Fajnych masz kolegow.
[O1] Kilka problemów (wspomaganie, odlapanie, aku)
Zwiń
X
-
[O1] Kilka problemów (wspomaganie, odlapanie, aku)
Witam,
moje autko zaczeło gnębić kilka problemów (właściwie to gnębią mnie ), może napiszę w postaci listy:
1) rozładowujący się aku - 3 dni stania w temp. ok 0C i rozrusznik zakręci kilka razy, potem zdycha :/ podejżewam że gdzieś ucieka prąd, najprawdopodobniej sprawcą jest alarm - czy jest jakaś opcja samodzielnego wykrycia co jak i gdzie czy wizyta u elektryka będize nieuchronna?
2) problemy z odpalaniem - pomijam kwestie aku, wozrusznik kręci ale silnik strasznie ciężko odpala. Świece mają przejechane ok 5000km, po zimie mam w planie wymieniać rozrząd i nie wim czy nie przyśpieszyć tego wraz z regulacją czego się da?
3) Najciekawsza usterka czyli wspomaganie - dziś po raz drugi wywaliło mi płyn wspomagania przez korek zbiorniczka (dokłądniej odpowietrznik) o.O
Objawy standardowe, czyli jakby płynu było za mało - pompa buczy i marudzi ale wspomaganie działa. Do głowy przychodzi mi jedynie opcja zamarznięcia płynu, tyle że jest to mało prawdopodobne bo temp. oscyluje w okolicach -5C a wcześniej nie było takich problemów i przy -20C :/ Dodam że po raz drugi przytrafiło się to zaraz po odpaleniu samochodu na postoju. Jakieś pomysły co może być przyczyną?
Płyn oczywiści uzupełniłem takim jak był zalewany wcześniej, ale problemu muszę się pozbyć bo w końcu po dupie pompa dostanie i będzie drogo
Z góry dzięki za wszelkiego rodzaju wskazówkiPzdr
-
-
- do sprawdzenia poboru pradu na postoju bedziesz potrzebował amperomierz taki do ok 10 amper .podłaczasz go miedzy kleme a akumulator i patrzysz jaki jest pobór pradu ,nie powinien on przekraczac 0,2 A.
- co do cierzkiego palenia to jesli masz kiepski aku to klekot bedzie miał problem z paleniem . przydłao by sie sprawdzic stan aku, swiece zarowe , poczatek wtrysku ,czujnik temperatury .
-co do wspomagania to sprawdz czy czasem nie skrapla sie woda na korku od zbiorniczka i nie zamarza , jesli to bedzie ok to byc moze zacina sie zawór w pompie lub przekładni kierowniczej co skutkuje tym ze pompa pracuje pod duzym obciazeniaem i w efekcie wywala płyn ze zbiorniczka . mozna spróbowc przepłukac układ . roztworem płynu z ropa i umyc filterek na dole w zbiorniczku na pyłyn .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
dzięki za wskazówki, po świętach się za to zabiorę i jesli pomoze to oczywiście napisze - kto wie, może komuś się jeszcze przyda
Jeszcze jedno pytanko, orientujesz się może (lub ktoś z tu obecnych) jakie ASO montowało automaty włączające światła mijania? Za cholerę nie moge namierzyć żadnejgo cwancysia za to odpowiedzialnego, a chciałbym to wywalić i wrócić do tradycyjnego włącznika - pomijając fakt wiecznego świecenia i prądożerności nightbreakerów, upierdliwe jest nie miec możliwości grzania samochodu bez świecenia ludziom po oknach
Nie mam pojęcia co jest zamontowane, włącza się po ok 3s od momentu uruchomienia silnika... jak sobie pomyślę że mam jechać i zapłacić kilkadziesiąt zł za wyjędzie jednej kosteczki to mnie nosi :P
Pomysły?Pzdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TSJ1) rozładowujący się aku - 3 dni stania w temp. ok 0C i rozrusznik zakręci kilka razy, potem zdycha :/ podejżewam że gdzieś ucieka prąd, najprawdopodobniej sprawcą jest alarm - czy jest jakaś opcja samodzielnego wykrycia co jak i gdzie czy wizyta u elektryka będize nieuchronna?ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz