POMOCY ATD 1.9

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kluscjusz
    Classic
    • 2012
    • 7

    POMOCY ATD 1.9

    Ja mam akurat to zamontowane w kolorze podświetlenia (zielony) wogole to nie przeszkadza przy jeździe nocnej a efekt fajny
  • bari76
    Drive
    • 2011
    • 49

    #2
    POMOCY ATD 1.9

    Odpalam chodzi jak zegarek po przejechaniu jakichs 10 km po autostradzie gdy sie rozgrzeje po odpuszczeniu gazu i dodaniu silnik zaczyna nieruwno pracowac jak na dwa tloki oczywiscie spadek mocy ale moge dalej jechac nawet 140km/h po zatrzymaniu wyraznie slychac ze silnik nie pracujena na wszystkie tloki po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko mija .Nie wiem co to jest ogulnie sprawdzilem niby wszystkie kable sa ok .DO pompowtryskow nie zagladalem .dodam ze auto nie kopci przy tym felerza.CO to jest Turbo Pompowtryski czy cos z komputerem.CZy istnieje mozliwosc ze jest zapowietrzony bo przy ostatnim tankowaniu nie gasilem a zalalem wieksze pol zbiornika .2 dni temu wymienilem filtr paliwa .to samo tylko rzadziej.Zaczelo sie to pierwszego mroznego poranka .morze woda w paliwie .CZy istnieje morzliwosc ze pompka w zbiorniku sie konczy bo od jakiegos czasu po przekreceniu stacyjki bylo slyszalne zabulgotanie w zbiorniku ktore natychmiast cichlo. Dodam jeszcze ze przy jezdzie miejskiej czyli do 70km/h feler nie wystepoje.????????????????? Podrzuci ktos jakis pomysl SKODA O1 ATD 1.9 TDI 101 ps.
    bari

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      podłacz pod kompa i sprawdz błedy ,bo teraz to wrózenie z fusów .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • bari76
        Drive
        • 2011
        • 49

        #4
        dzieki za porade ?????

        myslalem ze ktos sie juz z czyms takim zetkna ale nie mam ochoty za granica podlaczac bo tu sobie krzykna tyle ze bym sobie nowe auto kupil a jak wruce do kraju to wepne swuj komputer i pewnie sam usterke zlokalizuje .Mialem nadzieje ze ktos podrzuci bardziej konstruktywna odpowiedz.Poza tym mysle ze jest to bardziej mechaniczna usterka i komp tu na niewiele sie zda.Bo jesli np. ktorys pompowtrysk sie zaciera to komp tego nie wykryje.Prosilbym o pomoc kogos kto juz z czyms takim mial do czynienia bo z praktyki wiem ze jesli ktostam zetkna sie z taka usterka pirwszy raz to nawet jesli kompa podlaczy to bedzie szukal nie tam gdzie trzeba i wymieni pol alta na nowe a i tak wiedzial nie bedzie co bylo .JEDnak i tak DZIEKUJE....

        [ Dodano: Pon 05 Lis, 12 00:17 ]
        czy ktos po krotce mi naswietli co w ATD 1.9 steruje poczatkiem wtrysku i dawkom bo zwykle pompy to ogarniam .A przy pompowtryskach to zdajesie za wszystko lub wiekszosc walek rozrzadu odpowiada jesli sie myleto niech mnie ktos z bledu wyprowadzi .......
        bari

        Komentarz

        • Puchacz
          Moderator
          S_OCP Member
          • 2004
          • 1192
          • Superb III (3V3)

          #5
          Może po prostu kipskie paliwo? Albo zapowietrzony układ paliwowy. Odpowietrzyłeś po wymianie filtra?
          Ja tu tylko sprzątam...

          Komentarz

          • kazik4x4
            RS
            • 2008
            • 2728

            #6
            Zamieszczone przez Puchacz
            Może po prostu kipskie paliwo? Albo zapowietrzony układ paliwowy. Odpowietrzyłeś po wymianie filtra?
            Ja przed Scoutem miałem ATD - ten silnik raczej nie sprawia problemu przy spalaniu kiepskiego paliwa ( a różne wynalazki zdarzyło się lać)
            Tam nie ma możliwości zapowietrzenia układu paliwowego - jest pompa paliwa w zbiorniku i daje takie ilości paliwa, że sama odpowietrzy układ pompując paliwo, którego nadmiar wypychając powietrze przez zwrot/przelew usunie.

            Kolego, wiem że masz wstręt do kompa, ale już takie czasy nastały, że pewne usterki najszybciej się zdiagnozuje po podpięciu.
            Jak nie, to szukaj od jednego do drugiego.
            Sprawdź, pompę paliwową, potem całą linię zasilania, filtr, a na koniec pobaw się w odkrywcę i ucz się na własnych pompkach.

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              W ATD ... poczatkiem wtrysku steruje ECU... i dawka tez...
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • kapi
                L&K
                • 2009
                • 1174
                • Fabia combi

                #8
                w ATD ( fabia) kłopot sprawiała wiązka do pompek. czasem rózne wariacje się robiły.
                OII sprzedana


                Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                Komentarz

                • ROBAL_26
                  RS
                  • 2010
                  • 2320
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  również bym obstawiał stwierdzenie kolegi kapi, , możliwe że coś się dzieję z wiązka zasilająca pompki, skoro pracują normalnie a potem ,zaczyna bujać to coś z zasilaniem pompek bo nie podają paliwa,
                  co do diagnozy kompembari76, to komp odnotuje błędy, ja u siebie w zeszłym tygodniu wymieniałem uszczelniacze na pompkach (na 2 pompkach były uszkodzone przez poprzedniego właściciela mechanika) i były regulowane , przed regulacją była wartość o,41 mm a po wymianie kolegi z ASO jest o,38mm , przed wymianą przy odpalaniu czasami zabujało motorem i wówczas wiedziałem że wywali komp jakiś błąd i tak było ,która pompka i co , pa wymianie i regulacji na właściwą od tamtej pory nie miało to miejsca , cisza. także komp moze dużo pomóc.

                  pozdro
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz

                  • bari76
                    Drive
                    • 2011
                    • 49

                    #10
                    dziekoje wszystkim

                    co do kompa nie mam wstretu ale raczej do magikow go obslugujacych ktorzy w 95% potrafia jedynie blad skasowac nawet nie majac pojecia czy auto ma wogule silnik i wziazc za to 70 dyszek .dlatego tez sobie sprawilem i wiekszosc usterek usuwalem sam .I tym razem by tak bylo ale nie mam go przy sobie niestety a do domciu 1500km.wiecm prosilem kogos kto mial podobna usterke. jeszcze jedno na pompce przy silniku jest cos jakby zaslepka na imbusowy klucz wyglada to na zaworek zwrotny czy aby sie nie myle.pozetym dzis po wylaczeniu silnika uslyszalem cos w rodzaju cichego metalicznego stukniecia w okolicy rozrzadu jak by cos napedzane sprerzynom wrucilo do poprzedniego polorzenia i na czyms sie zatrzymalo .czy istnieje w tym silniko morzliwosc zawieszenia sie pompowtrysku bo iest on napdzany walkiem rorzadu???????
                    bari

                    Komentarz

                    • ROBAL_26
                      RS
                      • 2010
                      • 2320
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                      #11
                      bari76, te metalowe odbicie po zgaszeniu to będzie klapa gasząca w EGR, możesz zdjąć to gumowe kolanko i zajrzeć czy nie jest on zasyfiony ,bo może on się przytyka.ok

                      pozdro
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz

                      • bari76
                        Drive
                        • 2011
                        • 49

                        #12
                        dzieki sproboje jeszcze calkiem go odlaczyc a przewod podcisnienia zaslepie srobkom
                        bari

                        Komentarz

                        Pracuję...