[O1] Nie odpala

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Emef
    Ambiente
    • 2011
    • 123

    #26
    Dobrze widzisz 3 najbardziej dostał 1 najmniej ale tak czy inaczej wymienie wszystkie. Poczekam może jeszcze ktoś sie wypowie przed zamawianiem z osób siędzących w tym na codzień.

    Temat powinien być pierwszy w wyszukiwarce dla userów z "notlaufem", taka przestroga :roll: .
    moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    Komentarz

    • t_kucyk
      Ambiente
      • 2010
      • 147
      • Volkswagen

      #27
      Zamieszczone przez Emef
      Rozebrałęm i zawory pogięte jak banany ( mogę foto cyknąć) do tego na 3 tłoku od lewej zapieczony pierścień . Panewki te od mocowania tłoka na wał nie naruszone.

      I teraz pytanie czy wał mógł też zostać naruszony, bo nie wiem czy szukać drugiego gołego silnika bez osprzętu czy rozglądać się za kompletem korbowodów z tłokami.
      Szukaj drugiego silnika.

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #28
        Kto z kolegów doradzających jest w stanie zagwarantować sprawność ,,nowego,, silnika ???
        Kolega DGW już instruktażu udzielił :idea:
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • t_kucyk
          Ambiente
          • 2010
          • 147
          • Volkswagen

          #29
          Zamieszczone przez robekcool
          Kto z kolegów doradzających jest w stanie zagwarantować sprawność ,,nowego,, silnika ???
          Kolega DGW już instruktażu udzielił :idea:
          Od czegoś jest gwarancja rozuchowa.
          A trwałość, nie ma żadnej gwarancji - widziałem silnik 1.2 HTP zatarty po mniej niż 100km od wyjazdu z salonu.

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #30
            Zamieszczone przez t_kucyk
            Zamieszczone przez robekcool
            Kto z kolegów doradzających jest w stanie zagwarantować sprawność ,,nowego,, silnika ???
            Kolega DGW już instruktażu udzielił :idea:
            Od czegoś jest gwarancja rozuchowa.
            A trwałość, nie ma żadnej gwarancji - widziałem silnik 1.2 HTP zatarty po mniej niż 100km od wyjazdu z salonu.
            Jeśli sam montuje to sie tylko nap... w razie czego, ale sprubuj od sprzedawcy wycyganić kasę na ponowny montaż silnika w warsztacie.
            Jeszcze raz powtórzę, jeśli ocena pozostałych elementów wypadnie pozytywnie , to po co pchać się w przekładki silników. Kropka.
            Co do HTP, to gwarancja na nowe auto obowiązuje i klient ma wszystko w d...
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            • Krzych
              Rider
              • 2005
              • 671

              #31
              Masz TUTAJ jest np. dawca części.
              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
              www.chiptuning.katowice.pl
              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

              Komentarz

              • Emef
                Ambiente
                • 2011
                • 123

                #32
                jeśli ocena pozostałych elementów wypadnie pozytywnie , to po co pchać się w przekładki silników. Kropka.
                Tak, tylko ja nie jestem w stanie sprawdzić w 100% czy wał nie dostał, a ryzykować nie ma co tak czy nie ? wrzucić nowe korby to nie problem.


                Krzych

                500zł z wysyłką. Same korby z tłokami znalazłęm za 300zł więc Twoja propozycja by się opłacała.

                Za 1000zł mam cały silnik od znajomego który się zajmuje takimi rzeczami, dodam że silnik jest już z całym osprzętem "sprawdzony" i ma chodzić. Gwarancja 3 mies.
                moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #33
                  Jeśli za 1 tys. z osprzętem to jest to okazja dla Ciebie albo dla sprzedającego. To tak jak z dziewczyną - nie wiesz co Cię czeka zanim skonsumujesz. W końcu wypada się zdecydować :szeroki_usmiech
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • dominik9420
                    L&K
                    • 2012
                    • 1136

                    #34
                    Na dwoje babka wróżyła...
                    i nie
                    Zamieszczone przez Emef
                    ma chodzić
                    tylko pracować :diabelski_usmiech
                    1000zł z osprzętem.... coś mi tu śmierdzi, ale nie chodzi tu o moje stopy :|
                    1000zł, za sam silnik, to jeszcze by przeszło... Chociaż może znajomy, znajomego w buty nie obuje :szeroki_usmiech
                    Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                    Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                    Pozdrawiam i Szerokości!
                    Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                    http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                    Komentarz

                    • Emef
                      Ambiente
                      • 2011
                      • 123

                      #35
                      Powtórka z rozrywki stała mi się tym razem nie koło domu a 100km od domu. Skoda zaczęła kopcić na biało słyszałem szumy w okolicach turbiny zjechałem zdjąłem wężyk podciśnieniowy na chwilę auto przestało kopcić po czym strał do 3 tys obr i samozapłon.

                      Głowica w górę i co się okazało ? olej na tłokach ale korbowody proste. Wystają ponad blok około 1mm równo co do jednego.

                      Zadusiła się olejem ?

                      Panowie co może być przyczyną, że stało się to po raz drugi po niespełna 2 tys km.
                      Zawór podciśnieniowy ( N75 ) jest ciągle daje ciśnienie na turbo i ono się otwiera ? przez co szybko traci żywotność ?

                      Na biegu jałowym przed tym zdarzeniem z wydechu było słychać gwizd turba.
                      moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      Komentarz

                      Pracuję...