[O1] Lampka kontrolna alarmu w dzrwiach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • roberto23
    Classic
    • 2013
    • 7

    [O1] Lampka kontrolna alarmu w dzrwiach

    Zamieszczone przez sebastian7905
    jak z zasięgiem na CB,mniej więcej chodzi mi o porównanie do zwykłej anteny?
    Kiedyś używałem "Hustler Ic-100", jak dla mnie porównywalne możliwości. Jestem raczej mało wymagającym użytkownikiem CB. Jest troszkę zabawy z strojeniem tzn. ustawić SWR poniżej 1,5. Dla mnie liczyło się to, że nie muszę myśleć o antenie na dachu/klapie etc. Dyskretnie to wygląda, nie popsuło wizerunku autka, a po za tym mam porządny zasięg GSM/radio.
  • amklis
    Classic
    • 2011
    • 12

    #2
    [O1] Lampka kontrolna alarmu w dzrwiach

    Mam takie pytanko, bo nie mogę znaleźć odpowiedzi na forum. Mam założony dodatkowy autoalarm. Był prawdopodobnie założony zaraz po kupnie w salonie albo zaraz po wyjeżdzie z salonu. Nie wiem dokładnie, gdyż autko kupiłem z drugiej ręki. I mam takie pytanko podczas uzbrojania alarmu lub rozbrojeniu nie świeci się czerwona lapka, która umieszczona jest w drzwiach fabrycznego autoalarmu, jak sprawdzić lub jak uczynić, aby ta lampka znów świeciła. Czy to jest z tego względu,że założony jest dodatkowy autoalarm, i w tym momencie fabryczny musiałbyc rozłączony. Czy możliwe jest,aby dwa autoalarmy pracowała na raz>

    Komentarz

    • eros662
      Ambiente
      • 2011
      • 147
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Kolego miałem ten sam problem z lampka w drzwiach. Najpierw zobacz zdejmując tapicerkę czy jest kabelek podłączony od diody do gniazda. Jesli tak to u mnie lampka działa na takiej zasadzie że wpierw zamykam autko pilotem dołożonego alarmu bez sygnału, a po ok 30 sekundach duże przycisk zamykania ze sygnałem na pilocie i wtedy alarm się załącza drzwi blokują się na dwa razy że od środka ich się nie otworzy i dopiero wtedy mruga owa lampka, tak jest u mnie z dołożonym do fabrycznego alarmem.
      SKODA OCTAVIA TOUR
      1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
      BLACK COMBII
      SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

      Komentarz

      • amklis
        Classic
        • 2011
        • 12

        #4
        Mam tylko jeden pilot z dwoma przyciskami. Nic więcej

        Komentarz

        • eros662
          Ambiente
          • 2011
          • 147
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          amklis, no ja zamykam pierwszy raz przyciskiem od otwierania a potem drugi raz przyciskiem zamykania i dopiero włącza się dioda
          SKODA OCTAVIA TOUR
          1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
          BLACK COMBII
          SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #6
            Zamieszczone przez eros662
            amklis, no ja zamykam pierwszy raz przyciskiem od otwierania a potem drugi raz przyciskiem zamykania i dopiero włącza się dioda
            Wpadnij kolego na kolejnego Spota w Poznaniu i zademonstrujesz jak to działa bo u mnie jakoś inaczej jest i chciałbym to sprawdzić przez porównanie :wink:
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • eros662
              Ambiente
              • 2011
              • 147
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              tomus7, heh
              SKODA OCTAVIA TOUR
              1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
              BLACK COMBII
              SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

              Komentarz

              Pracuję...