Dodatkowy alarm - problem OI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • whoishu1018
    Classic
    • 2011
    • 15

    Dodatkowy alarm - problem OI

    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    post ogranicza wklejenie 10 fotek - komentować, bo nie mogę wklejać reszty
    już możesz :P
  • Draco1983
    Classic
    • 2010
    • 35
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    #2
    Dodatkowy alarm - problem OI

    Witam. Mam pewien problem z moją skodą:

    Jest wyposażona w "dodatkowy" alarm (chyba). Przy kluczyku/pilocie(scyzoryku) mam taki dodatkowy "pilot". Poprzedni właściciel mówił, że jak zaczyna "pikać" to trzeba wcisnąć przycisk na tym pilociku i wszystko się uspokoi. Jakis czas to zdawało egzamin, z tym że rzadko zdarzały sie te "pikniecia".
    Problem pojawił się od jakichś 2-óch tygodni. Przy każdym odpaleniu auta (po postoju i zamykaniu) włącza sie to piszczenie i nie można go "rozbroić" tym dodatkowym pilocikiem. Skutkuje to odłączeniem zapłonu i brakiem mozliwości uruchomienia auta. Problem staje sie poważniejszy gdy auto zaczyna piszczeć na trasie i wyłącza się zapłon - kierowcy trąbią, zona sie denerwuje, dziecko płacze itd.

    Bardzo proszę o pomoc - miał ktoś do czynienia z takim ustrojstwem? Scyzoryk działa poprawnie - otwiera i zamyka samochód rozbrajajac alarm ale ten dodatkowy po odpaelniu samochodu zaczyna piszczeć i samochód gasnie.
    Może jakoś obejść jego centralkę?

    Za porady z góry dziękuję i pozdrawiam.

    [ Dodano: Pią 12 Paź, 12 09:10 ]
    Oki. Sorki. Temat do usunięcia.

    Ze swojego roztargnienia zapomniałem sprawdzić baterii w pilociku

    Po wymianie "narazie" jest ok. Pozdrawiam

    Komentarz

    • krzem88
      Ambiente
      • 2012
      • 156
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
      • CHZD 1.0 TSI 115 KM

      #3
      Przypomina mi to zamontowany dodatkowy immobilizer. Też chciałem takie coś zamontować i podczas testów dochodziło do różnych cudów z autem, choćby takich że auto nie chciało odpalić. Musiałbyś ten dodatkowy immobilizer wymontować bo być może się "gryzie" z tym fabrycznym...

      pozdrawiam

      Komentarz

      • Marian 2
        L&K
        • 2007
        • 1087
        • Octavia I combi (1U5)
        • AQY 2.0 MPI 115 KM

        #4
        Prawdopodobnie jest t tzw. "identyfikator" kierowcy. Słabo działa gdy już słaba bateria. Proponuję zacząć od wymiany baterii.

        Komentarz

        • strazakp
          Elegance
          • 2008
          • 819
          • Octavia II (1Z3)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          Jest to tzw. karta zbliżeniowa. Jak masz ją przy sobie w trakcie odpalania auta to wystartuje. Jeżeli zaczyna piszczeć i albo nie można odpalić albo w trakcie jazdy auto staje, tzn. że bateria padła.
          Jeżeli wymieniłeś baterie i jest dobrze to tak już będzie. Z własnego doświadczenia doradzę ci być bez względu na okoliczności wymieniał baterię co ok pół roku.
          strazakp

          Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
          Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

          Komentarz

          Pracuję...