Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Dziwny dzwiek z okolic silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Dziwny dzwiek z okolic silnika

    Zamieszczone przez pstrykacz
    Te piersi z Twojego linku, Mirku, mogłyby mnie udusić :P
    Śmierć między takimi to sama przyjemność :P


    * MOJA CZARNA PERŁA *

  • #2
    [O1] Dziwny dzwiek z okolic silnika

    Witam
    Mam problem ze swoja skodzinka, od jakiegos czasu slychac dosc mocno dodatkowy dzwiek oprocz zwyklego klekotania, nie wiem za bardzo jak go okreslic ale nie jest to piszczenie tylko jakby cos sie ocieralo o drugie hmm nie wiem jakiego slowa uzyc, ale zauwazylem jeszcze cos, dzwiek po jakims czasie jak auto sie mocno rozgrzeje zanika, ale za to zawsze gdy skrecam w prawo slychac go duzo mocniej nawet jadac w kabinie. Dzwiek wydaje mi sie wydobywa z okolicy rolek od rozrzadu, ktory wymienialem okolo 10kkm temu takze nie dawno, myslicie ze to moze byc dzwiek konczacego sie paska od alternatora ? Co najlepiej zrobic zeby to zdiagnozowac majac 2 lewe rece? bo do mechanika dopiero za tydzien moge podjechac...
    Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

    Komentarz


    • #3
      ja mam podobny problem tylko że ten dźwięk to tak jakby głośniejszy kleko, terkot. Mowili mi że to najprawdopodobniej maglownica już się kończy, ale puki się nie rozsypie to bede jezdzil bo nowa to koszt ponad 1 tys :/ u mnie tez wystepuje to tylko przy skrecaniu w prawo. a moze to cos innegpo? MOŻE KTOŚ COŚ INNEGO PORADZI?

      Komentarz


      • #4
        radekgw, jak masz dwie lewe ręce to nawet ciężko maskę będzie otworzyć... :twisted: a na poważnie... weź otwórz klapę (maskę) zapal silnik i poproś kogoś niech Ci przekręci kierownice w prawo i patrz co się dzieje z paskiem wielorowkowym i napinaczem. Trudno jednoznacznie powiedzieć co się dzieje z autem w takiej sytuacji bo sam dźwięk tego zjawiska dużo mechanikowi powie.. a mechanior rzuci okiem napewno na kółko alternatora, pasek/napinacz/, i później po nitce do kłębka.. pompa wspomagania.. maglownica, aż do pełnej diagnozy
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz


        • #5
          Dzieki bardzo jutro rano na pewno to sprawdze, dodam jeszcze ze jak jade i np. zaczne delikatnie ruszac kierownica w lewo i w prawo to tjb czuc takie szuranie w kierownicy jakby cos nie bylo dobrze nasmarowane nie wiem jak to okreslic tjb brakowalo poslizgu i nie idzie normalnie, ale nie kazdy to wyczuje raczej, bo nie jest to jakies mocno zauwazalne aczkolwiek czuc
          Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X