Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak mocy z dołu i duże spalanie !

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak mocy z dołu i duże spalanie !

    Witam!
    Jako pierwszy właściciel O2 FL z 2010r. zdecydowałem się na wykonanie pierwszego przeglądu już po 18kkm. Było to w listopadzie 2011 w ASO i po przeglądnięciu forum zdecydowałem się na olej Motul Specific VW 504 00. Od tej pory przejechałem ok 10kkm i teraz pokazuje komp konieczność wykonania przeglądu za kilkanaście dni lub 15200km. Telefonicznie ASO doradcy serwisowi nie potrafią powiedzieć czemu został skrócony okres między przeglądami. Tłumaczenie, że zależy to od ilości uruchomień silnika, temp. pracy silnika, stylu jazdy itp. ma wpływ na postarzenie (nie zużycie) oleju mnie nie przekonuje. Miał ktoś z Was podobną sytuację? A może logiczne wytłumaczenie. Czy można wymusić w czasie przeglądu skrócenie czasu do następnego? Dziwi mnie też fakt, że nie planują w ASO wymiany płynu hamulcowego mino, że w książce serwisowej nakazane jest robić to co 2 lata.Z góry dzięki za rady i oponie. Pozdrawiam

  • #2
    Brak mocy z dołu i duże spalanie !

    Witam koledzy mam problem z octavia 2003r silnik asz auto do 2000 obr/min nie chce jechać i przy tym wielkie spalanie to co było sprawdzane to turbina geometria ok nie zapieczona gruszka wymieniona przepływka podmieniona zaworek n75 nowy węże podcisnienia sprawdzone egr zaslepiony ! żadnych błędów ! dodaje loga

    Poniedziałek,08,Październik,2012,12:27:47
    038 906 019 KJ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5256,

    ,Grupa A:,'011,,,,Grupa B:,'003,,,,Grupa C:,'008
    ,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF
    ,CZAS,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80%,CZAS,790-870,230-310,210-350,40-75%,CZAS,2850-3150,65-70,47-51,47-60
    Znacznik,ZAPISU, /min,,, %,ZAPISU, /min, mg/suw, mg/suw, %,ZAPISU, /min, mg/suw, mg/suw, mg/suw
    ,0.31,1512,2088.0,1332.0,30.3,0.63,1533,850.0,607. 6,4.8,0.01,1491,17.8,47.2,28.5
    ,1.33,1638,2220.0,1584.0,36.3,1.70,1680,850.0,720. 3,4.8,0.98,1575,69.7,50.2,35.7
    ,2.42,1764,2364.0,1848.0,41.0,2.78,1848,850.0,916. 3,4.8,2.06,1722,69.7,56.0,40.6
    ,3.50,2016,2544.0,2460.0,52.6,3.86,2079,850.0,1180 .9,4.8,3.14,1932,69.7,63.7,65.3
    ,4.57,2268,2544.0,2832.0,77.7,4.94,2352,850.0,1249 .5,4.8,4.22,2184,69.7,63.7,65.9
    ,5.66,2562,2544.0,2580.0,64.9,6.02,2667,850.0,1156 .4,4.8,5.30,2457,69.7,63.1,65.6
    ,6.76,2856,2544.0,2712.0,78.1,7.12,2940,850.0,1161 .3,4.8,6.40,2772,69.7,62.9,64.8
    ,7.84,3129,2544.0,2700.0,81.3,8.20,3213,850.0,1117 .2,4.8,7.48,3045,69.7,62.6,64.0
    ,8.92,3381,2544.0,2688.0,82.1,9.28,3465,850.0,1063 .3,4.8,8.56,3297,69.7,62.6,63.7
    Poniedziałek,08,Październik,2012,12:28:37

    Komentarz


    • #3
      Wrzuc te logi na vaglog.rtnet.pl.... bo ja widze tylko smietnik.....
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Link

        Link

        Komentarz


        • #5
          Ta fura ma seryjne graty ?
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            tak seryjne a o co chodzi ?

            Komentarz


            • #7
              ten program jest za silny do seryjnych gratów
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz


              • #8
                program wgrany testowo ale autko jak nie jedzie tak nie jedzie !

                Komentarz


                • #9
                  wruc do seri i zrób komplet logów .bo teraz to nie wiadomo co autor miał na mysli piszac ten program .a tak pozatym kto zaczyna diagnostyke od zmiany programu .
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz


                  • #10
                    log po wymianie mapy na oryginał nadmienie jeszcze że wymieniłem IC Link
                    Link

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez gkris
                      log po wymianie mapy na oryginał nadmienie jeszcze że wymieniłem IC Link
                      Turbo wstaje strasznie wolno!

                      logi 011 BS, 003,008,011 na początek

                      + sprawdz nieszczelności ewentualnie podjedz.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz


                      • #12
                        Link
                        Link

                        Komentarz


                        • #13
                          spraawdz geometrie i gruszke czy sie nie zacinaja i sprawdz tez układ podcisnieniowy pod katem nieszczelnosci łacznie z krucem na pompie vac czy nie jest luzny .
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz


                          • #14
                            gruszka wymieniona geometria chodzi bez oporów podcisnienie chyba ok chamule dobre a po wyłączeniu silnika sztanga na gruszce opada dopiero po chwili !

                            Komentarz


                            • #15
                              Tak jak wykonałes 011... wykonaj 010,008,001.... kazdą grupe oddzielnie...
                              Przemek
                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                              Komentarz


                              • #16
                                Link
                                Link
                                Link

                                Komentarz


                                • #17
                                  Pisze po raz ostatni masz przeladowanie.
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Z przedstawionego opisu oraz odpowiedzi udzielonych kolegom na forum wnioskuję, iż problemem jest zawór N75 sterujący podciśnieniem na siłowniku turbosprężarki.

                                    Czasami dochodzi do usterki, w której następuje zacinanie tłoczka zaworu N75. Jest to o tyle kłopotliwe w diagnozie, iż zmiany ciśnienia następują lecz z opóźnieniem.

                                    Proszę podmienić zawór i sprawdzić czy jest poprawa. W niektórych przypadkach jest też możliwość naprawienia zaworu N75, jednakże ze względu na stosunkowo niską cenę zaworu oraz wysokie koszty wysyłek, zabieg diagnostyki i naprawy jest opłacalny przy okazji naprawy turbosprężarki.

                                    A jeśli jesteśmy przy turbo - usterka tego zaworu i częste przeładowywanie kończące się w efekcie błędem silnika i ograniczeniem mocy może w końcu doprowadzić do usterki turbosprężarki.

                                    Myśle, że ciekawy opis diagnostyki znajdziesz pod adresem:
                                    Strony nie znaleziono - Zdalne Pomiary Emisji Spalin Turbospec
                                    (pracuje nad tekstem jeśli sądzicie, że coś jest do poprawy lub udoskonalenia proszę o komentarze)

                                    Czasami użytkownicy, którzy mają powyższy efekt, w sytuacji kiedy samochód przechodzi w tryb awaryjny w trakcie jazdy wyłączają i włączają zapłon chcąc czasowo rozwiązać problem co w konsekwencji prowadzi do kosztownej naprawy turbosprężarki!

                                    Tak pod koniec przyszła mnie jeszcze jedna myśl do głowy. Czy problem, o którym piszesz wystąpił na starym siłowniku (gruszcze)? Czy wymiana siłownika była podytkowana chęciom naprawy problemu? Co było przyczyną usterki gruszki? Podobny efekt jak opisujesz wywoła brak właściwego ustawienia zmiennej geometrii. W procesie produkcji i w czasie regeneracji trzeba ustawić zmienną geometrię, gdyż brak właściwego ustawienia powoduje podobny efekt jak u Ciebie na samochodzie. Do ustawienia zmiennej geometrii używa się specjalny komputer z układem pomiarowym, ale można sobie z Tym też poradzić za pomocą VAG'a.
                                    www.turbospec.pl

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      witam gruszka wymieniona ze wzgledu na zardzewiałą sztange najwiekszym problemem jest wysokie spalanie !!! no i do 2000 obr/min nie chce sie zbierac moze i troche przeładowuje ale nie łapie trybu awaryjnego !

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Przeładowuje z góry jak silnik wchodzi na wysokie obroty czy jak puścisz nogę z gazu i schodzi z obrotów?
                                        www.turbospec.pl

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez gkris
                                          witam gruszka wymieniona ze wzgledu na zardzewiałą sztange najwiekszym problemem jest wysokie spalanie !!! no i do 2000 obr/min nie chce sie zbierac moze i troche przeładowuje ale nie łapie trybu awaryjnego !
                                          NO i co z tego że nie łapie notlufa- takie przeladowanie jest poprostu niezdrowe dla turbiny i jej żywotności. Gruszka do regulacji panie.
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Jaki przebieg auta? Moze juz turbo mowi "papa" ?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              pokarz logi z bloków 3 8 11 zobaczymy jak to wyglonda i co mozna z tym zrobic
                                              diagnostyka vag 602-614-253

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X