[O2] Licznik + usterka + wszystko w normie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • peterus
    Classic
    • 2014
    • 2

    [O2] Licznik + usterka + wszystko w normie

    Zamieszczone przez gomar
    . No i wydechu nie wymieniał, jak ktoś mało używa klimy i leci dużo autobana to myślę, że może dużo wytrzymać.
    Może kolega przybliżyć zależność między używaniem klimy a trwałością wydechu?

    [ Dodano: Pon 08 Lip, 13 12:00 ]
    Zamieszczone przez Przem78
    IMO silniki i jak i całą resztę samochodu zabija miasto/krótkie dystanse/dziury i niedogrzanie.
    +1

    Popatrzyć na przebiegi ciężarówek - 1mln km to jest obecnie minimum jakie jest wymagane do czasu napraw podzespołów takich jak sprzęgło, turbina, kompresor.
    1,5mln km w ruchu międzynarodowym to standard w pojazdach 8 letnich.
    A to co zostanie wycofane z międzynarodówki ląduje jak ciągniki naczep wywrotek w ruchu lokalnym, gdzie spokojnie dobijają do 2mln i wraz z wyłachanym po budowach podwoziem, skrzynią, mostem i resztą osprzętu kończą żywot.
  • burnme
    Classic
    • 2012
    • 4

    #2
    [O2] Licznik + usterka + wszystko w normie

    Witajcie,

    Chciałbym się dowiedzieć, czy spotkaliście się z podobnych zachowaniem

    Otóż w Octavii II (1.9tdi) zdarzyła się następująca usterka:
    po dłuższym postoju (2 tyg.) przestał działać licznik - po włączeniu zapłonu mignęły kontrolki na chwilę. Po uruchomieniu silnika żadna wskazówka, żaden migacz ani też sygnał wł. świateł, niezapiętych pasów nie działał. Trip + km się wyświetlały, wskaźnik temp. zwariował i pokazywał -7 stop.

    Auto było podpinane do kompa w serwisie (nie skoda) i nie mogli zdiagnozować usterki.

    Po dłuższej jeździe (ok. 70km) i po kolejnych uruchomieniach silnika wszystko wróciło do normy i działa.

    Co może być przyczyną tego zachowania? Czy to przez braki odpowiedniej ilości prądu (ale to by było dziwne? Bezpieczniki? A może coś innego?
    Jutro jadę do serwisu, ew. miło by było im coś podpowiedzieć na co mają patrzeć.

    Z góry dzięki.
    Pozdrawiam
    Desir web & graphic design
    www.desir.pl

    Komentarz

    • Hiszp4n
      Drive
      • 2011
      • 40

      #3
      miałem to samo tyle ze odpalał na 2s i gasł, okazało sie ze zaśniedziały wtyczki w scianie grodziowej tam w miejscu co wchodzi do środka auta i nie dochodził prąd do licznika i tym sposobem nie odczytywało kluczyka, czyli jednym zadniem brak pradu na liczniku. elektryk stwierdził ze poprostu dostała sie wilgoć

      Komentarz

      Pracuję...