[O1] Problem z odpalaniem auta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mufel
    Ambiente
    • 2014
    • 194

    [O1] Problem z odpalaniem auta



    Który z Kolegów pije tylko Jacka Danielsa? :lol:
    I czyje to dzieci/żony?! :shock:



    Po obejrzeniu pozostałych zdjęć autorytatywnie stwierdzam: potrzebuję znaczka OCP na grill.
    Kto pomoże?
  • mpiotr1984
    Classic
    • 2012
    • 27

    #2
    [O1] Problem z odpalaniem auta

    Witam,
    ostatnimi czasy w swojej octavii mam problem z odpalaniem, rano odpala po dłuższym kręceniu, ale jak już odpali to później jest ok.
    Akumulator miałem jakiś stary firmy "akuma" czy jakoś tak. W czwartek wymieniłem go na nowy ze sklepu: Kager 75 ah / 680... i to nie pomogło. Dalej jest problem z odpalaniem. Po podłączeniu akumulatora sprawdzili mi go i powiedzieli, że wszystko jest ok (sprawdzali od razu po podłączeniu).
    Jaka może być tego przyczyna??

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      Re: Problem z odpalaniem auta

      Zamieszczone przez mpiotr1984
      Witam,
      ostatnimi czasy w swojej octavii mam problem z odpalaniem, rano odpala po dłuższym kręceniu, ale jak już odpali to później jest ok.
      Akumulator miałem jakiś stary firmy "akuma" czy jakoś tak. W czwartek wymieniłem go na nowy ze sklepu: Kager 75 ah / 680... i to nie pomogło. Dalej jest problem z odpalaniem. Po podłączeniu akumulatora sprawdzili mi go i powiedzieli, że wszystko jest ok (sprawdzali od razu po podłączeniu).
      Jaka może być tego przyczyna??
      Jaki masz silnik :?:
      Moim zdaniem pompa paliwowa nie trzyma i paliwko wraca do zbiornika
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • mpiotr1984
        Classic
        • 2012
        • 27

        #4
        Re: Problem z odpalaniem auta

        Zamieszczone przez tomus7
        Jaki masz silnik :?:
        1.9 tdi 110 KM

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Sprawdz ustawienie statycznego kąta wtrysku...
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #6
            Re: Problem z odpalaniem auta

            Zamieszczone przez mpiotr1984
            Zamieszczone przez tomus7
            Jaki masz silnik :?:
            1.9 tdi 110 KM
            To sprawdź czy przed pierwszym uruchomieniem masz w węzykach paliwo
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • Remzi
              Classic
              • 2009
              • 6

              #7
              U mnie niestety tez pojawił się taki problem, silnik 1,9 AHF 110 KM. Akumulator jest po wymianie, prąd trzyma, po odpaleniu pokazuje przy obciażeniu 14,2 V. Jednak podczas odpalania z rana lub po dłuższym postoju rozrusznik jakby nie miał siły kręcić a kiedy mamy lato ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku jednak wtedy rozrzusznik kręci juz normalnie tylko długo Teraz nie wiem czy kupić nowe świece żarowe czy będzie trzeba już wgrywać nowe mapy.

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Zamieszczone przez Remzi
                U mnie niestety tez pojawił się taki problem, silnik 1,9 AHF 110 KM. Akumulator jest po wymianie, prąd trzyma, po odpaleniu pokazuje przy obciażeniu 14,2 V. Jednak podczas odpalania z rana lub po dłuższym postoju rozrusznik jakby nie miał siły kręcić a kiedy mamy lato ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku jednak wtedy rozrzusznik kręci juz normalnie tylko długo Teraz nie wiem czy kupić nowe świece żarowe czy będzie trzeba już wgrywać nowe mapy.

                Skoro aku nowy i statyczny kąt wtrysku dobry(zakładam ze tak).... to trzeba bedzie zajac się samym rozrusznikiem...
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • Remzi
                  Classic
                  • 2009
                  • 6

                  #9
                  dla pewności sprawdze jeszcze kąt wtrysku czy sie nic nie pozmieniało bo nie wiem czy on był zmieniany dla wartości na ciepłym silniku czy na zimnym. Juz dawno sie tym nie bawiłem :P

                  Komentarz

                  • lukas_jg
                    Rider
                    • 2012
                    • 600
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    Jak sprawdzić pompę paliwa ? Da się to zrobić samodzielnie czy trzeba jechać do pompiarza ?
                    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                    Komentarz

                    • alxxx
                      RS
                      • 2010
                      • 1823
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                      #11
                      lukas_jg, logi dynamiczne powiedzą conieco o pompie. a co się dzieje z nią?
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      • lukas_jg
                        Rider
                        • 2012
                        • 600
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        Wymieniłem:
                        - przewody
                        - oring wraz z trójnikiem na filtrze paliwa

                        I nadal się zapowietrza i ciężko odpala za pierwszym razem (rano lub po dłuższej przerwie)...
                        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Zamieszczone przez lukas_jg
                          I nadal się zapowietrza i ciężko odpala za pierwszym razem (rano lub po dłuższej przerwie)...
                          Sprawdz przewody na drodze.... filtr paliwa -> zbiornik paliwa
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • lukas_jg
                            Rider
                            • 2012
                            • 600
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #14
                            Oddałem do warsztatu bo nie mam już siły ani czasu żeby walczyć z nią...
                            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                            Komentarz

                            • mpiotr1984
                              Classic
                              • 2012
                              • 27

                              #15
                              ja ze swoją póki co czekam, nie mam warunków do robienia tego sam, a auto potrzebne. Dopiero w przerwie między świętami, a sylwestrem będzie czas żeby oddać do mechanika.

                              Lukas_jg - jak będzie diagnoza to daj znać co było przyczyną.
                              Pozdrawiam

                              Komentarz

                              • lukas_jg
                                Rider
                                • 2012
                                • 600
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                No więc tak. Auto odebrałem - nie naprawiałem. Zapłaciłem 100zł za diagnozę.

                                Diagnoza:
                                - czyszczenie układu paliwowego niskiego ciśnienia - 350zł
                                - regeneracja pompy wtryskowej - 450zł
                                - montaż/demontaż pompy - 80zł
                                - strojenie kąta wtrysku - 100zł
                                - filtr paliwa - 90zł

                                dodatkowo do wymiany przewody paliwowe: 350zł + 266zł + 68zł

                                Powiem tylko, że przewody od szybkozłączek (od baku) do pompy mam teraz przeźroczyste ponieważ myślałem, że to przez stare przewody i je wymieniłem.

                                Suma: 1754zł :shock: :shock: :shock:
                                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                Komentarz

                                • przemik
                                  RS
                                  • 2012
                                  • 1610

                                  #17
                                  Troche lipa z tym "strojeniem kąta wtrysku" ... skoro ktos juz liczy za demontaz i montaz pompy to chyba logiczne ze musi sprawdzic zapłon.
                                  Przemek
                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                  Komentarz

                                  • alxxx
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 1823
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                    #18
                                    lukas_jg, Czyli warsztat chce wymienić wszystko.. i zobaczyć co się będzie działo :diabelski_usmiech Tak standardowo "po naszemu".

                                    Pisałeś o cofającym się paliwie.. załóż za filtrem zawór zwrotny, tylko nie jakiegoś dziada i będzie śmigało Jak pompa padnie to i tak tłoczyć nie będzie - z takim wynalazkiem czy bez :roll:
                                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                    Komentarz

                                    • Damian-jg
                                      Ambiente
                                      • 2008
                                      • 229

                                      #19
                                      Tak się składa ze pracuje w tym warsztacie i byłem jednym z tych którzy robili diagnozę. Hmmm i nie chodzi oto ze standardowo wszystko tylko ze kolega pozakładał przezroczyste przewody które na zimnym kamienieją wręcz, A jak sa ciepłe to się załamują. Pompa nie potrafi utrzymać kąta statycznego. Do pompy leci 1/3 paliwa i 2/3 powietrza.
                                      NA + dla kolegi - separator oleju Masz stare oryginalne przewody??

                                      [ Dodano: Pią 07 Gru, 12 16:06 ]
                                      Zamieszczone przez przemik
                                      Troche lipa z tym "strojeniem kąta wtrysku" ... skoro ktos juz liczy za demontaz i montaz pompy to chyba logiczne ze musi sprawdzic zapłon.
                                      A chcesz sie założyć ze w większości przypadków nie

                                      [ Dodano: Pią 07 Gru, 12 16:09 ]
                                      Bo na tych przewodach co masz nie mozna dać Ci gwarancji na wykonana usługe
                                      FIAT Service

                                      Komentarz

                                      • alxxx
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 1823
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                        #20
                                        Damian-jg, Fajnie jest jak wszystko działa. Tylko przy takich kosztach, a nie wiadomo co wyskoczy za chwile... jest sens pchać tyle kasy w auto? Nie moje auto ale suma okrągła - nie przypadła mi do gustu
                                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                        Komentarz

                                        • Damian-jg
                                          Ambiente
                                          • 2008
                                          • 229

                                          #21
                                          Tak tylko że my jako większy warsztat w okolicy wystawiamy faktury i dajemy gwarancje na wykonana usługę i nie zrobimy czegoś co może do nas wrócić bo jakaś cześć jest "niepewna". Ja wiem ze to okrągła suma ale kolega tak fajnie zrobił te przewody ze chciałem zrobić zdjęcie A z doświadczenia wiem ze przewody nie były winne bo mam skode i u mnie nie ma ani grama powietrza. A tez postawiłem kiedyś na przewody :/ i chciałem zrobić taka jak kolega.
                                          FIAT Service

                                          Komentarz

                                          • lukas_jg
                                            Rider
                                            • 2012
                                            • 600
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #22
                                            Damian-jg, o kurcze ;-) ale ten świat mały :P
                                            Stare przewody mam ale pociachane już ;-) Musiałem jakoś dostać się do szybkozłączek.
                                            Ceny na przewody wiem, że z ASO macie Chyba będzie trzeba kupić używki na allegro.

                                            Jeszcze tylko pytanie. Skoro pompa jest w takim stanie to nie powinna gorzej działać podczas jazdy? Nie wiem więc pytam.

                                            Cofające się paliwo - winna pompa ? Czy jakaś nieszczelność/brud w układzie paliwa? :-)

                                            Też na warsztat nie powiem złego słowa bo chłopaki szybko wykonali pracę. Wczoraj dzwoniłem, wczoraj zawiozłem a dzisiaj już auto miało diagnozę Szkoda tylko, że duże koszta naprawy ;-)
                                            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                            Komentarz

                                            • Damian-jg
                                              Ambiente
                                              • 2008
                                              • 229

                                              #23
                                              Przewody weź z kromnowa. Problem pompy to statyczny kąt wtrysku. W czasie jazdy go koryguje ale podczas zablokowania nastaw wychodzi poza zakres. Cofające sie paliwo mogę Ci zrobić, jak będą oryginalne przewody. Pomp niestety ja nie robie.

                                              [ Dodano: Pią 07 Gru, 12 16:29 ]
                                              Zamieszczone przez lukas_jg
                                              Ceny na przewody wiem, że z ASO macie
                                              No Skody
                                              A to wymieniłeś aż od zbiornika ??? Bo tam juz nie zaglądałem
                                              FIAT Service

                                              Komentarz

                                              • lukas_jg
                                                Rider
                                                • 2012
                                                • 600
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                #24
                                                No Skody
                                                A to wymieniłeś aż od zbiornika ??? Bo tam juz nie zaglądałem
                                                Nie, ale chyba chcą mi je wymienić ;-)

                                                Przewody kupię i się odezwę ;-)
                                                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                                Komentarz

                                                • Damian-jg
                                                  Ambiente
                                                  • 2008
                                                  • 229

                                                  #25
                                                  No ba ja dałem do wyceny te od złącza do filtra i filtr pompa . One tyle kosztują bo sie sam dla siebie orientowałem
                                                  FIAT Service

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...