[O2] Dwumasa w DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cossac
    Drive
    • 2010
    • 56

    [O2] Dwumasa w DSG

    fazy2, ul. Dworcowa na przeciw GCH firma Kondor
  • heretyk
    Rider
    • 2009
    • 549
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    [O2] Dwumasa w DSG

    Witam!


    Mam pytanie. Jak mając koło dwu-masowe na stole rozpoznać czy jest w dobrym, czy też w złym stanie? Pytam, bo jakiś rok temu wymieniając sprzęgło serwis stwierdził że koło jest jeszcze w porządku, bo ma tylko 1-1,5 cm luzu. I tak sie zastanawiam o jakie luzy chodzi, tzn . pomiedzy czym? Może jakieś zdjęcie poglądowe?
    Zostały mi czesci, po szkodniku:
    VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
    Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      luz pomiedzi kolami dwumasu jest wytyczna producenta ile luzu moze byc a ile to juz za duzo... i nalezy wymienic
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • spacewalker
        Elegance
        • 2012
        • 952

        #4
        Kupiłem auto jak miało 57k, Kumpel miał to samo i miał 120k. I u niego coś brzęczało jak by grzechotki z orkiestry, nie wiedziałem co to, do chwili gdy przekroczyłem 110k. Dwumasa poleciała z dnia na dzień. Zadne tam luzy, bo słychac co się dzieje. Na wiosnę bede wymieniał, teraz ma juz 160k i wstyd na światłach stanąc bo nawala jak diabli

        Komentarz

        • heretyk
          Rider
          • 2009
          • 549
          • Octavia III (5E3)
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #5
          Dobra dzieki chlopaki za odpowiedzi, ale to dalej nie to o co pytam. Pytam sie jak na stole zobaczyc luzy na dwumasie.
          Zostały mi czesci, po szkodniku:
          VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
          Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

          Komentarz

          • leszekmw
            RS
            • 2005
            • 5356

            #6
            heretyk, nie wiem czy to się uda zrobić przy pomocy rąk ale trzeba pokręcić w przeciwne strony wenętrznym i zewnętrznym kołem , cos w tym stylu . ale w rękach chyba niema tyle pary , chyba że masz zupełnie rozlecianą dwumase .

            [ Dodano: Czw 01 Lis, 12 14:36 ]
            aa.. chyba że pomyliłem to z czymś innym.. :szeroki_usmiech
            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
            GVI 1.4TSI
            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

            Komentarz

            • dwaoka
              Elegance
              • 2010
              • 927

              #7
              Na stole raczej tego nie sprawdzisz, ja miałem w łapach nówkę LUKa i swoje stare - chodziły tak samo, jednak nowe nie grzechocze i generalnie skrzynia lepiej chodzi... Jest mój wątek na forum.
              bkc+dsg

              Komentarz

              • heretyk
                Rider
                • 2009
                • 549
                • Octavia III (5E3)
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                Ok. Po prostu ciekawilo mnie jak w serwisie, wymieniając sprzęgło, ocenili te luzy. Jeszcze z ta dokladnoscia 1 do 1.5 cm ? Narazie zadnych grzechotow ani innych anomali brak. Ostatnia DSG sprzedawlem z przebiegiem 200kkm i bylo ok, wiec mam nadzieje ze bedzie nie gorzej...
                Zostały mi czesci, po szkodniku:
                VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
                Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

                Komentarz

                Pracuję...