Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z abs i asr

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problem z abs i asr

    Zamieszczone przez Coke
    mój szef też ma problem z kotami co mu chodzą na posesję i po aucie chodzą, kupił pistolet ASG na kulki 6mm plastikowe ale mówił że koty uciekają i nie idzie w nie trafić i mu się kulki skończyły :P :wink:
    To powiedz szefowi, żeby się w głowę pierdolnął. Mocno. Albo niech sobie sam z tego ASG w dupę strzeli.

  • #2
    problem z abs i asr

    po odpaleniu zaczely swiecic kontrolki abs i asr i oba systemy nie dzialaja,czy zna ktos rozwiazanie tego problemu?
    rob

    Komentarz


    • #3
      Re: problem z abs i asr

      Zamieszczone przez robert001
      po odpaleniu zaczely swiecic kontrolki abs i asr i oba systemy nie dzialaja,czy zna ktos rozwiazanie tego problemu?
      trzeba podpiac Vaga - pewnie jakis czujnik poleciał....
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz


      • #4
        mogl pasc ktorys czujnik najlepiej podpiac pod kompa i sprawdzic bledy.
        Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

        obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

        Komentarz


        • #5
          a moglaby byc opcja ze bezpiecznik poszedl
          rob

          Komentarz


          • #6
            moze tak byc trzeba sprawdzic bezpiecznik,ale raczej obstawiam na czujnik.
            Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

            obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

            Komentarz


            • #7
              dzieki ,wlasnie w nocy dzis mi sie to stalo wiec jutro sie tym zajme

              [ Dodano: Czw 17 Sty, 13 17:03 ]
              no i problem rozwiazany,po podlaczeniu do kompa wyszlo ze walniety czyjnik w lewym przednim kole,po wymianie wszystko wrocilo do normy
              rob

              Komentarz


              • #8
                Witam wszystkich,
                Pozwolę sobie odświeżyć temat, mam ten sam problem, podpiąłem vaga i wyrzuciło błąd: Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 - zwarcie
                Gdzie on jest zainstalowany? Czy nie będzie problemu samemu go wymienić?

                Z góry dzięki za podpowiedzi.
                P
                Paweł

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez PKZ
                  Witam wszystkich,
                  Pozwolę sobie odświeżyć temat, mam ten sam problem, podpiąłem vaga i wyrzuciło błąd: Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 - zwarcie
                  Gdzie on jest zainstalowany? Czy nie będzie problemu samemu go wymienić?

                  Z góry dzięki za podpowiedzi.
                  P
                  No to masz prawy czujnik z przodu do wymiany o takie coś :



                  z 30zł kosztuje, wymiana łatwa

                  Komentarz


                  • #10
                    Dzięki kolego za info.
                    Jeszcze jedno pytanie, czy przy wymianie będę musiał ściągać tarcze lub klocki (koledzy w innych wątkach pisali że na tyle trzeba było tak robić) czy wystarczy samo koło?
                    Paweł

                    Komentarz


                    • #11
                      Nie wiem jak z tyłu ale z przodu wystarczy zdjąć koło . Czujnik kosztuje chyba 25-30 ,-. 20 min. roboty i po sprawie.

                      Komentarz


                      • #12
                        Ani z przodu ani z tylu nie zdejmujesz tarcz i klocków, wystarczy koło

                        Komentarz


                        • #13
                          Kwestia czy czujnik wyjdzie w calosci czy trzeba go w czesciach wyjac 8)
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
                            Pzdr.
                            Paweł

                            Komentarz


                            • #15
                              Nie dawno miałem wymieniany czujnik w lewym tylnym kole, i był tak zapieczony, że trzeba było zdjąć tarczę hamulcową i piastę z łożyskiem (aby przypadkowo nie uszkodzić ząbków tarczy magnetycznej), trzeba było go wybijać po kawałku. Nowy należy wcisnąć po obfitym posmarowaniu smarem, aby było lżej na przyszłość.

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X