Spychologia - jak powiedzieć klientowi, aby spierniczał :lol:
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
wibracje poprzeczne
Zwiń
X
-
wibracje poprzeczne
Mam następujące objawy, podczas delikatnego przyśpieszania wyczuwalne poprzeczne bujanie auta cos tak jakby felgi bardzo krzywe były albo krzywe tarcze podczas hamowania . Kiedy osiągnie przedkość i już sięnie rozpędza nie jest to wyczuwalne. Częstotliwośc dość duza i wydaję się prędkość jazdy ma na nią wpływ. Nie jest to bujanie takie że ciężko się na drodze utrzymać ale dośc wyczuwalne na prawej nodze opartej o deskę czy na kierownicy. teraz napiszę co juz zrobiłem i nie pomogło, zamiana kół tył na przód, brak widocznych oznak bicia tarcz mechanik na rolkach stwierdził ze przy wolnym toczeniu coś pulsuje ale jak zwiekszył prędkośc rolek juz tego nie było( tez wykluczył tarcze) myślę teraz ze winny może być wał, jakiś czas temu zmieniałem cały dyfer oczywiscie wał nie jest juz tak samo przykrecony jak w starym ale nie wiem czy to moze być az taki problem. Moje odczucia sa takie jakby to dochodziło z lewej przedniej strony zwieszenia lub napędu aha czasem faktycznie zatrzęsie kierownicą przy hamowaniu ale po tarczach naprawdę nic nie widać zeby były krzywe( są ja nowe 6tys km) taką to mam zagadkę co Wy na to?
-
Witam,
ja się aż tak nie znam, ale może zużyte przeguby wewnętrzne od półosi (od strony skrzyni biegów).
tu masz jak sprawdzić....
Strony nie znaleziono - MOTOMAX
Komentarz
-
Witam zgadzam się z kolegą powyżej, u mnie też były zużyte te przeguby wewnętrzne i auto miało takie dziwne drgania przy przyszpieszaniu.
Najlepsze to że w sklepie oraz znawcy z serwisu skody obstawiali? skrzynie biegów lub alufelgi krzywe ! Ale pewna osoba wsiadła i mówi że to własnie te przeguby 2szt. 250zł.I LOVE MY SKODA
Komentarz
-
Hey
I jak znalazles powod tych drgan? Ja mialem podobny wiec moze warto sprawdzic. Czasem przy przyspieszaniu ale zwykle przy hamowaniu mialem takie bicie na kiere. Tez sprawdzilem hamulce(kilka miesiecy wczesniej wymieniane ori) i wymienilem amorki bo mialy juz ok 240tys. Niestety po 3-4tys znowu to samo. Wtedy kumaty mechanik wpadl na pomysl by pomierzyc piasty i okazalo sie ze sie minimalnie skrzywily.... ok 0,5mm z obu stron. Nie sadzilem ze moze miec to takie znaczenie(podobno na piscie odchyly nie sa dopuszczalne) a jednak po wymianie piast i wyrownamiu tarcz autko smiga jak ta lala..... Juz ok 10tys i nic sie nie dzieje. Dodam tylko ze robilem to w Niemczech i do tych pomiarow trzeba specjanego narzedzia. Jak opowiadalem znajomemu mechanikowi w Polsce jak mi mierzyli piasty to zrobil wielkie oczy i powiedzial ze nigdy czegos takiego nie widzial.... Na oko nie zobaczysz krzywych tarcz ani piast.
Pozdrawiam
Komentarz
-
U mnie też są drgania, najbardziej wyczuwalne podczas jazdy z prędkością w przedziale 70-80 km/h bez względu na jakim biegu się jedzie (na luzie też występują). Nie jest to kwestia kół, bo zarówno na zestawie zimowym jak i letnim objawy są takie same. Na SKP nic nie stwierdzili, a ja się zastanawiam od czego zacząć, żeby pół auta nie wymienić bez pozytywnych efektów...
Komentarz
-
byłem u mechanik i tez stawia na przeguby wew ale mowi ze jest b. delikatne i radzi poczekac z wymiana do czasu zmiany na opony letnie bo widział takie cuda juz i przyczyna okazywaly sie wady opon. jednak duzo osób podpowiad mi ze to przeguby
IPS Driver Error
zmieniał juz ktoś moze ? dużo to roboty w senscie dam radę sam ? dzieki wszystkim za odpowiedzi.
[ Dodano: Pią 12 Kwi, 13 12:06 ]
auto jest własnie u mechanika po rozłożeniu przegubów stwierdził że wyglądają ładnie smar taki jak ma być nie kamień luzów nie ma. i co teraz ? jakies pomysły poza przegubami ?
Komentarz
Komentarz