zacznę od tego że cewki są okej do tego świece równiez octa ma gaz stag 4 po odpaleniu skaczą obroty na benzynie i gazie gdy złapie temperature zdarza sie to prawie tylko na gazie czujnik prędkości również jest sprawny na kompie nic nie pokauje plus żeby było ciekawiej wskazówka od prędkości podczas jazdy lubi sobie spaść na zero albo zacząć falować licznik zmieniony od kolegi dzieje się to samo czasami nawet zamykając drzwi podskakuje ta wskazówka
Spróbuj przeprowadzić czyszczenie i adaptację przepustnicy. Jeśli to nie pomoże, to przyczyną może być jeszcze jakaś nieszczelność w dolocie. Taka sytuacja jednak może być ponadto związana z samym zapłonem.
mario1.8t, Czasem i u mnie to się pojawia, choćby wczoraj przy ruszaniu ze świateł.
Spróbuj zdjąć wtyczkę z przepustnicy i psiknąć jakimś szuwaksem do styków w mym przypadku coś mi nie styka a sama wtyczka ma już słaby zaczep. To samo zrób z dwu pinową wtyczką na dolocie. Może się na jakiś czas uspokoi.
Pozostaje pytanie, czy teraz ten objaw występuje na gazie czy na benzynie :?:
Należało by to ustalić, bowiem równie dobrze może być zwalona instalka gazowa.
Zrób logi jak pisał german81, choć łba sobie nie dam urwać czy z wszystkich tych bloków da się je zdjąć :?: Te starsze "bidule" AGU :szeroki_usmiech nie wszystko dają z siebie ściągnąć :wink:
Jeśli te podwyższone obroty, to przypadłość pracy na benzynie :?: oczywiście po zapodanym medykamencie i wskazówce domorosłego znachora w mej postaci, to ból może być spowodowany brudną i zasyfiałą przepustnicą i w grę wchodzi kuracja przepisana przez
dr. Northeusz-a :szeroki_usmiech
W każdym bądź razie, coś nie klawo się dzieje z silnikiem krokowym przepustnicy, :?: lub walnęło Ci w dekiel (do filtra) na gazie :szeroki_usmiech i zdmuchnęło przepływkę
Zrobiłem tak jak napisał kolega Le-Ce i nic :evil: do tego jeszcze coś jest bardziej nie tak ponieważ zostaje na obrotach i powoli schodzi od 1.5tys.
Przejdzie po przejechaniu kilku(nastu) km, przerabiałem to w tym silniku po czyszczeniu przepustnicy. A jeśli nie zrób adaptacje vagiem wg tej instrukcji http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9 ([Bloki pomiarowe - 08] a później wybierz grupę "098" o ile dobrze pamiętam.
Niestety więcej pomóc nie mogę bo nigdy nie miałem gazu, a wydaje mi się, że tu leży problem.
Adaptację zrób bo to ani nie boli i nie kosztuje . Później zajmij się instalacją gazową. Słusznie tutaj koledzy piszą - nie musi to być jej wina, ale sprawdzenie i ustawienie instalki wykluczy Twoje podejrzenia. Poza tym ustawienie instalki nie kosztuje kroci i lepiej od tego zacząć, zanim przejdziesz do sprawdzania pozostałych (kosztowniejszych) elementów układu zapłonowego. Możesz na jakiś czas odłączyć instalkę całkowicie, reset kompa, pojeździć na czystej PB i może komputer się zaadoptuje prawidłowo do zasilania benzynowego. Trzeba próbować .
Dziękuję za podpowiedzi objaw jest na gazie i benzynie zaczekam jeszcze troche i będę obserwował objawy. Napiszę gdy dojdę do tego co było poza tym przepływka i sonda wymienione już były po zimie
podepne sie pod temat u mnie jest tak ze auto przy zapaleniu na zimnym silniku (czasami) chwile pochodzi tak jakby na 3 cylindry i pochwili to sie normuje i ładnie pracuje. Podczas jazdy coraz częsciej sie zdarza że auto traci moc centralnie tak jakby odcieło iskre na wszystkich świecach trwa to około 2sek i moc wraca, przy ruszaniu tez czasem na chwile zmuli. O co tutaj chodzi??
cewki?
świece?
potencjometr przepustnicy?
sonda?
auto było na diagnozie i błędów silnika nie było tylko esp i czujnik skrętu
podepne sie pod temat u mnie jest tak ze auto przy zapaleniu na zimnym silniku (czasami) chwile pochodzi tak jakby na 3 cylindry i pochwili to sie normuje i ładnie pracuje. Podczas jazdy coraz częsciej sie zdarza że auto traci moc centralnie tak jakby odcieło iskre na wszystkich świecach trwa to około 2sek i moc wraca, przy ruszaniu tez czasem na chwile zmuli. O co tutaj chodzi??
cewki?
świece?
potencjometr przepustnicy?
sonda?
auto było na diagnozie i błędów silnika nie było tylko esp i czujnik skrętu
zrob logi.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
dajcie link'a do VAG COM tylko z czymś co pomoże obejść rejestrację i aktywację bo bez tego nie ma dostępu do wszystkich funkcji programu
[ Dodano: Sro 27 Lut, 13 17:44 ]
I nic panowie żadna z porad nic nie zmieniła :twisted: . Autko szarpie czasami chodzi normalnie ma pełny zakres mocy ale w większej mierze chodzi jak 1.8 90km :evil: zmieniona przepływka, sonda, sprawdzone wtryski, szczelność układu dolotowego również oki, turbo sprawne. Wyskakuje błąd 561. W poniedziałek jestem umówiony z jednym magikiem napiszę czy coś zmienił. Dodam że autko czasami gdy idzie wydawałoby się dobrze to troszkę ponad 3 tyś obr. słabnie. :twisted:
[ Dodano: Sro 15 Sty, 14 15:24 ]
Przepływomierz okazał się walniety
Komentarz