ok.
Konkludując,
połóżmy duży nacisk na około 1500zł i przy bardzo sprzyjających wiatrach takich jak np.
jeden szwagier - jest właścicielem hurtowni motoryzacyjnej (załatwi części po cenach zakupu hurtowni)
drugi szwagier - jest mechanikiem i jest nam winien bardzo dużą przysługę
pod warunkiem że szwagrowie bardzo nas lubią
jest to możliwe
blind_walker, chyba mniej więcej dobrze napisałem :wink:
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
A jedyne co bezawaryjne, to raczej tylko nasza wyobraźnia :twisted: , bo nawet takie cuda jak moje może się zepsuć, bez wyraźnej przyczyny (tfu, tfu i w nie malowane :wink: )
I pomyśleć, że jak się chce zmienić samochód, to zaraz przychodzi taka konkluzja - ale czemu mam zmieniać coś, co się nie psuje i całkiem przyzwoicie się zbiera :diabelski_usmiech
miałem dokładnie to samo przy około 160k km
wałek płaski jak deska w popychaczach dziury
wałek Ruville + popychacze INA + reszta + robocizna - 2600
także tanio nie będzie
i u mnie też wyszło, że ten francuz co miał ją przede mną przeginał z wymianami olejów od początku
Wczoraj odebraliśmy samochód. Tak jak pisał Maciek, samochód złapał drugi oddech.
Jeśli chodzi o koszta, DGW dobrze to opisał, więc proszę się nie sugerować i nie brać naszego kosztorysu za wzór, bo wszystko było naprawiane po znajomości. Na marginesie, w sumie wyszło 1700zł.
Foto:
Komentarz