DSG6 2.0TDI adaptacja regulacja ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andrzejkon
    Classic
    • 2014
    • 1

    DSG6 2.0TDI adaptacja regulacja ?

    Witam jak w temacie... Kręci się ale nawet na chwilkę nie chce zaskoczyć nie ma mowy o odpaleniu. (Octavia 1.9 TDI 99r) Cały dzień szukam po forach ale nie mogę nic odpowiedniego znaleźć. Auto tak nagle zastrajkowało akumulator dobry, wszystkie kontrolki palą i gaszą się poprawnie (immobilizer działa poprawnie). Nie widać na przewodzie paliwa żadnych bąbelków powietrza co by mogło wskazywać na zapowietrzanie. Od czego zacząć? Co może być przyczyną tej awarii?
    Ps wyczytałem że przekaźnik 103 i 109 może mieć z tym coś wspólnego wiec wyjąłem i poprawiłem luty i odłączyłem aku na noc, jutro idę podłączyć i sprawdzę czy to coś dało.
    Miał ktoś podobny problem??
  • rafcar
    Classic
    • 2012
    • 9

    #2
    DSG6 2.0TDI adaptacja regulacja ?

    Otóż jestem po wymianie sprzęgła w DSG , pacjent 2.0TDI BKD DSG6. Wymieniony na nowy zestaw , nie jest to regenerowany zestaw. Po wymianie auto ciezko odpala na rozgrzanym silniku zarówno na biegu P jak i na N .

    Czy po wymianie jest konieczna regulacja badz adaptacja przez VCDS'a itp ?

    Szukałem ale nie potrafiłem znaleźć podobnego tematu dot. adaptacji

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      rafcar, jest temat temu poświęcony
      trzeba adaptować po każdej wymianie oleju i wprowadzac nastawy podstawowe

      tu szukaj odpowiedzi


      pochwal się ile cię kosztowała wymiana sprzęgieł i gdzie robiłeś
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • spacewalker
        Elegance
        • 2012
        • 940

        #4
        Piotrek_gdy tylko po wymianie sprzęgła. Po wymienie oleju to tylko poprawne odpowietrzenie śledząc bloki pomiarowe.

        Komentarz

        • rafcar
          Classic
          • 2012
          • 9

          #5
          sprzeglo kompletne ~1400zl jak dobrze pamietam a robilem to po znajomosci w Diesel Service w Katowicach

          Jesli dobrze rozumie to
          Clutch Adaptation

          Control Module Software Version < 0800:

          Group 062
          [Go!]
          Activate the Basic Setting.
          [ON/OFF/Next]

          Control Module Software Version >= 0800 :

          Group 067
          [Go!]
          Activate the Basic Setting.
          [ON/OFF/Next]
          Powinno pomoc ?

          Pytanie jeszcze czy z poziomu VAG'a tez to zrobie bo akurat mam tylko Vaga pod reka do konca roku

          Komentarz

          • piotrek_gdy
            RS
            • 2008
            • 7723
            • Volkswagen
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #6
            rafcar, powino też z VAGa pójść
            pamiętaj tylko o temperaturze oleju- masz podaną wartość
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            • rafcar
              Classic
              • 2012
              • 9

              #7
              ok moze przez weekend uda mi sie cos powalczyc. Powiedz mi jeszcze jedno pytanie czy musze kazda procedure zrobic tj np Transmission Tolerances (Engaged Calibration) , Transmission Tolerances (Synch. Point. Measurement) , Clutch Adaptation i inne czy tylko ta jedna Clutch Adaptation ?

              Sorry za moze proste pytanie ale w sprawach kodowań adaptacji nie mam zbyt wiele wiedzy

              Pomógł poleciało na wasze konta

              Komentarz

              • Puchacz
                Moderator
                S_OCP Member
                • 2004
                • 1192
                • Superb III (3V3)

                #8
                rafcar, na pewno sprzęgła (bo DSG ma dwa) były wymieniane? 1400 zł to wskazuje na koło zamachowe dwumasowe. A nie sprzęgła.

                A tak jak już spacewalker, napisał. Po poprawnej wymianie oleju nie trzeba robić adaptacji. Po wymianie sprzęgieł powinna być adaptacja zrobiona. Włącznie z "Defined test drive"



                Zgodnie z opisem trzeba tam zrobić wszystkie punkty po kolei.
                Ja tu tylko sprzątam...

                Komentarz

                Pracuję...