Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Szarpanie 1.6 AEE LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Szarpanie 1.6 AEE LPG

    Zamieszczone przez Arti_r1
    qu_bek eee to jak umisz pisać, tzn. literek nie plączesz to czyli wesele nie było na bogato :diabelski_usmiech
    Hehe gdyby nie to, że telefon ma słowniki i mi podpowiada słowa to nie wiem czy dało by się odczytać to co napisałem :twisted:

  • #2
    [O1] Szarpanie 1.6 AEE LPG

    Witam wszystkich

    Chciałbym zasięgnąć porady zanim pojadę do mechanika lub specjalisty od LPG

    Otóż było tak:
    Jeździłem sobie na PB i LPG bez problemu.
    Przyszedł czas na wymianę świec i czyszczenie + adaptację przepustnicy.
    Po tych naprawach (po zrobieniu w dwóch trasach ok. 350km) zauważyłem, że : Na PB auto jeździ tak jak jeździło, pali tak jak paliło (ciepły i zimny silnik).
    Przy przełączaniu z PB na LPG auto nie gaśnie.
    Natomiast na LPG zaczęły się pewne szarpania, po rozgrzaniu już auta, przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów od ok. 2000 (szarpanie w rodzaju chwilowego braku mocy). Obroty biegu jałowego są dobre i nie falują (na LPG/ PB)

    Stąd moje pytania
    1. Czy mechanik dobrał źle świece zapłonowe (nie wiem jakie)?
    2. Czy wykonał źle adaptację przepustnicy ?
    3. Może w czymś innym leży problem ?

    Komentarz


    • #3
      wykręć świecę i sprawdz po symbolu. Adaptacja zrobiona na PB czy na lpg? Kiedy lpg było regulowane? kiedy wymieniany filtr powietrza? przyczyn może być 1000
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Jutro rano podskoczę do mechanika tego co mi robił adaptację i wymianę świec i zapytam.
        Co do LPG, to nie regulowałem jej (57 tys. z czego połowę sam przejechałem).
        Filtr powietrza wymieniałem jakieś 11 tys. temu.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez dworzan
          Jutro rano podskoczę do mechanika tego co mi robił adaptację i wymianę świec i zapytam.
          Co do LPG, to nie regulowałem jej (57 tys. z czego połowę sam przejechałem).
          Filtr powietrza wymieniałem jakieś 11 tys. temu.
          To wymień i podjedz na regulację lpg.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Miałem ten sam problem, w moim przypadku był to luz na aparacie zapłonowym co spowodowało potrzebę jego wymiany

            Komentarz


            • #7
              Aparaty zapłonowe lubią się psuć w tych samochodach. Ja z oryginalnego magneti merreli czy jak to się tam pisze wymieniłem na boscha. Ale zdecydowanie proponuje najpierw wyregulować instalacje LPG. W instalacji układ zapłonowy powinien być nienagannej jakości czyli świece dobrej marki np NGK przewody z górnej półki np BERU i sprawny aparat zapłonowy jęśli to wszystko jest nowe lub sprawne i po regulacji instalacji nadal występują takie objawy trzeba szukać przyczyny gdzieś indziej.

              Komentarz


              • #8
                Witam

                Samochód powrócił do pełnej sprawności

                Zacznę od początku.

                Pojechałem do gazownika kilka dni temu, ale ten powiedział , że samochód nie pracuje równo już na benzynie a instalacja gazowa jest dobrze ustawiona. I może tylko skalibrować na stole wtryskiwacze. Póki co jeszcze działają, więc nie chciałem.

                W rzeczywistości tak było, że z dnia na dzień samochód gasł , dusił się , szarpał coraz bardziej.
                Dzisiaj rano pojechałem do mechanika, który wymieniał ostatnio świece i czyścił przepustnice.
                Po kolei sprawdził każdą świecę - jak nowe. Przy odpinaniu przewodów coś zrobił, że palił już na 3 cylindry.
                Okazało się , że jeden przewód zapłonowy był prawie upalony :twisted: (upalony w końcu)
                Oprócz przewodów wymienił też kopułka aparatu zapłonowego (styki już nie nowe były) i palec aparatu zapłonowego.

                Przewody, kopułka i palec - BERU. Trochę drogo , ale to najwyższa półka.

                Komentarz


                • #9
                  ja mam octavie 1 1,8 20v 125koni i zaczyna mi się podobny problem byłem u gazownika powiedział ze wyregulowane jest dobrze ale coś szarpie (drgania) na benzynie ( gaz też ) powiedział że to świece więc wymieniłem na nowe ngk i nadal jest to samo !! I teraz sam nie wiem co to może być ?
                  Pamiętaj twarze zdrajców!

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X