Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wibracje poprzeczne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wibracje poprzeczne

    Spychologia - jak powiedzieć klientowi, aby spierniczał :lol:
    Moja Czerwona menda:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60507

  • #2
    wibracje poprzeczne

    Mam następujące objawy, podczas delikatnego przyśpieszania wyczuwalne poprzeczne bujanie auta cos tak jakby felgi bardzo krzywe były albo krzywe tarcze podczas hamowania . Kiedy osiągnie przedkość i już sięnie rozpędza nie jest to wyczuwalne. Częstotliwośc dość duza i wydaję się prędkość jazdy ma na nią wpływ. Nie jest to bujanie takie że ciężko się na drodze utrzymać ale dośc wyczuwalne na prawej nodze opartej o deskę czy na kierownicy. teraz napiszę co juz zrobiłem i nie pomogło, zamiana kół tył na przód, brak widocznych oznak bicia tarcz mechanik na rolkach stwierdził ze przy wolnym toczeniu coś pulsuje ale jak zwiekszył prędkośc rolek juz tego nie było( tez wykluczył tarcze) myślę teraz ze winny może być wał, jakiś czas temu zmieniałem cały dyfer oczywiscie wał nie jest juz tak samo przykrecony jak w starym ale nie wiem czy to moze być az taki problem. Moje odczucia sa takie jakby to dochodziło z lewej przedniej strony zwieszenia lub napędu aha czasem faktycznie zatrzęsie kierownicą przy hamowaniu ale po tarczach naprawdę nic nie widać zeby były krzywe( są ja nowe 6tys km) taką to mam zagadkę co Wy na to?

    Komentarz


    • #3
      Witam,

      ja się aż tak nie znam, ale może zużyte przeguby wewnętrzne od półosi (od strony skrzyni biegów).

      tu masz jak sprawdzić....

      Strony nie znaleziono - MOTOMAX

      Komentarz


      • #4
        Witam zgadzam się z kolegą powyżej, u mnie też były zużyte te przeguby wewnętrzne i auto miało takie dziwne drgania przy przyszpieszaniu.
        Najlepsze to że w sklepie oraz znawcy z serwisu skody obstawiali? skrzynie biegów lub alufelgi krzywe ! Ale pewna osoba wsiadła i mówi że to własnie te przeguby 2szt. 250zł.
        I LOVE MY SKODA

        Komentarz


        • #5
          ok przeguby ale nie słychać ich wcale. sprawdzę tak jak kult0035 pisze i dam znac

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez sito
            ok przeguby ale nie słychać ich wcale.....
            sam tego nie przerabiałem, ale podobno właśnie nic nie słychać, ale za to czuć

            Komentarz


            • #7
              ktoś mi sugeruje dwumas, możliwe wg tych objawów?

              Komentarz


              • #8
                Hey

                I jak znalazles powod tych drgan? Ja mialem podobny wiec moze warto sprawdzic. Czasem przy przyspieszaniu ale zwykle przy hamowaniu mialem takie bicie na kiere. Tez sprawdzilem hamulce(kilka miesiecy wczesniej wymieniane ori) i wymienilem amorki bo mialy juz ok 240tys. Niestety po 3-4tys znowu to samo. Wtedy kumaty mechanik wpadl na pomysl by pomierzyc piasty i okazalo sie ze sie minimalnie skrzywily.... ok 0,5mm z obu stron. Nie sadzilem ze moze miec to takie znaczenie(podobno na piscie odchyly nie sa dopuszczalne) a jednak po wymianie piast i wyrownamiu tarcz autko smiga jak ta lala..... Juz ok 10tys i nic sie nie dzieje. Dodam tylko ze robilem to w Niemczech i do tych pomiarow trzeba specjanego narzedzia. Jak opowiadalem znajomemu mechanikowi w Polsce jak mi mierzyli piasty to zrobil wielkie oczy i powiedzial ze nigdy czegos takiego nie widzial.... Na oko nie zobaczysz krzywych tarcz ani piast.
                Pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  U mnie też są drgania, najbardziej wyczuwalne podczas jazdy z prędkością w przedziale 70-80 km/h bez względu na jakim biegu się jedzie (na luzie też występują). Nie jest to kwestia kół, bo zarówno na zestawie zimowym jak i letnim objawy są takie same. Na SKP nic nie stwierdzili, a ja się zastanawiam od czego zacząć, żeby pół auta nie wymienić bez pozytywnych efektów...
                  Jest O3 Combi 1.4 TSI
                  Była O2 Combi 1.9 TDI BXE

                  Komentarz


                  • #10
                    byłem u mechanik i tez stawia na przeguby wew ale mowi ze jest b. delikatne i radzi poczekac z wymiana do czasu zmiany na opony letnie bo widział takie cuda juz i przyczyna okazywaly sie wady opon. jednak duzo osób podpowiad mi ze to przeguby
                    IPS Driver Error
                    zmieniał juz ktoś moze ? dużo to roboty w senscie dam radę sam ? dzieki wszystkim za odpowiedzi.

                    [ Dodano: Pią 12 Kwi, 13 12:06 ]
                    auto jest własnie u mechanika po rozłożeniu przegubów stwierdził że wyglądają ładnie smar taki jak ma być nie kamień luzów nie ma. i co teraz ? jakies pomysły poza przegubami ?

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X