sesik, sprawdź w ustawieniach kontaktów jakie masz ustawione źródło do wyświetlania kontaków.
Problemy z odpaleniem 1,9tdi
Zwiń
X
-
Problemy z odpaleniem 1,9tdi
Witam jestem posiadaczem skody octavi 1,9tdi 2005r i od jakegoś czasu zaobserwowałem że przy niskim stanie paliwa tj.1,4 zbiornika po dłuższym przestoju tj. najczęściej po nocy nie moge odpalić tzn.zaz pierwszym razem coś tam łapie ale gaśnie i potem kręce i kręce i nic dopiero jak zaczne pompować go pedałem gazu to załapie ale ciężko i jak zapali to już wszystko ok.
Jak jest z pełnym zbiornikiem to rano niema problemów z rannym odpaleniem.
-
-
Dobrym pomysłem też będzie zobaczyć, czy układ paliwowy (zasilanie) przypadkiem się nie zapowietrza :wink:
Może ostatnio filterek zmieniałeś, albo co...
Ale zaczął bym od tego co napisał przemikO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Może i ja się przyłączę do tematu. Też zauważyłem problem z porannym kręceniem, akumulator roczny, filtry nowe, świece wszystkie sprawne. Został kąt wtrysku, ale zerknę na niego później jak rozgrzeję bestięSprawdzałem dzisiaj rano czujnik temperatury Vagiem, i zastanawiam się nad interpretacją wyników, do rzeczy.
Engine, 007:
Temp. paliwa: 8,1 st
Temp. pow: 4,5 st
Temp. płynu chłodzącego: 6,3 st
W Instruments, grupie 003 widniała za to temp. 30 stopni :shock:
Dodam iż temp. zewnętrzna przy której sprawdzałem to 0 st, auto stało 10 godzin od ostatniej jazdy, pod chmurką i w cieniu rano, więc chyba powinno się wychłodzić odpowiednio.
Teraz pytanie, czy wartość temp. z gr. 007 są w normie błędu? I jak to jest z tymi 30 stopniami z czujnika G2?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemikBył.... montowany do stycznia 2006... wiec wszystko gra.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kornatTak, 4pinowy. Zainwestuj w ori bo na zamienniki ludzie narzekali.
Engine, 007 temp. płynu ch.: 83
Instruments, 003: 88
Ciągle było ok 5 stopni różnicy, więc już chyba mam pewność
Mam jeszcze pytanie o grupę 004 z Engine.
W polach 2 i 3 miałem wartości kątów początku wtrysku odpowiednio:
2: 1,3 - 1,5
3: 1,3 - 1,8
Obie wartości sobie skakały w zakresach które wypisałem,
Z magicznych tabelek poczytałem ze dla AGRa powinny być powyżej 2. Czy to też może być przyczyną kiepskiego palenia?
Komentarz
-
Komentarz