Diesel + Mixol. Prawda czy mit???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marrbjp
    Classic
    • 2012
    • 9

    Diesel + Mixol. Prawda czy mit???

    Ja parę razy kupowałem głównie filtry u kolegi i zawsze dostałem jakiś rabat tyle że na Skodovka club bo na ocp jestem dopiero od niedawna. Ale oczywiście polecam kolegę!
  • KiePeK
    Classic
    • 2010
    • 38

    #2
    Diesel + Mixol. Prawda czy mit???

    Witam. Mam pytanie jak w temacie. Mianowicie czy warto stosować ową mieszankę? Ponieważ już kilka razy słyszałem taką tezę że warto jednak dolewać po przebiegu ponad 200 000 iż ma to niby mieć dobry wpływ na układ paliwowy. Jednakże inni twierdzą że to bez znaczenia. Prośba do tych którzy to stosują aby podzielili się swoimi opiniami.
    NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

    Komentarz

    • Eidos71
      RS
      • 2011
      • 2050
      • Octavia II (1Z3)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      Podobno Mixol poprawia smarowanie wtrysków... Podobno, gdyż mając diesela nie bawiłem się w to - bałem się możliwości powstawania nagaru po stosowaniu Mixol-a... Ale wszystko to "podobno". W każdym razie nie spotkałem jeszcze nikogo, kto do w miarę nowoczesnego silnika zalewał Mixol razem z ON. Paliwo - jeżeli nie jest tragicznej jakości, ani nie jest "opałówką" - ma wystarczające właściwości smarne.
      Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
      MOJA FURKA

      Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

      Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

      Komentarz

      • Andja
        Rider
        • 2006
        • 596

        #4
        :lol: ale ludzie wymyślają historie.
        jak spróbujesz to daj znać :-)

        Komentarz

        • Tippo
          L&K
          • 2009
          • 1349
          • Octavia III (5E3)
          • CJSB 1.8 TSI 180 KM

          #5
          Zamieszczone przez KiePeK
          Witam. Mam pytanie jak w temacie. Mianowicie czy warto stosować ową mieszankę? Ponieważ już kilka razy słyszałem taką tezę że warto jednak dolewać po przebiegu ponad 200 000 iż ma to niby mieć dobry wpływ na układ paliwowy. Jednakże inni twierdzą że to bez znaczenia. Prośba do tych którzy to stosują aby podzielili się swoimi opiniami.
          Śwagier stosowal takie patenty w bmw 320d 150km, silnik mial ponad 200tys, sprzedal i chodzil ok. Ale jak juz to olej mixol i kup pozadny syntetyk do 2t.

          Komentarz

          • kabanos
            RS
            • 2011
            • 4544
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Sztuka, dla sztuki, nic więcej.

            >>>moja srebrna kombi strzała<<<

            Komentarz

            • maselek2
              Drive
              • 2011
              • 90

              #7
              Tu jest o tym sporo.

              Mam kilku znajomych którzy mają Mitsubishi Pajero, i wszyscy mieszają ropę z mixolem (ok. 0,5l na cały bak paliwa). Zaleca to serwis Mitsubishi tłumacząc iż paliwa mamy za "suche" a pompa czymś smarowana być musi
              Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...

              Komentarz

              • marcyś
                Classic
                • 2011
                • 29

                #8
                ja do audi 1.9 tdi 130km lałem olej do mieszanki castrola 2T cały czas tzn. dwa lata i chodził ok.korekcje na wtryskach poprawiły się, lałem co tankowanie bo miałem dostęp za grosze.
                do zobaczenia na kanale 19

                Komentarz

                • terre
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 128

                  #9
                  Mogę się przyznać że dobry mechanik też mi to zaproponował ale żebym dolał oleju do mieszanki STHILA i 100 mm: http://www.ceneo.pl/5655299_produkt_dodaj_opinie.

                  Właśnie mówił że poprawia to smarowanie ale że to raz na ileś tysięcy km stosować ja mam osobiście 185 tyś przejechane zrobiłem to na początku czerwca i do dziś się nic nie stało.

                  Co do cudnych paliw na naszych stacjach mam znajomego co kupił w salonie nową skodę superb i tankował tylko na sahelu v-powera i co się po połowie roku stało wypaliło mu dziurę w tłoku. Jak się potem okazało paliwo to jest tak naładowane dodatkami chemicznymi ze spowodowało to brak odpowiedniego smarowania. No ale wiem że mechanicy to też są dobre wróżki i każdy robi jak uważa

                  Komentarz

                  • Scorpiö
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 140

                    #10
                    terre, No i właśnie dlatego ja nie uznaje takich wynalazków jak verva, dynamic czy v-power. Parę razy tankowałem i nie widziałem różnicy poza ceną. A co do mixola to z tego co kojarzę dawniej dolewało się go do motorków a teraz masz takie wynalazki jak oleje do dwusuwów. W sumie to to i to można dolać ale na zimę wolałbym jakiś dobry uszlachetniacz.
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#952309

                    Komentarz

                    • januszko76
                      Drive
                      • 2011
                      • 73

                      #11
                      Diesel sam w sobie jest dosć tłusty by smarować wtryski,na zimę najlepszym uszlachetniaczem jest nafta.
                      januszko76

                      Komentarz

                      • lookashECL
                        Rider
                        • 2009
                        • 416
                        • Rapid (NH3)

                        #12
                        Tu jest troche o tym:
                        Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Szkoda zachodu....
                          Przy załozeniu, ze nie tankujemy mieszaniny gnojówki i coca coli oraz w miare regularnie wymieniamy filtr paliwa , pompa VP37 jest w stanie wytrzymac 500-700 tys km.
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          Pracuję...