Problemy z odpaleniem 1,9tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Cubalus
    Classic
    • 2013
    • 3

    Problemy z odpaleniem 1,9tdi

    sesik, sprawdź w ustawieniach kontaktów jakie masz ustawione źródło do wyświetlania kontaków.
  • sajmon307
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    Problemy z odpaleniem 1,9tdi

    Witam jestem posiadaczem skody octavi 1,9tdi 2005r i od jakegoś czasu zaobserwowałem że przy niskim stanie paliwa tj.1,4 zbiornika po dłuższym przestoju tj. najczęściej po nocy nie moge odpalić tzn.zaz pierwszym razem coś tam łapie ale gaśnie i potem kręce i kręce i nic dopiero jak zaczne pompować go pedałem gazu to załapie ale ciężko i jak zapali to już wszystko ok.
    Jak jest z pełnym zbiornikiem to rano niema problemów z rannym odpaleniem.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      przydało by sie sprawdzic poczatek wtrysku i czujnik temperatury silnika i mozesz wymienic zaworek zwrotny na filtrze paliwa razem z oringami .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        Popraw kod silnika w opisie bo w O2 nie bylo AHFa....
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Był.... montowany do stycznia 2006... wiec wszystko gra.

          Z tym "pompowaniem pedałem gazu"... to niezły strzał.... :wink:

          Do sprawdzenia statyczny kąt wtrysku.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • wola_ksw
            Classic
            • 2012
            • 35

            #6
            Miałem bardzo podobny problem, na całe szczęście już rozwiązany.
            U mnie wymieniony czujnik temperatury i przekaźnik świec żarowych.

            Skoda Octavia 1,9 TDI, 2004/2005, ASV

            Chętnie i bezpłatnie pomogę w diagnostyce VAG - Kraków/Dębica

            Komentarz

            • 4tech
              RS
              • 2008
              • 4199
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Dobrym pomysłem też będzie zobaczyć, czy układ paliwowy (zasilanie) przypadkiem się nie zapowietrza :wink:
              Może ostatnio filterek zmieniałeś, albo co...

              Ale zaczął bym od tego co napisał przemik
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz

              • trooper
                Rider
                • 2011
                • 525
                • Octavia III combi (5E5)
                • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                #8
                Może i ja się przyłączę do tematu. Też zauważyłem problem z porannym kręceniem, akumulator roczny, filtry nowe, świece wszystkie sprawne. Został kąt wtrysku, ale zerknę na niego później jak rozgrzeję bestię Sprawdzałem dzisiaj rano czujnik temperatury Vagiem, i zastanawiam się nad interpretacją wyników, do rzeczy.
                Engine, 007:
                Temp. paliwa: 8,1 st
                Temp. pow: 4,5 st
                Temp. płynu chłodzącego: 6,3 st

                W Instruments, grupie 003 widniała za to temp. 30 stopni :shock:

                Dodam iż temp. zewnętrzna przy której sprawdzałem to 0 st, auto stało 10 godzin od ostatniej jazdy, pod chmurką i w cieniu rano, więc chyba powinno się wychłodzić odpowiednio.

                Teraz pytanie, czy wartość temp. z gr. 007 są w normie błędu? I jak to jest z tymi 30 stopniami z czujnika G2?
                Moja Balbina

                Komentarz

                • kornat
                  Rider
                  • 2007
                  • 578

                  #9
                  trooper, za duża rozbieżność, padnięty czujnik temp.

                  Komentarz

                  • trooper
                    Rider
                    • 2011
                    • 525
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                    #10
                    Dzięki za odpowiedź, dla pewności to jest ten który znajduje się z tyłu za 3 świecami do dogrzewania płynu?
                    Moja Balbina

                    Komentarz

                    • kornat
                      Rider
                      • 2007
                      • 578

                      #11
                      Tak, 4pinowy. Zainwestuj w ori bo na zamienniki ludzie narzekali.

                      Komentarz

                      • looker
                        RS
                        • 2008
                        • 1886
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez przemik
                        Był.... montowany do stycznia 2006... wiec wszystko gra.
                        Jaja sobie robisz... :shock:
                        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                        Komentarz

                        • trooper
                          Rider
                          • 2011
                          • 525
                          • Octavia III combi (5E5)
                          • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez kornat
                          Tak, 4pinowy. Zainwestuj w ori bo na zamienniki ludzie narzekali.
                          Sprawdzałem jeszcze przy zagrzanym silniku, w grupie:
                          Engine, 007 temp. płynu ch.: 83
                          Instruments, 003: 88

                          Ciągle było ok 5 stopni różnicy, więc już chyba mam pewność

                          Mam jeszcze pytanie o grupę 004 z Engine.
                          W polach 2 i 3 miałem wartości kątów początku wtrysku odpowiednio:
                          2: 1,3 - 1,5
                          3: 1,3 - 1,8
                          Obie wartości sobie skakały w zakresach które wypisałem,

                          Z magicznych tabelek poczytałem ze dla AGRa powinny być powyżej 2. Czy to też może być przyczyną kiepskiego palenia?
                          Moja Balbina

                          Komentarz

                          • kornat
                            Rider
                            • 2007
                            • 578

                            #14
                            trooper, wymień na początek czujnik temp. bo być może on jest przyczyną kiepskiego palenia. Co do grupy 004 to zobacz wartość w BS 000 (drugie od lewej okienko).

                            Komentarz

                            Pracuję...