[Inne] Auto nie odpala w ogole TDI.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gepard84
    Classic
    • 2010
    • 5

    [Inne] Auto nie odpala w ogole TDI.

    Z BXE to demon prędkości chyba nigdy nie będzie

    A punkt G to chyba sprzedać żelastwo i kupić coś innego :twisted: adekwatnego do nogi Punkt Z to już tylko teleport :shock:
  • Pawko
    Drive
    • 2009
    • 50

    #2
    [Inne] Auto nie odpala w ogole TDI.

    Pacjent auto kolegi Audi A4 1,9 TDI rok 2004 silnik 130km
    Chodzi do tej pory ok , potem jeden problem z odpalaniem, ale po dluższym kręceniu odpala i jedziemy
    , potem powtórka ale odpala i jedziemy troszkę szarpie
    ,potem już nie odpala
    wymieniony filtr paliwa auto po długim kręceniu odpala , jedziemy jeden kilometr chodzi przyspiesza normalnie po czym staje
    potem juz nie odpala nie daje znaków życia przy kręceniu rozrusznikiem

    błedy:
    3 Znalazłem Błąd:
    17571 - ãoB]5Fs¬=ÅÒ^~[Ę»,ýP$‰ÂG0YwI"±<b3ì(•GZ1a®zŁb:
    35-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
    17994 - DBMśªeÓ)&;4Ue|FèÄIÇ~4ò»%;xŹQAíĆ7z§‰«:Ú5¨P7\xr©![t«d1=7
    35-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
    18047 - ¬b,8Z-j5ÏŻę~+rX@tv8u}ń`\^^u!2çaF.JUÙQÛB}Z2[w3~0`õzŁ7Wn;>([KÙ
    35-10 - Unknown Error Elaboration – Intermittent
    Pozdrawiam
    Paweł

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Re: Auto nie odpala w ogole TDI.

      Zamieszczone przez Pawko
      Pacjent auto kolegi Audi A4 1,9 TDI rok 2004 silnik 130km
      Chodzi do tej pory ok , potem jeden problem z odpalaniem, ale po dluższym kręceniu odpala i jedziemy
      , potem powtórka ale odpala i jedziemy troszkę szarpie
      ,potem już nie odpala
      wymieniony filtr paliwa auto po długim kręceniu odpala , jedziemy jeden kilometr chodzi przyspiesza normalnie po czym staje
      potem juz nie odpala nie daje znaków życia przy kręceniu rozrusznikiem

      błedy:
      3 Znalazłem Błąd:
      17571 - ãoB]5Fs¬=ÅÒ^~[Ę»,ýP$‰ÂG0YwI"±<b3ì(•GZ1a®zŁb:
      35-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
      17994 - DBMśªeÓ)&;4Ue|FèÄIÇ~4ò»%;xŹQAíĆ7z§‰«:Ú5¨P7\xr©![t«d1=7
      35-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
      18047 - ¬b,8Z-j5ÏŻę~+rX@tv8u}ń`\^^u!2çaF.JUÙQÛB}Z2[w3~0`õzŁ7Wn;>([KÙ
      35-10 - Unknown Error Elaboration – Intermittent
      17571-błąd czujnika temp paliwa
      17994- zwarcie cewka
      18047- sygnał pedału przyspieszenia
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • Pawko
        Drive
        • 2009
        • 50

        #5
        Tylko jak te błędy się mają do tego przypadku, co dalej sprawdzić?
        Pozdrawiam
        Paweł

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #6
          Zamieszczone przez Pawko
          Tylko jak te błędy się mają do tego przypadku, co dalej sprawdzić?
          rozrząd
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • K_Popiel
            Rider
            • 2010
            • 608

            #7
            W tych linkach co Ci podałem masz opisane co sprawdzić i jaka może być przyczyna błędu, trzeba to posprawdzać i zobaczyć co dalej.
            // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
            ------------------------------------------------------

            Komentarz

            • Pawko
              Drive
              • 2009
              • 50

              #8
              Dzieki wielkie za podpowiedzi
              Mam jeszcze jedno pytanie gdyby był walnięty czujnik temp paliwa to przecież by silnik palił?
              A rozrząd hmm przeskoczyłby?
              Pozdrawiam
              Paweł

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #9
                Zamieszczone przez Pawko
                Dzieki wielkie za podpowiedzi
                Mam jeszcze jedno pytanie gdyby był walnięty czujnik temp paliwa to przecież by silnik palił?
                A rozrząd hmm przeskoczyłby?
                Sprawdz -wrózką nikt nie jest tym bardziej na odległość.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • abstinent
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 4842
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #10
                  kilka dni temu poszedł rozrząd w oplu combo 1.7cdti
                  przed świętami był problem z odpaleniem, ale pochodził na wolnych obrotach i w było ok
                  jakieś dwa tyg temu normalnie dojechał pod dom bez szaleństw
                  następnego dnia rano nie odpalił, trochę powalczyłem i odpalił ale gasł po ok 5s
                  przyjechał mechanik, podpiął i był błąd przegrzanie silnika
                  mechanik pokombinował u siebie i palił dłużej ale i tak gasł, sprawdzili i przeskoczył pasek
                  szczęście że silnik cały

                  tak więc rozrząd może przeskoczyć, zresztą było już tak kilka razy na forum z tego co pamiętam

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #11
                    A mnie to bardziej pasuje do rąbniętej pompy paliwa.
                    Zeby sprawdzic rozrząd zrob logi statyczne 001 i 004.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    Pracuję...