Ja też się opuściłem z bieganiem i według obliczonego BMI mam za mały wzrost do swojej wagi :diabelski_usmiech
[Inne] Uszczelki ( oringi ) pompowtrysków.
Zwiń
X
-
[Inne] Uszczelki ( oringi ) pompowtrysków.
Założyłem ten temat, aby poznać objawy zużytych uszczelek ( oringów ) pompowtrysków w silniku ASZ 130 KM. Czy są jakieś klasyczne objawy świadczące o potrzebie ich wymiany :?: A może należy je cyklicznie wymieniać :?: Mam nadzieję, że ktoś z Was udzieli odpowiedzi na moje pytania
-
-
raventes, jak dojdzie do uszkodzenia to mogą być problemy z odpalaniem , zimnym porannym rozruchem, a jak odpali to przez chwilę po odpaleniu może występować jak silnik puści bąka (ciemniejsza chmura ) objaw przedostającego się paliwa do cylindrów i przy odpaleniu nie przepala całego paliwa .ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
raventes, ja wymieniałem i kolega z serwisu zrobił to na tych samych, mówił że te zestawy z ASO co są to nie wszystkie elementy są wykorzystywane a te najbardziej zużywające się części są w tym tańszym zestawie .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
sruby regulacyjnej na dzwigienke do nacisku na pompke?? To przeciez zwykla srubka i nie ma potrzeby jej wymieniac. Wymieniamy tylko oringi i podkladke miedzianą tzw ogniowa i do jej trzymania takie zabezpeiczenie. W zasadzie wystarczą tylko oringi i podkladka miedziana. Nawet u cowboya na forum golfa ( nie wiem czy tu tez bywa) to kupisz ale taniej maszjeszcz ena allegro zestaw boscha ori i po sprawie.
\Wiecej zabawy jest z ustawieniem pompek bo raz ze musisz je ustawic odpowiednio w gniezdzie ( obrócić odpowiednio by byly w pozycji) oraz pozniej wlasnie wyregulowac tą srubke co dusi na pompke. bez dlugiej suwmiarki i czujnika zegarowego to raczej slabo-wykonalne.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robekcoolPotrzebę wymiany potwierdza właściwa diagnostyka układu. W Twoim przypadku proponuję sprawdzić świece żarowe.
Ile czasu wprawnemu mechanikowi może zająć wymiana oringów / uszczelek :?: I czy prawdą jest, że podczas ich wymiany trzeba też zmieniać olej :?:
Komentarz
-
-
jak kumaty mechanik to jak wesol, napisał max 2 godzinki z przerwami na palenieBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Panowie, sprawa wygląda tak. Auto gdy jest zimne kopci przy przegazówce na lekko niebieski kolor ( tak samo podczas przyśpieszania w czasie jazdy ). Na postoju nie kopci nic, przestaje też kopcić jak osiągnie temperaturę roboczą ( 90 stopni według wskaźnika ). I teraz pytanie - już dawać na tace, aby nie było to turbo albo głowica :?: Czy może to być wina jednak padniętych uszczelek na pompowtryskach :?: Auto nie ma żadnych problemów z dynamiką, niezależnie od tego czy zimne czy ciepłe. Odpala również raczej bez problemu, przy czym puszcza bąka o barwie trudnej do określenia ( jasno niebiesko - szary ).
Pytanie dotyczy silnika ASZ.
Komentarz
-
-
raventes, jaki przebieg :?: :?: :?:Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
raventes, mogą być 2możliwości , albo leją już pompki albo turbo łyka olej z silnika, nie ubywa ci na stanie oleju :?: jeśli tak to co ile dolewasz :?:Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
raventes, jak pompka leje to nie z przyczyny uszkodzonych uszczelniaczy tylko już z rozkalibrowanej dyszy rozpylającej paliwo na końcu pompowtrysku, może podjedź do jakiegoś zakładu co zajmuje się naprawą-regeneracja pompek i zapytaj jakie mogą być objawy i co najczęściej siada.ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
z pompkami to bywa roznie. Wcale ni musi byc na czarno. Kiedys bawilem sie samym walkiem rozrzadu w VP'ku i powiem wam ze przestawienie go lekko w prawo leko w lewo powodowalo juz ze dymił na czarno albo na niebiesko mimo ze wtryski nie ruszane ani pompa. Tu na PD tez moz ebyc podobnie ale jest i tak wiele mozliwosci a nawet to ze kilka rzecyz sie naklada na siebie.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
Komentarz