Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Klepanie w TDI.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Klepanie w TDI.

    1.9 TDI 90 KM nie ma dwumasa.

  • #2
    Klepanie w TDI.

    Witam otóż dzisiaj rano odpaliłem auto i było wszystko ok, później odpaliłem znów i klepie cały czas na wolnych obrotach, dodam że zawsze klepał na zimnym silniku ale teraz klepie cały czas, auto jest na rezerwie wiec może to ma jakieś znaczenie. Może znaczenie ma też to że kilka dni temu uderzyłem spodem auta w kamień, tak mocno ze połamałem 3 części osłony silnika. Mając takie objawy nie znalazłem podobnego tematu więc proszę nie krzyczeć. Wiem ze wstępna diagnoza to popychacze, ale czy na pewno? Czytałem też ze zapychają się wtryski , może zaciągnęło syf z baku? Auto teraz stoi nie jeżdżę nim bo boję się ze coś się całkiem uszkodzi. Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam Jurek.

    Komentarz


    • #3
      naj lepiej jak nagasz jakis filmik z tym klepaniem i wrzucisz tu .wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec bo klepanie klepaniu nie równe . miska olejowa jest cała ?
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #4
        postaram się jak najszybciej nagrać filmik, a miska owszem cała. Zaleje coś do czyszczenia wtrysków, może coś pomoże.

        Komentarz


        • #5
          Zaleje coś do czyszczenia wtrysków
          Wydaje mi się, że te wszystkie preparaty działają tylko psychologicznie, ale mogę się mylić
          Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
          Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
          Pozdrawiam i Szerokości!
          Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
          http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

          Komentarz


          • #6
            Najlepiej to zalej z 10l ropy ze sprawdzonej stacji i zobacz co wtedy. Z tym zaciaganiem syfu z baku to na dwoje babka wrozyla. Zalezy jak stare auto jest, jakie paliwo bylo lane, w jakich warunkach przebywalo auto itd no i przeciez rurka podajaca paliwo jest caly czas na dnie zbiornika, wiec jedyna opcja to, ze ze scianek baku sie oderwaly jakies resztki czy cos innego i tego zaciagnal ale to po dolaniu ropy powinno ustapic.
            A jeszcze lepiej bedzie podpiac vcdsa moze tez cos pokaze.

            Komentarz


            • #7
              Jak dla mnie popychacze zaworów do wymiany. Sprawdź lepiej szybko póki wałek jeszcze jest do uratowania, a najlepiej wymień bo z tym sprawdzaniem to różnie bywa.

              Komentarz


              • #8
                Zapytam się tylko jaki przebieg auta i kiedy ostatni raz były wymieniane wspomniane popychacze?
                O sprawdzenie stanu oleju się nie pytam bo to chyba pierwszy krok który powinien być podjęty

                nagranie byłoby przydatne
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz


                • #9
                  Dodam tak oleju jest wystarczająco, wczoraj zalałem wieczorem paliwa dziś jak wrócę z pracy zobaczę czy dalej klepie, popychacze nie mam pojęcia kiedy i czy wgl były wymieniane. Przebieg na budziku to 242 tyś, ale w realu pewnie około 420 tyś. Zobaczę co będzie i wtedy nagram filmik, ale popychacze zaczynają klepać tak nagle z dnia na dzień?




                  jest dobrze przejechałem około 30 km a dobrym paliwie i klepanie całkowicie ustąpiło, dobrze ze to tylko to. Dziękuję wszystkim za pomoc

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X