bledny bo wyskakiwaly na nim bledy wiec ok 2 i pol tyg temu wrocilismy do starego na ktorym nic nie bylo do tej pory oddajac tamten na gwarancje. On tez wymienil go w sumie szukajac rozwiazania innego problemu a okazalo sie ze ten stary byl lepszy. Za godzinke jestem umowiony na podpiecie pod kompa i wtedy zobaczymy co i jakMarcin
RS
Komentarz
-
-
Kolego na poczatek odepnij klemę akumulatora włącz światła na 3 sekundy zapnij klemę zobacz czy zresetował sie licznik przebiegu i sprawdź czy dalej się zaświeci kontrolka...
Ja w krakowie będę jutro czyli w niedzielę pod wieczór jak coś to możemy podpiąć Twój samochód w ramach uprzejmości ...służę pomocą...
Komentarz
-
-
dziękuję za propozycje - kolega Deo był tak uprzejmy że w sobote podpielismy u niego pod kompa. Skasowalismy bledy i w drodze powrotnej dopiero znow sie zapalilo po ok 60km dopiero potem tankowalem nowa waszke z orlenu. Na dniach jak bedzie czas ma mi przeslac skana wynikow w tym tego bledu bo nie wiedzielismy co on oznaczal . pozniej pojde zdjac te kleme i zobaczymyMarcin
RS
Komentarz
-
-
richi9, licznik sie skasowal - kontrolka niestety nie :/ jestem w gda juz wiec na dniach podjade do znajomego na kompa i bedziemy naprawiac jesli cos jest nie tak.
Mam jeszcze takie pytanko - czy "mniejsza moc" przy niskich obrotach i taki odglos jakby "spuszczania powietrza" oraz dziwne odczucie spadku mocy przy obrotach ok. 2000-3000 trwające dosłownie sekunde/dwie to kwestia wystrojenia lub np. zle ustawionej dawki paliwowej ? to moje pierwsze turbo wiec nie do konca wiem jak to kategoryzowac . To się dzieje tylko przy "energicznym" przyspieszaniu. przy spokojnej jezdzie nie ma tego problemu 8) nie jest to raczej turbodziura :P
[ Dodano: Czw 30 Sie, 12 06:40 ]
2 Faults Found:
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
ten drugi błąd to ?Marcin
RS
Komentarz
-
-
jestem nowy mam problem z check engine zapala sie przy przyspieszaniu przy predkosci pokolo 140 150 a czasem nawet wczesnije i samochod strasznie slabnie (wydaje mi sie ze turbina się wyłącza 1.9tdi)po wyłączeniu silnika znowu chodzi dobrze ale kontrolka gaśnie dopiero po trzech odpaleniach o ile znowu nie przyśpiesze do odpowiedniej prędkości.Może ktoś pomoże albo odeśle mnie do odpowiedniego działu?
Komentarz
-
-
u mnie sie okazalo ze pękł ( i to tak porzadnie ) weżyk przewodu odpowietrzającego dlatego tez zapalila sie kontrolka -
blad : 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
oznacza zbyt ubogą mieszankę paliwa w stosunku do powietrza, Add - przy niskich obrotach, w kazdym razie przez spieprzajace powietrze mieszanka ta byla nieodpowiednia - do ilosci powietrza jaka byla pobierana (polowa uciekala na zewnatrz) bylo pobierane za malo paliwaMarcin
RS
Komentarz
-
-
u mnie dzisiaj też sie zapalił check engine i jeden z błędów to czujnik esp front czyli z przodu a drugi
coding:17544-fuel trim bank 1 add System too Lean
czyli to samo co u ciebie :diabelski_usmiech
pisz który to wężyk to też bym sprawdził
[ Dodano: Pią 31 Sie, 12 14:14 ]
tyle ze umnie to pali sie calutki czas odkąd sie zapaliłohttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
jutro to sprawdze ale dzisiaj jeszcze mnie zastanowiło bo autko zaczeło przerywać trwało to może 3/4 sekundy i potem było ok zastanawia mnie tylko czy pod kodem błedu
17544 kryje sie jedna usterka czy można pod to pare rzeczy podciągnąć, bo myślałem nad sondą przepływką bo od tego tez zalezy mieszanka paliwowo powietrzna , czyli ten kod powinien pokazać chyba konkretną rzecz :diabelski_usmiechhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
kuzwa czyli nie jadąc na serwis szukania w chuj a pewnie okaze sie ze pierdoła :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech słaba wacha raczej nie bo tankuje na różnych stacjach a to nie gaśniehttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
narazie odpięcie aku pomogło i check zgasła ale asr dalej sie zapala czasami
[ Dodano: Sro 05 Wrz, 12 21:34 ]
check zapaliła sie znowu i pali sie ale przy myciu silnika po odpaleniu słychać było syczenie okazało sie ze pekniety jest wężyk ciśnieniowy od kolektora ssącego :diabelski_usmiech i juz jest oki zostało skasować błąd
[ Dodano: Czw 06 Wrz, 12 22:04 ]
przebojów jednak ciąg dalszy dzisiaj jadąc kontrolka silnika zaczeła mrugać auto jest słabe chodzi tak jakby na 3 cylindry ma nie równe obroty i szarpie przy przyśpieszaniu :twisted: jeszcze chwila i powiesze wszstkie psy na nimhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
Komentarz