Dzisiaj (piątek) o 12:00 miałem okazję jechać trasą od strony Warszawy na Katowice. Przyznaję, że nic się nie korkowało w Częstochowie w tym kierunku. Ruch był w miarę płynny. Natomiast wracając ok 13:30 małe zatwardzenie robiło się od pierwszych świateł w Cz-wie (Orlen i ul. Bohaterów Katynia) do skrzyżowania na Jędrzejów droga nr 46. Te światła na Jędrzejów to istna porażka. Na szczęście około 1 km pokonałem w niecałe 10 min więc nie ma co tego objeżdżać.
[O1] kombi 19.tdi brak mocy , max do 130 /h
Zwiń
X
-
[O1] kombi 19.tdi brak mocy , max do 130 /h
Silnik po remoncie góry , pierścieni , głowicy . Przed usterką głowicy jeździło OK.
Teraz ledwo co ciągnie do 130/h , 5 b.słaba 4 też , 1 i 2 w miare ale nie ma tego kopnięcia .
Miałem taki problem po zakupie octavki ,że słabo coś jeździła , gdzieś tutaj znalazłem temat żeby coś tam przeczyścic ,posprawdzac itd. Niestety nie mogę tego znaleźc ,a też nie pamiętam co to było .
Temat mi pomógł bo jak ręką odjął auto zaczęło jeździc jak powinna 90 konna tdi.
Tak wiec prośbe mam o przypomnienie bo problem powrócił . Na kompie sprawdzone ładowanie turbiny które jest OK , końcówki wtrysków wymienione . Spalanie raczej w normie 6,5 miasto. Przepływka OK.
-
-
Ok. a co to jest ten "notlauf" bo szukam i nie mogę znaleść definicji .... :lol:
Czy ten zaworek N75 nad pompą hamulcową ma cały czas cykać ?
Zauważyłem ,że na jałowych jak wciskam pedał hamulca to schodzi dosyć nisko ,czy to normalne ? tak jakby ciśnienie spadało ....
Na wężu idącym ze wspomagania do silnika jest jakiś zaworek (2) i jakiś jeszcze tam idzie kabel podciśnienia mniejszy , do czego to służy ?
Przy silniku gdzie łączy się ten przewód ze wspomagania cały króciec sobie lata (1) czy to normalne ? Ruszałem tym i wydaje mi się ,że silnik pracował inaczej . Chyba jakieś syczenie lekkie słyszałem .Załączone pliki
Komentarz
-
-
notlauf -tryb awaryjny w uproszczeniu.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Masz niszczelnosc na krućcu od pompy vacum.
Nic tam nie moze syczeć ani zasysac lewego powietrza.
Tak jak napisał german81 zaklepać kruciec - miekkie aluminium daje sie ładnie formować (jednakaby to dobrze wykonac tzreba zdjac pompe vacum)
Można też użyć popularnej poxiliny (trzeba tylko dobrze wyczyścić i odtłuścić powierzchnie)Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81bo on jest posrednio odpowiedzialny za wysterowanie turbiny .VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
Komentarz