problem z abs i asr

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • natan
    Classic
    • 2014
    • 5

    problem z abs i asr

    Zamieszczone przez Coke
    mój szef też ma problem z kotami co mu chodzą na posesję i po aucie chodzą, kupił pistolet ASG na kulki 6mm plastikowe ale mówił że koty uciekają i nie idzie w nie trafić i mu się kulki skończyły :P :wink:
    To powiedz szefowi, żeby się w głowę pierdolnął. Mocno. Albo niech sobie sam z tego ASG w dupę strzeli.
  • robert001
    Classic
    • 2012
    • 31

    #2
    problem z abs i asr

    po odpaleniu zaczely swiecic kontrolki abs i asr i oba systemy nie dzialaja,czy zna ktos rozwiazanie tego problemu?
    rob

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8162
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Re: problem z abs i asr

      Zamieszczone przez robert001
      po odpaleniu zaczely swiecic kontrolki abs i asr i oba systemy nie dzialaja,czy zna ktos rozwiazanie tego problemu?
      trzeba podpiac Vaga - pewnie jakis czujnik poleciał....
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • Dachu
        Rider
        • 2008
        • 724
        • Octavia II (1Z3)
        • BGU 1.6 MPI 102 KM

        #4
        mogl pasc ktorys czujnik najlepiej podpiac pod kompa i sprawdzic bledy.
        Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

        obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

        Komentarz

        • robert001
          Classic
          • 2012
          • 31

          #5
          a moglaby byc opcja ze bezpiecznik poszedl
          rob

          Komentarz

          • Dachu
            Rider
            • 2008
            • 724
            • Octavia II (1Z3)
            • BGU 1.6 MPI 102 KM

            #6
            moze tak byc trzeba sprawdzic bezpiecznik,ale raczej obstawiam na czujnik.
            Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

            obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

            Komentarz

            • robert001
              Classic
              • 2012
              • 31

              #7
              dzieki ,wlasnie w nocy dzis mi sie to stalo wiec jutro sie tym zajme

              [ Dodano: Czw 17 Sty, 13 17:03 ]
              no i problem rozwiazany,po podlaczeniu do kompa wyszlo ze walniety czyjnik w lewym przednim kole,po wymianie wszystko wrocilo do normy
              rob

              Komentarz

              • PKZ
                Drive
                • 2011
                • 69

                #8
                Witam wszystkich,
                Pozwolę sobie odświeżyć temat, mam ten sam problem, podpiąłem vaga i wyrzuciło błąd: Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 - zwarcie
                Gdzie on jest zainstalowany? Czy nie będzie problemu samemu go wymienić?

                Z góry dzięki za podpowiedzi.
                P
                Paweł

                Komentarz

                • NuTiiiiii
                  Ambiente
                  • 2013
                  • 117

                  #9
                  Zamieszczone przez PKZ
                  Witam wszystkich,
                  Pozwolę sobie odświeżyć temat, mam ten sam problem, podpiąłem vaga i wyrzuciło błąd: Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 - zwarcie
                  Gdzie on jest zainstalowany? Czy nie będzie problemu samemu go wymienić?

                  Z góry dzięki za podpowiedzi.
                  P
                  No to masz prawy czujnik z przodu do wymiany o takie coś :



                  z 30zł kosztuje, wymiana łatwa

                  Komentarz

                  • PKZ
                    Drive
                    • 2011
                    • 69

                    #10
                    Dzięki kolego za info.
                    Jeszcze jedno pytanie, czy przy wymianie będę musiał ściągać tarcze lub klocki (koledzy w innych wątkach pisali że na tyle trzeba było tak robić) czy wystarczy samo koło?
                    Paweł

                    Komentarz

                    • dwloka
                      Classic
                      • 2010
                      • 24

                      #11
                      Nie wiem jak z tyłu ale z przodu wystarczy zdjąć koło . Czujnik kosztuje chyba 25-30 ,-. 20 min. roboty i po sprawie.

                      Komentarz

                      • NuTiiiiii
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 117

                        #12
                        Ani z przodu ani z tylu nie zdejmujesz tarcz i klocków, wystarczy koło

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          Kwestia czy czujnik wyjdzie w calosci czy trzeba go w czesciach wyjac 8)
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • PKZ
                            Drive
                            • 2011
                            • 69

                            #14
                            Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
                            Pzdr.
                            Paweł

                            Komentarz

                            • Marian 2
                              L&K
                              • 2007
                              • 1086
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • AQY 2.0 MPI 115 KM

                              #15
                              Nie dawno miałem wymieniany czujnik w lewym tylnym kole, i był tak zapieczony, że trzeba było zdjąć tarczę hamulcową i piastę z łożyskiem (aby przypadkowo nie uszkodzić ząbków tarczy magnetycznej), trzeba było go wybijać po kawałku. Nowy należy wcisnąć po obfitym posmarowaniu smarem, aby było lżej na przyszłość.

                              Komentarz

                              Pracuję...