[O1] rozrusznik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wielebny
    Classic
    • 2011
    • 19

    [O1] rozrusznik

    krzynol, a nie pamietasz jak jest u mnie?
    hmm, sprawdzimy jak będę u ciebie
  • kerajnt
    Ambiente
    • 2010
    • 104

    #2
    [O1] rozrusznik

    Witam dzisiaj miałem od rana wariacja z moją octavią tzn odpalam wszystko ok ale przy następnym odpaleniu jakiś dziwny dzwięk słyszę zgasiłem silnik a to nadal okazało się że rozrusznik cały czas kręci !! wyjąłem kluczyk a ten nadal kręci pomogło dopiero zdjęcie klemy . I tutaj moje pytanie co nawala bo następne odpalenia ok , z tego co dopytałem to tak elektromagnes rozrusznika sie zawiesza i nie rozłącza , możliwe że przekaźnik może ktoś miał taki przypadek i pomorze z góry dziękuję i pozdrawiam
    OCTA

    Komentarz

    • duszek-44
      Drive
      • 2010
      • 71

      #3
      Obstawiam padnietą stacyjkę A najczesciej padaja wlasnie na zaplonie Ciesz sie ze rozrusznik sie nie skopcił
      Krzysztof
      1.9tdi AFN Seat Alhambra

      Komentarz

      • kerajnt
        Ambiente
        • 2010
        • 104

        #4
        stacyjkę hm ale to co do wymiany stracyjka kluczyki i takie tam ? imobilaizer i dziwne ze pomaga wyjecie klemy i wraca wszystko do normy ?
        OCTA

        Komentarz

        • Krzycho-63
          Rider
          • 2007
          • 628
          • Superb II (3T4)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez kerajnt
          stacyjkę hm ale to co do wymiany stracyjka kluczyki i takie tam ? imobilaizer i dziwne ze pomaga wyjecie klemy i wraca wszystko do normy ?
          Włącznik zapłonu-inaczej kostka stacyjki.Stawiam jednak na zacierający się włącznik elektromagnetyczny.
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz

          • kerajnt
            Ambiente
            • 2010
            • 104

            #6
            no właśnie wg opini mechanika raczej to ale wolę dopytać jednak możę ktoś juz miał taki przypadek ale wrażenie jest niezłe heh wyciągasz kluczyk a ten kręci i kręci
            OCTA

            Komentarz

            • ziutsane
              RS
              • 2007
              • 2376

              #7
              Pany,
              Ponownie mnie dopadło. Już raz wymieniałem szczotkotrzymacze w rozruszniku. Rano odpaliła furka na dotyk. Chciałem w pracy skoczyć po coś na śniadanie i dupa. Cyka, ale nie kręci. Wrzucałem biegi bez sprzęgła, popuściłem auto do tyłu na biegu, popukałem w rozrusznik, ale się nie odwiesił. Bawić się w kolejną wymianę szczotkotrzymaczy, czy już raczej kupić nowy rozrusznik? Autko będzie musiało chyba postać pod firmą Pewnie do jutra... Może macie inny pomysł jak to odwiesić? Może tak jak ostatnio pourywało szczotki?
              Jak coś to mam czas dziś do 18-tej na zakup w IC.

              Z góry dzięki za sugestie

              Pozdrawiam
              Bartek
              Radio: C90r+XDP210EQ
              Kable:Opt,Skyline,50 mm
              Wzm:XES M1+FP 1.800
              Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

              Komentarz

              • Krzych
                Rider
                • 2005
                • 671

                #8
                Za ciasno spasowane szczotki, lub stare szczotki mają nadmierny luz i się klinują pod kątem.

                Zamieszczone przez ziutsane
                Może tak jak ostatnio pourywało szczotki?
                jak to pourywało? może komutator wypalony i któraś lamela haczy o szczotki, ew. komutator do przetoczenia.
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz

                • ziutsane
                  RS
                  • 2007
                  • 2376

                  #9
                  Zerwało ostatnio te miedziane przewody :/

                  [ Dodano: Sob 29 Gru, 12 18:13 ]
                  Rozebrałem, przeczyściłem, przesmarowałem, sprawdziłem na krótko z akumulatora i kręci. Założyłem i znowu... Cyka raz, ale nie kręci. WTF!?
                  Co może być problemem??
                  Radio: C90r+XDP210EQ
                  Kable:Opt,Skyline,50 mm
                  Wzm:XES M1+FP 1.800
                  Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    podwieź go do Sosnowca na Braci Miroszewskich na regeneracje i bedzie gitara.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • ziutsane
                      RS
                      • 2007
                      • 2376

                      #11
                      Robert, mierzyłem i wygląda na to, że nie ma masy na nim. WTF?
                      Wszędzie jest a na rozruszniku nie ma ! :?
                      Radio: C90r+XDP210EQ
                      Kable:Opt,Skyline,50 mm
                      Wzm:XES M1+FP 1.800
                      Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                      Komentarz

                      • rOBERTO795
                        RS
                        • 2009
                        • 3465
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez ziutsane
                        Robert, mierzyłem i wygląda na to, że nie ma masy na nim. WTF?
                        Wszędzie jest a na rozruszniku nie ma ! :?
                        Czyli masz zwarcie w rozruszniku.
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz

                        • Krzych
                          Rider
                          • 2005
                          • 671

                          #13
                          Czyli masz zwarcie w rozruszniku.
                          raczej brak kontaktu, jeśli cyka a nie kręci, to uszkodzony będzie automat i nie podaje napięcia na wirnik.
                          Sprawdź kontrolką czy w czasie zapalania jest napięcie na zacisku wyjściowym z automatu.
                          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                          www.chiptuning.katowice.pl
                          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                          Komentarz

                          • ziutsane
                            RS
                            • 2007
                            • 2376

                            #14
                            Krzych, rOBERTO795, automat zepsuty. Wsadzony nowy oryginał Bosch, wymienione wszystkie tulejki na nowe + wsadzony nowy bendix. Idę zaraz zamontować. Wish me good luck. Mam nadzieję, że będzie ok. Dodatkowo oczywiście wyczyściłem i nasmarowałem smarem, który utrzymuje swoje właściwości od -30 do 200 czy tam 300 stopni C.
                            Radio: C90r+XDP210EQ
                            Kable:Opt,Skyline,50 mm
                            Wzm:XES M1+FP 1.800
                            Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              Jak nie posmarujesz to nie pojedziesz- dobrze że ogarnąłeś.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • ziutsane
                                RS
                                • 2007
                                • 2376

                                #16
                                Ta, trochę wk... takie małe fuckupy
                                Troszke inaczej kręci teraz...Chodzi o dzwiek.
                                Radio: C90r+XDP210EQ
                                Kable:Opt,Skyline,50 mm
                                Wzm:XES M1+FP 1.800
                                Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                                Komentarz

                                Pracuję...