problem z odpalaniem ciepłego silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukaszd82
    Classic
    • 2014
    • 3

    problem z odpalaniem ciepłego silnika

    Zamieszczone przez piotrek_gdy
    blumski, IMHO to w zegarach ściemnia tylko zegary a nie podświetlenia wszystkiego

    a masz czujnik światła-deszczu?

    jakbys potrzebowal to ja chyba gdzieś mam taki ściemniacz -został mi z mojego jak zakładałem xeny
    Piotrek, ściemniacz mam, tylko nie podłączony.
    Czy wszystkie piny 5,6,7 w ściemniaczu trzeba podłączyć do modułu?
    Czujnika światła-deszcz jeszce nie mam, po gwarancji będę zakładał.
  • witek1012
    Classic
    • 2012
    • 7

    #2
    problem z odpalaniem ciepłego silnika

    zimny silnik odpala normalnie,ale jak sie tylko zagrzeje to nie pali. Po odczekaniu jakiegoś czasu pali normalnie. PROSZĘ O JAKIEŚ RADY[/youtube]

    Komentarz

    • djwyrebas
      Ambiente
      • 2011
      • 214

      #3
      powienien byc ban za to. Od czego jest opcja szukaj?
      Czujnik temp. Cieczy chlodzacej do wymiany i po sprawie. Sprawdz tylko jaki masz obecnie kolor czujnika a gdzie sie on znajduje to sobie musisz sam znalezc.
      gazu, bo dogania nas starość!

      Komentarz

      • witek1012
        Classic
        • 2012
        • 7

        #4
        nie sądze ze może to być czujnik temperatury
        podczas jazdy zgasł mi silnik i po pewnej chwili odpalił normalnie

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          A ja sądze ze moze...
          Ciekawe co VAG/VCDS na to... :wink:
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • djwyrebas
            Ambiente
            • 2011
            • 214

            #6
            może sie też zapowietrzać, takie objawy są częste w dieslach vectry b, do sprawdzenia wężyki i połączenia od nadmiaru paliwa, oraz sprawdź czy nie ma powietrza na tym przezroczystym wężyku od paliwa.
            gazu, bo dogania nas starość!

            Komentarz

            • witek1012
              Classic
              • 2012
              • 7

              #7
              No i nic nie dała wymiana czyjnika temperatury wody
              dalej nie odpala na goącym silniku , ale napewno nie zapowietrza sie.
              Błędów też nie ma żadnych już sam nie wiem co to może być :?: :?: :?:

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #8
                sprawa stara jak świat 8)
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • arkady
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 136
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  Wypnij wtyczkę od czujnika temperatury. Jak odpali na gorącym z wypietą wtyczką tzn., że należy zwiększyć dawkę rozruchową, lub naprawić ( wymienić ) pompę. Wszystko zależy od zasobności portfela.

                  Komentarz

                  Pracuję...