Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kontrolka oleju miga !!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kontrolka oleju miga !!!!

    no gdy dodałem to oświetlenie, podłącze go i podładuje zobaczymy jaki będzie efekt.

    [ Dodano: Pon 18 Lis, 13 20:22 ]
    chyba miales racje lilo narazie wszystko jest tak jak powinno dzieki bardzo :kufel

  • #2
    Kontrolka oleju miga !!!!

    Witam
    Mam problem z kontrolką oleju. Po przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie kontrolki po chwili gasną a kontrolka od poziomu oleju (żółta) miga jeszcze przez parę sekund po czym gaśnie, nie słychać żadnych sygnałów dźwiękowych. Powiem szczerze że nie zauważyłem jak długo się tak dzieje i czy działo się tak od chwili kiedy zakupiłem samochodzik. Auto posiadam 3 miesiące !!Czym to może być spowodowane?? Czy jest się czym przejmować? czy po prostu zignorować sprawę?? A może to normalne?? Dodam że poziom oleju jest OK !!
    krzychu_1985

    Komentarz


    • #3
      Po pierwsze popraw profil bo w O2 napewno nie masz ASV, no chyba że zrobiles downgrade :diabelski_usmiech
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz


      • #4
        Zmieniales olej? jesli tak to na jaki?
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz


        • #5
          Może masz problem z ciśnieniem oleju, tzn. mimo, że jest go pod dostatkiem, to pompa nie podaje go na górę silnika i czujnik nie pokazuje ciśnienia bo go nie ma?
          A silnik Ci tak charakterystycznie nie zaczął "cykać"???

          Komentarz


          • #6
            a może po prostu dolej oleju
            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

            Komentarz


            • #7
              Wymieniałem olej z mobila na którym był kupiony na castrol edge 5W50.Tak mi polecili niby w super zakładzie mechaniczym, że na takim powinien jeździć.Wydaje mi się że nie "cyka". A co wówczas jeśli jest tak jak pisał "kazik4x4" że pompa nie podaje oleju na górę silnika?? od razu do mechanika ??? Jestem zielony w tych sprawach dlatego pytam !!
              krzychu_1985

              Komentarz


              • #8
                Zmień mechanika bo castrol dobry jest do frytek. pozatym 5w50 to za gesty olej do 1,9tdi
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Krzychu_1985
                  Wymieniałem olej z mobila na którym był kupiony na castrol edge 5W50.Tak mi polecili niby w super zakładzie mechaniczym, że na takim powinien jeździć.Wydaje mi się że nie "cyka". A co wówczas jeśli jest tak jak pisał "kazik4x4" że pompa nie podaje oleju na górę silnika?? od razu do mechanika ??? Jestem zielony w tych sprawach dlatego pytam !!

                  Spuść w ch..j ten olej. To nie jest olej do Twojego silnika, do Ciebie 5w30 co najwyżej 5w40.

                  Komentarz


                  • #10
                    To może pierwsze co zrobię to wymienię ten olej i wrucę do mobila 5w30. Ale martwi mnie sugestia z awaią pompy. Czy po wymianie na początek samego oleju problem może ustąpić?? Co wówczas gdy dalej lampka będzie migać. Pytanie z ciekawości czy plusem jest że lampka(żółta) ta nie miga podczas jazdy?? czy to nie ma znaczenia??
                    krzychu_1985

                    Komentarz


                    • #11
                      Masz uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce olejowej. Sprawdż czy wtyczka dobrze siedzi
                      Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
                      Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
                      Była O2 BXE
                      Była O1 1.8T + automat

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                        Zmień mechanika bo castrol dobry jest do frytek. pozatym 5w50 to za gesty olej do 1,9tdi
                        Moja Octavia ma taki od nowości, już 13 rok.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez NuTiiiiii
                          Zamieszczone przez rOBERTO795
                          Zmień mechanika bo castrol dobry jest do frytek. pozatym 5w50 to za gesty olej do 1,9tdi
                          Moja Octavia ma taki od nowości, już 13 rok.
                          No to gratulacje :P
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez kazik4x4
                            Spuść w ch..j ten olej. To nie jest olej do Twojego silnika, do Ciebie 5w30 co najwyżej 5w40.
                            Dobrze, że mój silnik nie wie na czym jeździ. Jakby się dowiedział to pewnie by się zatarł ze strachu HEHEHEHE

                            Wymiana czujnika a jak nie pomoże sprawdzenie ciśnienia.
                            Jeśli auto kupione okazyjnie, to może się okazać że w poprzednim oleju był też moto doktor.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez t_kucyk
                              Zamieszczone przez kazik4x4
                              Spuść w ch..j ten olej. To nie jest olej do Twojego silnika, do Ciebie 5w30 co najwyżej 5w40.
                              Dobrze, że mój silnik nie wie na czym jeździ. Jakby się dowiedział to pewnie by się zatarł ze strachu HEHEHEHE

                              Wymiana czujnika a jak nie pomoże sprawdzenie ciśnienia.
                              Jeśli auto kupione okazyjnie, to może się okazać że w poprzednim oleju był też moto doktor.
                              Dlatego dobrze zastosować po takim ulepie płukanke.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz


                              • #16
                                Krzychu_1985
                                castrol do frytek, a mobil to jest dobry do....smażenia kotletów :lol:
                                płukanie silnika to raz
                                kontakt na wtyczke to dwa
                                jak nie pomoże, nowy czujnik to trzy

                                uprzedzam pytanie jaki olej...

                                jest wątek na forum od tego
                                ja leje LM 4100


                                a mechanik to powinien w pier...l dostać

                                Komentarz


                                • #17
                                  Krzychu_1985, na mój chłopski rozum, to po wymianie oleum na właściwe dla TDI, czyli syntetyk 5W30 lub 5W40, problem z kontrolką powinien zniknąć. zaraz po uruchomieniu olej jest gęsty i trudno go tłoczyć tam gdzie trzeba. w tych temp. i na 5W50 nie dziwne, że masz alarm. zmień: mechanika, olej i filtr. większość świadomych kolegów z forum leje LM lub Motul. płukanka też by się przydała.
                                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                  @ by Tune-up Gdańsk
                                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                  Antek

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    a nieświadomi leją Castrol lub Mobil...bez przesady zaraz wyjdzie, że najlepsze są auta koloru czarnego...

                                    koniec o olejach i ich wyższości nad innymi
                                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      To nie wina gęstości oleju.

                                      Od 25kkm leję 5W-50 i nigdy nie było problemów z kontrolką ciśnienia => problem leży gdzie indziej.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Biszczu, toć napisałem, że większość... no i wszyscy wiemy, że najlepsze, znaczy najszybsze są "niebieskie" :tunning
                                        tak czy inaczej, problem zdaje się zaczął po zalaniu silnika olejem 5W50. wypadało by go zmienić na właściwy i zobaczyć co to da. no a na początek podpiąć się pod kompa, bo może tylko czujnik uwalony.
                                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                        @ by Tune-up Gdańsk
                                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                        Antek

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Mój 12-ty rok na Mobil 5W50. Dedykowany był przez producenta. Ma doskonałe właściwości
                                          zarówno na lato jak i na zimę.
                                          Maro

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Witam
                                            Po wizycie u super elektromechanika chwalonego wszem i wobec i konsultacji bez podpinania komputera okazało się ( przynajmniej tak twierdzi ) że ta kontrolka powinna się zapalać właśnie przy przekręcaniu kluczyka bo jak twierdzi tak jest w większości samochodów( ale u mnie nie było jej wcześniej) a nawet jeśli nie to ostatecznie jest to czujnik poziomu oleju którym nie ma co się przejmować ( jeśli szkoda kasy). Co myślicie ?? Przypominam że kontrolka puki co nie zapala się podczas jazdy !!
                                            krzychu_1985

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Krzychu_1985
                                              Witam
                                              ... ta kontrolka powinna się zapalać właśnie przy przekręcaniu kluczyka bo jak twierdzi tak jest w większości samochodów...
                                              taaa... a świstak siedzi i .....

                                              Zmień jednak mechaniora - u mnie ostatnio się ta kontrolka pojawiła i dolałem oleum bo brakło, no i już się nie pojawia. U Ciebie jednak oleju dość...

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Krzychu_1985 jak Genio napisał, spieprzaj od tego mechanika, bo nie ma pojęcia o czym mówi. Z takim podejściem można silniki w młockarni naprawiać, nawet Maluch wymaga IMHO większego szacunku.

                                                Jeśli masz auto z czujnikiem poziomu oleju, to po to by on był i był sprawny. Poza tym nie jest normalne, że kontrolka poziomu oleju pomruguje sobie po czasie testowania wszystkich kontrolek. To brutalna elektronika, a nie nie czasy mechaników małych fiatów, gdzie klienci łykali kit "ten typ tak ma i nic na to nie poradzę". Dobrze byłoby podpiąć auto pod interfejs diagnostyczny i sprawdzić, czy nie ma błędów czujnika poziomu oleju w module zestawu wskaźników.

                                                Tony065 a co ma gęstość (czy też klasa lepkości) oleju do kontrolki jego poziomu? Nie rozumiem, czemu niektórzy Koledzy przypięli się do tego, na jakim oleju Kolega jeździ, w momencie, kiedy od początku wątku mowa jest o układzie kontroli POZIOMU oleju.
                                                Pozdrawiam, Robreg.
                                                ----
                                                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Witaj, zacytuję Ci zdanie z instrukcji obsługi : " Lampka kontrolna miga na żółto ( uszkodzony czujnik poziomu oleju silnikowego) Jeżeli wystąpi usterka czujnika poziomu oleju silnikowego, rozlegnie się sygnał akustyczny a lampka kontrolna wielokrotnie mignie. "
                                                  Myślę, że sprawa jest prosta, trzeba sprawdzić czujnik oleju, który znajduje się w misce olejowej (trzeba wsunąć się pod auto). Dołączona jest do niego wtyczka, sprawdź połączenie. Jeżeli wszystko będzie ok to niestety czujnik do wymiany.
                                                  Pozdrawiam

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X