Mam pytanie. Jak mając koło dwu-masowe na stole rozpoznać czy jest w dobrym, czy też w złym stanie? Pytam, bo jakiś rok temu wymieniając sprzęgło serwis stwierdził że koło jest jeszcze w porządku, bo ma tylko 1-1,5 cm luzu. I tak sie zastanawiam o jakie luzy chodzi, tzn . pomiedzy czym? Może jakieś zdjęcie poglądowe?
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Kupiłem auto jak miało 57k, Kumpel miał to samo i miał 120k. I u niego coś brzęczało jak by grzechotki z orkiestry, nie wiedziałem co to, do chwili gdy przekroczyłem 110k. Dwumasa poleciała z dnia na dzień. Zadne tam luzy, bo słychac co się dzieje. Na wiosnę bede wymieniał, teraz ma juz 160k i wstyd na światłach stanąc bo nawala jak diabli
Dobra dzieki chlopaki za odpowiedzi, ale to dalej nie to o co pytam. Pytam sie jak na stole zobaczyc luzy na dwumasie.
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
heretyk, nie wiem czy to się uda zrobić przy pomocy rąk ale trzeba pokręcić w przeciwne strony wenętrznym i zewnętrznym kołem , cos w tym stylu . ale w rękach chyba niema tyle pary , chyba że masz zupełnie rozlecianą dwumase .
[ Dodano: Czw 01 Lis, 12 14:36 ]
aa.. chyba że pomyliłem to z czymś innym.. :szeroki_usmiech
Na stole raczej tego nie sprawdzisz, ja miałem w łapach nówkę LUKa i swoje stare - chodziły tak samo, jednak nowe nie grzechocze i generalnie skrzynia lepiej chodzi... Jest mój wątek na forum.
Ok. Po prostu ciekawilo mnie jak w serwisie, wymieniając sprzęgło, ocenili te luzy. Jeszcze z ta dokladnoscia 1 do 1.5 cm ? Narazie zadnych grzechotow ani innych anomali brak. Ostatnia DSG sprzedawlem z przebiegiem 200kkm i bylo ok, wiec mam nadzieje ze bedzie nie gorzej...
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Komentarz