ljanowski, zrobisz wszystko co potrzeba, albo nawet wiecej Poczytaj sobie.
O1 tour - awaria i konkurs bez nagrod ;-)
Zwiń
X
-
O1 tour - awaria i konkurs bez nagrod ;-)
Czesc
Pacjent: O1 tour, rozruch zawsze na benzynie...
Dzisiaj zaswiecila mi sie ikonka silnika
Auto stalo z pol godziny po jezdzie, wsiadlem, przekrecilem kluczyk
- silnik cos trudniej odpalal - musialem potrzymac 2-3s czyli dluzej
niz normalnie. Odpalil z lekkimi klopotami, zaswiecila sie ikona silnika...
Objawy:
- trudniejszy rozruch - pomaga pokrecenie 2-3s i/lub lekki gaz,
- na obrotach jalowych silnik "jakby" pracowal z wibracjami,
- podczas rozruchu czuc niewielkie szarpniecia / wibracje,
- podczas rozruchu zdazylo sie ze dwa razy ze strzelil w tlumik(?),
- jeden raz silnik wystartowal normalnie, ale pozniej juz jak poprzednio,
- obroty biegu jalowego sa na normalnym poziomie,
- nie gasnie na jalowym,
- jezdzi normalnie (chyba).
Umowilem sie na 8 rano na odczyt komputra i mam nadzieje naprawe.
A teraz konkurs - ktos ma pomysl co sie stalo?
Nagrod niestety nie bedzie poza uznaniem
Ps. Da sie odczytac kod bledu nie podlaczajac do komputra?
Jakub
-
-
turba nie ma więc troche mniej do myslenia :diabelski_usmiech
filtr paliwa zatkany
sonda lambda
nieszczelnosc w układzie paliwowym
świece kable skoro strzelił z wydechu
przyczyn może być sporo
jak chcesz odczytać kod błedu nie podpinając kompa??http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adi747...jak chcesz odczytać kod błedu nie podpinając kompa??
W Espero jesli dobrze pamietam mozna bylo jakas kombinacja czegos-tam
przy przekrecaniu kluczyka wprowadzic komputr w stan migania dioda
- z liczby migniec wynikaly kody.
Mialem nadzieje, ze tu bedzie podobnie...
Gdyby to bylo CC700 ;-) napisalbym "zatkana dysza biegu jalowego"
q
Komentarz
-
-
Takie dziwne strzelanie to mialem przed wymiana filtra paliwa - po wymianie filtra po problemie. Ale jak miales wymieniane świece to moze cos nie tak masz złożony ten kolektor plastikowy, albo uszczelki wypadly - ale tu raczej na biegu jałowym skakałby obroty. Jak juz kiedys w podobnym temacie pisałem - zaczął bym od filtra paliwa.
Komentarz
-
-
Może cewka niedomaga lub coś na drodze cewka- komora spalaniaOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
niewiem jak jest w octavi 1.6 ale większość aut już tak ma że pompa paliwa podaje stałe ciśnienie do silnika a jak silnik ma za dużo to wraca do baku wiem jedno na wielu swoich przykładach że filt może dawać w pipe podłączysz jutro to bedziesz wiedziałhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kukubaraNo ale co moze byc filtrem paliwa jesli na wysokich obrotach pracuje dobrze?
Przeciez wtedy wlasnie musi plynac wiecej paliwa...
q
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kukubaraNo wlasnie wrazenie jest z lekka takie jakby na jeden gar slabiej palil...
qOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
masz gaz?? bo piszesz że zawsze palony na benzynie ALE jak sie ma gaz zazwyczaj w baku jest rezerwa lub susza a pompa chodzi cały czas i pompuje ten syf z dna baku w kółko i w kółko :diabelski_usmiech a jak nie masz gazu a czesto jeżdzisz na oparach to tak samo może być przytkany filtr :szeroki_usmiech koszt filtra nie jest duży a jak dawno nie był zmieniany to warto zmienićhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
WITAM WSZYSTKICH! Jeżeli mogę wtrącić się to miałem taki przypadek Fiacie Siena 1.2 1999r. siadła jedna z cewek zapłonowych[są dwie]. Szarpał,kichał ikonka świeciła i diagnoza była jedna:cewka. Ale jak jesteś umówiony z fachowcem to sie wszystko wyjaśni.Życze powodzenia.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
cewka też może być musi ktoś zobaczyć i sprawdzić z fusów cieżko wywróżyć można jedynie podpowiedziećhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Witam!Po mojemu wystrzał z tłumika to efekt nie spalonej mieszanki paliwowopowietrznej.Ztego wynika że coś jest z ukladem zapłonowym.Moge sie mylić ale jest takie moje zdanie. Brak paliwa lub jego mniejsze ciśnienie powodowalo by szarpanie i nierównom prace silnika. hyba żejest instalacja gazowa i sie zawiesił zawór odcinający benzyne w trakcie pracy na LPG.pozdrawiam.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kukubaraikona silnika...
Tylko kontrolka układu kontroli spalin.
Wniosek, albo mieszanka jest nieprawidłowa, albo jakiś czujnik padł
.
Odczytaj błędy
[ Dodano: Pią 28 Gru, 12 19:10 ]
aniol,Zamieszczone przez kukubararozruch zawsze na benzynie...
Zamieszczone przez kukubara- podczas rozruchu zdazylo sie ze dwa razy ze strzelil w tlumik(?),
Przewody, swiece, kopułka do sprawdzenia/wymianyKażdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
WITAM! kolego a te wypadanie zapłonu jak to określasz nie jest spowodowane brakiem lub słabom iskrom? Bo po mojemu tak to wygląda. I do tych swiec, kabli i kopułki dodaj cewke bo teraz jusz rzadko który producent stosuje kopułki.Pisze o nowo projektowanych silnikach.pozdrawiam. :szeroki_usmiechhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aniolPisze o nowo projektowanych silnikach
AEE to jest stary konstrukcyjnie silnik
Bez odczytania błędów, to będziemy tutaj tylko wróżyć z fusów (jak ktoś ma)Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
kukubara, Tak myślałem, że to czujnik hallaKażdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
dominik myślałem tylko nie napisałem :shock: spróbuj może przeczyścić on sie czasem brudzi na koncu i też auto wariujehttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kukubaraNiemiecki odpowiednik kosztuje 180zl - wymienie na wszelki wypadek.
Sprzedaje za miesiac auto koledze, nie bede mu zostawial "niespodzianek".
Jeszcze mu tarcze i klocki wymienie
q
Mnie to wygląda na awarie modułu cewki.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
Komentarz