[O1] kombi 19.tdi brak mocy , max do 130 /h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maydayPL
    Classic
    • 2012
    • 3

    [O1] kombi 19.tdi brak mocy , max do 130 /h

    Dzisiaj (piątek) o 12:00 miałem okazję jechać trasą od strony Warszawy na Katowice. Przyznaję, że nic się nie korkowało w Częstochowie w tym kierunku. Ruch był w miarę płynny. Natomiast wracając ok 13:30 małe zatwardzenie robiło się od pierwszych świateł w Cz-wie (Orlen i ul. Bohaterów Katynia) do skrzyżowania na Jędrzejów droga nr 46. Te światła na Jędrzejów to istna porażka. Na szczęście około 1 km pokonałem w niecałe 10 min więc nie ma co tego objeżdżać.
  • FROST2009
    Classic
    • 2010
    • 9

    #2
    [O1] kombi 19.tdi brak mocy , max do 130 /h

    Silnik po remoncie góry , pierścieni , głowicy . Przed usterką głowicy jeździło OK.
    Teraz ledwo co ciągnie do 130/h , 5 b.słaba 4 też , 1 i 2 w miare ale nie ma tego kopnięcia .
    Miałem taki problem po zakupie octavki ,że słabo coś jeździła , gdzieś tutaj znalazłem temat żeby coś tam przeczyścic ,posprawdzac itd. Niestety nie mogę tego znaleźc ,a też nie pamiętam co to było .
    Temat mi pomógł bo jak ręką odjął auto zaczęło jeździc jak powinna 90 konna tdi.
    Tak wiec prośbe mam o przypomnienie bo problem powrócił . Na kompie sprawdzone ładowanie turbiny które jest OK , końcówki wtrysków wymienione . Spalanie raczej w normie 6,5 miasto. Przepływka OK.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      zrób logi dynamiczne z bloku 3 4 8 10 11 bo inaczej to wrózenie z fusów .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • FROST2009
        Classic
        • 2010
        • 9

        #4
        Ok. a co to jest ten "notlauf" bo szukam i nie mogę znaleść definicji .... :lol:
        Czy ten zaworek N75 nad pompą hamulcową ma cały czas cykać ?
        Zauważyłem ,że na jałowych jak wciskam pedał hamulca to schodzi dosyć nisko ,czy to normalne ? tak jakby ciśnienie spadało ....
        Na wężu idącym ze wspomagania do silnika jest jakiś zaworek (2) i jakiś jeszcze tam idzie kabel podciśnienia mniejszy , do czego to służy ?
        Przy silniku gdzie łączy się ten przewód ze wspomagania cały króciec sobie lata (1) czy to normalne ? Ruszałem tym i wydaje mi się ,że silnik pracował inaczej . Chyba jakieś syczenie lekkie słyszałem .
        Załączone pliki

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          notlauf -tryb awaryjny w uproszczeniu.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            jesli ten kruciec jest luzny to go uszczelnik skepujac lub zaklejajac klejem ,bo on jest posrednio odpowiedzialny za wysterowanie turbiny .
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • lookashECL
              Rider
              • 2009
              • 416
              • Rapid (NH3)

              #7
              Masz niszczelnosc na krućcu od pompy vacum.
              Nic tam nie moze syczeć ani zasysac lewego powietrza.
              Tak jak napisał german81 zaklepać kruciec - miekkie aluminium daje sie ładnie formować (jednakaby to dobrze wykonac tzreba zdjac pompe vacum)
              Można też użyć popularnej poxiliny (trzeba tylko dobrze wyczyścić i odtłuścić powierzchnie)
              Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                Zamieszczone przez german81
                bo on jest posrednio odpowiedzialny za wysterowanie turbiny .
                Nie w AGR, przeciez tam turbina sterowana jest cisnieniowo, a nie podcisnieniowo
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • yusin
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 176

                  #9
                  A wezyki cisnieniowe? W AGR mają wpływ, bo u mnie w Alh miały b. duży..
                  Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                  Komentarz

                  • alxxx
                    RS
                    • 2010
                    • 1823
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #10
                    yusin, Alh masz turbo ze zmienna geometrią, agr prosta suszarka...
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz

                    • yusin
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 176

                      #11
                      alxxx, wiem, że inna turbina, ale nie wiem jak jest w AGR sterowana, więc zapytałem czy to może to
                      Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        bradley, masz 100% a nawet 1000% raci z tym podcisnieniem nie zwruciłem uwagi na to ze to AGR
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        Pracuję...