czy to lozysko

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ph13
    Classic
    • 2013
    • 9

    czy to lozysko

    Zamieszczone przez krzygaj
    Austria - drogo
    Co to znaczy drogo? Ja tankuję za ok. 1,35-1,38. Na autostradzie zawsze jest powyżej 1,6 jednak co to za problem zapuścić się 100 metrów w miasto. Tym bardziej w dobie gdy każdy ma GPS z POI. No chyba, że Salzburg ma najtańsze paliwa
  • konrad1986
    Drive
    • 2011
    • 43

    #2
    czy to lozysko

    Witam mam taki problem po zdjęciu przedniego kola zauwazylem ze tarcza hamulcowa ma jakis dziwny luz moge nia obracac a nawet rusza sie w gore i w dol a nawet w przod i tyl czy to moze byc lozysko kiedy zalozylem kolo i chcialem nim po ruszac to nawet nie drgnelo
    KOnr@D

    Komentarz

    • mac_aaron
      Elegance
      • 2012
      • 984
      • Octavia III (5E3)
      • CJSA 1.8 TSI 180 KM

      #3
      Ja nie w kwestii koła, tylko z prośbą piszę - PO POLSKU KOLEGA UMIE? 26 lat i takie posty smarować, no k..a...

      Komentarz

      • konrad1986
        Drive
        • 2011
        • 43

        #4
        KOLEGA UMIE PO POLSKU po prostu chciałem szybko opisać problem
        Dziękuje za ta jakże ważną uwagę co do mojej pisowni
        Pozdrawiam
        KOnr@D

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          konrad1986, brak Ci śruby ustalającej tarczę. Przykręcając koło ustalasz ją ( tarczę) w odpowiednim położeniu. Może źle zrozumiałem- po montażu nie możesz ruszać kolem czy tarczą ?
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • konrad1986
            Drive
            • 2011
            • 43

            #6
            no właśnie po zdjęciu kola pod tarcza na asfalcie znalazłem okręcona śrubę i nie moglem zlokalizować skąd ona jest, a co do kola to jak kolo przykręciłem śrubami i jest nadal na lewarku to kolo nie rusza się w przód i tył jak przy problemach z łożyskiem
            KOnr@D

            Komentarz

            • pablokinah
              Rider
              • 2010
              • 574

              #7
              Mała śrubka na krzyżak ustala tarcze na piaście tylko , trzymanie zapewniają śruby razem z felgą i teraz jak będziesz ruszał w pionie czy w poziomie kołem to będziesz czuł luz na łożysku.
              jakby co posiadam kabel vag

              Komentarz

              • konrad1986
                Drive
                • 2011
                • 43

                #8
                Zapomniałem jeszcze dodać, teraz akurat samochód stoi ale jak próbowałem się kawałek przejechać to był jeszcze taki metaliczny dźwięk jak by tarł metal o metal aż do pisku włącznie. czyli jak rozumiem to nie łożysko tylko mala śrubka po której przykręceniu powinno wszystko wrócić do normy??

                [ Dodano: Nie 21 Paź, 12 17:13 ]
                powiedzcie mi jeszcze proszę jak mniej więcej dostać się do tej śruby żeby ja zmienić na nowa czy trzeba wszystko zdjąć
                KOnr@D

                Komentarz

                • pablokinah
                  Rider
                  • 2010
                  • 574

                  #9
                  Łożysko najpierw objawia się szumieniem w trakcie jazdy, dziwne że ci się śrubka odkręciła nie powinna .
                  jakby co posiadam kabel vag

                  Komentarz

                  • konrad1986
                    Drive
                    • 2011
                    • 43

                    #10
                    Może starość ja dopadła bo się ukręciła czy laik jest wstanie zlokalizować i wkręcić nowa śrubę??
                    KOnr@D

                    Komentarz

                    • dominik9420
                      L&K
                      • 2012
                      • 1136

                      #11
                      śruba ustalająca tarcze jest pomiędzy którymś otworem, w który wkręca się szpilki (śruby) koła
                      Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                      Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                      Pozdrawiam i Szerokości!
                      Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                      http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                      Komentarz

                      • konrad1986
                        Drive
                        • 2011
                        • 43

                        #12
                        Czy prócz kola muszę zdejmować także tarcze??
                        KOnr@D

                        Komentarz

                        • pablokinah
                          Rider
                          • 2010
                          • 574

                          #13
                          NIe musisz zdejmować tarczy, będziesz sam w stanie to zrobić ale tarcza i tak będzie lużna możesz sobie zdjąć wtedy szybciej znajdziesz odpowiednią dziurkę.
                          Myślę że jak się ukręciła śrubka to lepiej zdjąć tarcze być może trzeba będzie wykręcić resztę śruby lub nawiercić i przegwintować.
                          jakby co posiadam kabel vag

                          Komentarz

                          • ziolklu_BKS
                            Classic
                            • 2011
                            • 30

                            #14
                            Witam

                            Zeby nie otwierac nowych watkow uzyje istniejacy. Chcialbym sie upewnic czy moja diagnoza jest prawidlowa.



                            OBJAWY

                            Od jakiegos czasu zauwazylem ze przy wyzszych predkosciach (ok 100 km/h) moja O2 z silnikiem 1.9 TDi dziwnie wyje/huczy. Dzwiek dochodzi z przodu. Nawet jezeli puszcze noge z gazu lub gdy samochod jest na luzie dzwiek nie ustaje. Wydaje mi sie ze to nie jest dzwiek z silnika ale z kol. Opony GoodYear Efficient Grip kupilem nowe niecaly rok temu i zrobione maja ok 10 000. Czasem dzwiek naraste przy skretach.

                            MOJA DIAGNOZA

                            Wg mnie moze byc to problem z lozyskami przednich kol. Auto ma przejechane 215 000 i wydaje mi sie ze lozyska nie byly wymieniane w nim od nowosci.

                            Czy mozliwe ze przy tym przebiegu juz padly? Czy macie jakas inna diagnoze na te objawy?

                            Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi.

                            Komentarz

                            • pablokinah
                              Rider
                              • 2010
                              • 574

                              #15
                              Dźwięk wraz z prędkością powinien narastać a przy skrecie w lewo lub w prawo wyjdzie ktore łożysko jest do zrobienia przy skrecie w lewo lewe bo raczej dwa naraz nie padają
                              jakby co posiadam kabel vag

                              Komentarz

                              • alxxx
                                RS
                                • 2010
                                • 1823
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                #16
                                Organoleptyczna ocena w tym przypadku nie jest taka prosta. łożyska jak padają to lubią dawać taki rezonans do kabiny, że się wydaje całkiem co innego niż jest.
                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                Komentarz

                                Pracuję...