[O1] ALH-zestaw naprawczy hamulców przód - istnieje?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • husky
    Drive
    • 2010
    • 41

    [O1] ALH-zestaw naprawczy hamulców przód - istnieje?

    Witam Panowie
    znajomi organizują zlot samochodowy z atrakcjami niedaleko od trójmiasta -

    całkowity opis i przebieg znajduje się na facebooku : https://www.facebook.com/events/1632..._mall_activity

    aktywność na facebooku nie jest zbyt wielka ale zainteresowanie mejlowe jest spore - od siebie dodam że będą
    - Konkursy z nagrodami (wybór Miss SMS, MaxiGleba, BestAudio, BestSMScar i wiele innych)
    - DJ i dobra muzyka
    - TunerPark (ViP, Gold, Silver) czyli parkingi podzielone na sektory wg klasyfikacji aut
    - Firmy Motoryzacyjne i Tuningowe
    - GrillBar
    - Strefa dla dzieci
    Dodatkowo dla wszystkich kierowców, którzy zgłoszą się jako wystawcy poczęstunek z grilla.
    Plan zlotu poszerza się z każdym dniem !
    Wszystko będzie się odbywać w Bieszkowicach na ul. Jeziornej !
    Wstęp auta : 20zł piesi : 5zł

    przewidywany czas trwania imprezy : 15.00-02.00
    ZAPRASZAM
  • lookashECL
    Rider
    • 2009
    • 416
    • Rapid (NH3)

    #2
    [O1] ALH-zestaw naprawczy hamulców przód - istnieje?

    Witam wszystkich :-)
    Mam zapieczony łoczek hamulcowy w przednim kole kierowcy.
    Oczywiscie drga kiera podcas hamowania.
    Auto robi "kangurki, zajączki" (jak zwał tak zwał ;-)) objawia się to przy lżejszym hamowaniu.

    Sciągnałem koło celem sprawdzenia co jest nie tak. Zobaczyłem nierównomiernie startą tarcze hamulcową od strony kierowcy. Po drugiej stronie jest ok.
    Wymyśliłem, że to bedzie zapieczony tłoczek ............ może sie myle?
    Czy idę w dobrym kierunku?

    Postanowiełm poszukać jakiegoś zestawu naprawczego do mojego ALH. A tu lipa :-(
    widze tylko zestawy na tył. Czy istnieje coś takiego na przód?
    Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      lookashECL, nie zapieczony tłoczek, a klocek. Gdyby tłoczek był zapieczony, to by koło nie hamowało wcale. Przeczyść prowadnice klocków i powinno grać.
      A i wybierz sobie, który chcesz. Z tłoczkiem, czy bez :wink:

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • lookashECL
        Rider
        • 2009
        • 416
        • Rapid (NH3)

        #4
        Zamieszczone przez kabanos
        lookashECL, nie zapieczony tłoczek, a klocek. Gdyby tłoczek był zapieczony, to by koło nie hamowało wcale. Przeczyść prowadnice klocków i powinno grać.
        A i wybierz sobie, który chcesz. Z tłoczkiem, czy bez :wink:
        http://czesci.4cars.pl/samochodowe/S...aprawczy,0.php
        Hm, w takim razie czy zakup i wymiana reperaturki będzie konieczna?
        Czy można się bez tego obyć?
        Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Jeżeli tłoczek jest sprawny, nie cieknie, dasz radę nim poruszyć, guma na nim jest w dobrym stanie, to nie ma potrzeby go naprawiać.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • lookashECL
            Rider
            • 2009
            • 416
            • Rapid (NH3)

            #6
            Oki dzięki chłopaki za info
            Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Tloczek oraz wszystkie gumki wraz z prowdnikami mozna kupic.

              Generalnie, rozebrac caly zacisk, przeczyscic, posmarowac jakims smarem ATE i ja problemow nigdy nie mam po takim zabiegu.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • ArekR
                Drive
                • 2012
                • 52

                #8
                Przede wszystkim czystość i smar, a potem będziesz wymieniał jak będzie nie halo :wink:

                Komentarz

                Pracuję...