[Inne] Analiza logów AHF Toledo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adamwo
    Rider
    • 2011
    • 359

    [Inne] Analiza logów AHF Toledo

    Black.Jack, warto zobaczyć też łańcuch

    najlepiej porównać z fabrycznie nowym (długość)


    Zamieszczone przez Black.Jack
    czy po samym vinie są mi w stanie powiedzieć czy mam ten ferelny czy trzeba osobiście jechać zeby zobaczyli
    taaak

    uwierz mi, że to nie jest tak just like that...
    RS Stage 2 335/450
  • blind_walker
    RS
    • 2010
    • 4533
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    [Inne] Analiza logów AHF Toledo

    Witam,
    Prosiłbym o analizę logów. Pacjent- Seat Toledo AFN.

    Log (0 - 007)
    Log (1 - 001,001,001)
    Log (2 - 003)
    Log (3 - 004,004,004)
    Log (4 - 011)
    Log (5 - 002)
    Log (6 - 000,000,000,000)
    Log (7 - 010)
    Log (8 - 013)
    Log (9 - 008)
    mkII 20VT (600h worked)
    Roooooomster

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      po pierwsze silnik jest nie dogrzany lub czujnik temperatury oszukuje , turbo nie pompuje prawie wogle sprawdz układ podcisnieniowy ,auto jest porogramie . zrób porzadek z termostatem i jak silnik bedzie sie dogrzewał do min ,87 st powtórz logi bo teraz nie mozna porawnie zdiagnozowac tego auta .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • blind_walker
        RS
        • 2010
        • 4533
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        german81, samochód jest dogrzany, wcześniej zrobił co najmniej 40km. Czujnik temperatury jest uszkodzony. Zapomniałem o tym napisać. Tuż przed robieniem logów to wyszło.

        Błędy silnika:
        17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
        P1256 - 35-10 - - - Intermittent
        17958 - Charge Pressure: Control Deviation
        P1550 - 35-10 - - - Intermittent
        17656 - Start of Injection Timing Regulation: Control Deviation
        P1248 - 35-10 - - - Intermittent
        mkII 20VT (600h worked)
        Roooooomster

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          to zacznij od wymiany czyujnika temperatury bo on ma duzy wpływ na sterowanie silnika .tak jak pisłem wczesniej turbo nie pompuje sprawdz układ podcisnieniowy i ewentualnie mozesz jescze sprawdzic wezyk od kolektra do sterownika i popraw poczatek wtrysku na ok 50 .jak to zrobisz powtórz logi dynamiczne z bloku 1 3 4 8 10 11 .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • blind_walker
            RS
            • 2010
            • 4533
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            german81, ok, dzięki. Samochód jest od kolegi, w przyszłym tygodniu będziemy walczyć z usterkami.
            mkII 20VT (600h worked)
            Roooooomster

            Komentarz

            Pracuję...